Prisjakt Playstation 3 - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 53 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1045
    Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fått min og i dag
    Men får ikke lastet ned nyeste firmware..den starter men mister kontakten med serveren etter en stund(10-20 min)
    Andre med samme problem?

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det gikk fint hos meg. Du kan jo sjekke om du har en gateway timeout? Ikke sikker på hvordan det gjøres men. Men starter den ikke der den sluttet når du går inn igjen?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går til 6% og feiler og starter fra begynnelsen igjen.
    Laster den ned fra PlayStation® Global og legger den på en USB stick heller..

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet min på posten i går, bare så synd at halvparten er julegave fra min elskede, så jeg får ikke ikke lov å åpne sken før på julaften. Skal si dere at det ikke er lett. Vanligvis blir elektronikk revet ut av esken nesten før det har kommet inn døra. :-D

Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tazzat
    Går til 6% og feiler og starter fra begynnelsen igjen.
    Laster den ned fra PlayStation® Global og legger den på en USB stick heller..
    Funker DET da ?

Ingen fare for problemer da ?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ingen problemer med å laste ned på min,men det tok votter og vinter før den var ferdig,nesten 2 timer,skal det virkelig ta så lang tid ?
    Det går mye kjappere på 360'n(alt går foreløpig kjappere på 360'n)ops:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også hentet min PS3 40 GB versjon på Expert. Det var norsk manual med. Litt impulskjøp etter at en kamerat skrøyt så fælt av sin nyinnkjøpte PS3, da fikk jeg også veldig lyst på den.

Det første som merket meg var hvor lite den støyer. Hadde av lyden på tv og hadde det helt stille i leiligheten, da hørte jeg den såvidt. Virkelig bra. Noe annet enn XBOX Boeing 360 ja .

Holder på å spille Drake's Fortune nå og det er virkelig kongegrafikk. En opplevelse!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok rundt 30-40 minutter å laste ned og innstalere firmware hos meg.

Men dette er prisjakt diskusjon, teknisk taes i den andre tråden....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk raskt å laste ned firmware hos meg. Samme med demoen til uncharted .

En annen ting jeg likte var at ps3 fant tversity-serveren umiddelbart.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt ut en PS 3 på torget. 40 GB, må hentes i Bergen fredag.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om 60Gb-varianten er å få noe sted lenger?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Noen som vet om 60Gb-varianten er å få noe sted lenger?
    Tror ikke det er lett å få tak i den lenger, men det går rykter om at det skal komme en 80Gb versjon snart.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Tror ikke det er lett å få tak i den lenger, men det går rykter om at det skal komme en 80Gb versjon snart.
    Det er jo lov å håpe. Ser det er mange som bagatelliserer at minnekortleser og 2USB-porter er borte, siden man kan koble på USB-hub og ekstern minnekortleser. Men jeg for min del foretrekker at det er kompakt.

Og dessuten gjelder følgende om jeg skulle kjøpe 40Gb-modellen istedenfor 60Gb:

* Jeg må ta vare på det gamle PS2-konsollet for å spille PS2-spill. Dette betyr at jeg ikke kan selge det på nettet til rundt 500kr.
    * Jeg må ha en egen spiller for SACD, altså minst 1000 kroner.
    * For å ha to kontrollere må jeg kjøpe en ekstra, det er minst 500 kr ekstra.
    * Jeg får 20Gb mindre harddisk, men det kan jeg sikkert leve med.
    * Jeg må ha en USB-hub, det koster minst 150kr ekstra.
    * Jeg trenger en minnekortleser, omtrent 200kr ekstra.

Det vil si at dersom jeg skal ha støtte for alt det 40Gb-versjonen mangler, så må jeg ha en masse ekstrautstyr som tar masse plass på en uelegant måte og som setter meg tilbake 2350kr, selv uten SACD-støtte (som mange ikke trenger) så utgjør funksjonalitetsforskjellen minst 1350kr. For oss som faktisk har en del PS2-spill, så er det dessuten upraktisk å ha flere bokser og kontrollere.
    Og enda har jeg ikke tatt med at de siste 60Gb-eksemplarene som ble solgt også kom bundlet med et par spill.

Jeg synes det virker som Sony forsøker å selge oss et dårligere produkt til en pris som ikke forsvarer funksjonaliteten som er blitt borte. Spesielt å gå fra 2 til 1 håndkontrollere og fra 4 til 2 USB-porter er smålig. Og for oss med en del PS2-spill er dette et merkelig svik mot trofaste kunder. Det gir heller ikke tillit at man får mindre harddiskplass i et marked der lagring bare blir billigere og billigere.

Jeg vil si at dersom Sony ikke snarest erstatter 60Gb-versjonen med noe som i det minste på ETT ytelsespunkt er bedre enn 60Gb-versjonen, så har de gitt Norge et entydig dårligere PS3-produkt til en pris som ikke forsvarer funksjonalitetstapet.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo lov å håpe. Ser det er mange som bagatelliserer at minnekortleser og 2USB-porter er borte, siden man kan koble på USB-hub og ekstern minnekortleser. Men jeg for min del foretrekker at det er kompakt.

* Jeg må ta vare på det gamle PS2-konsollet for å spille PS2-spill. Dette betyr at jeg ikke kan selge det på nettet til rundt 500kr.

Det vil si at dersom jeg skal ha støtte for alt det 40Gb-versjonen mangler, så må jeg ha en masse ekstrautstyr som tar masse plass på en uelegant måte og som setter meg tilbake 2350kr, selv uten SACD-støtte (som mange ikke trenger) så utgjør funksjonalitetsforskjellen minst 1350kr. For oss som faktisk har en del PS2-spill, så er det dessuten upraktisk å ha flere bokser og kontrollere.
    Og enda har jeg ikke tatt med at de siste 60Gb-eksemplarene som ble solgt også kom bundlet med et par spill.

Jeg synes det virker som Sony forsøker å selge oss et dårligere produkt til en pris som ikke forsvarer funksjonaliteten som er blitt borte. Spesielt å gå fra 2 til 1 håndkontrollere og fra 4 til 2 USB-porter er smålig. Og for oss med en del PS2-spill er dette et merkelig svik mot trofaste kunder. Det gir heller ikke tillit at man får mindre harddiskplass i et marked der lagring bare blir billigere og billigere.

Jeg vil si at dersom Sony ikke snarest erstatter 60Gb-versjonen med noe som i det minste på ETT ytelsespunkt er bedre enn 40Gb-versjonen, så har de gitt Norge et entydig dårligere PS3-produkt til en pris som ikke forsvarer funksjonalitetstapet.
    Er helt enig. Fikk tak i en 60 GB og leverte inn en 40 GB. Eneste negative forskjellen er at den bråker nok litt mer, men det er jo ikke plagsomt hvis man har noe lyd på.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg vil si at dersom Sony ikke snarest erstatter 60Gb-versjonen med noe som i det minste på ETT ytelsespunkt er bedre enn 60Gb-versjonen, så har de gitt Norge et entydig dårligere PS3-produkt til en pris som ikke forsvarer funksjonalitetstapet.
    Det kommer garantert ett tilbud for 40 GB utgaven snart med både håndkontroller og spill. Den er såpass ny, og Sony presser den sånn på pris for i det hele tatt å kunne selge den til massene. Derfor blir den så ribbet.

En egen SACD spiller vil nok lyde bedre både på CD og SACD. Den har ikke akuratt fått skryt som CD spiller.

60 GB utgaven støtter ikke alle PS2 spill.

Og det som irriterer meg med 60 GB utgaven er at de ikke har greid å få en USB kontakt bakpå spilleren. Da kan man bli kvitt ledningen til kontrolleren, eventuelt hvis man alltid har koplet til en ekstern HDD eller den EyeToy greia. Kunne blitt mye ryddigere da, men Sony vil vel vise frem alt som kan koples til.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe må jo Sony finne på for å kunne konkurrere mot Wii og Xbox360 som begge går for for langt under 3.000,- for tiden. Storparten av kjøperne av PS3 kommer ikke til å merke manglene 40Gb versjonen har i forhold til 60Giggeren.

Dog, blir spennende å se om 80gb versjonen har noe annet enn bare større harddisk i forhold til 40gb versjonen. Finnes jo i allefall en youtube video som viser hvor enkelt det er å oppgradere harddisken i ps3.

DrE

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du har en PAL dvdspiller så kan man bare bestille 80GB versjonen fra Canada. Det er butikken http://videogamesplus.com/ som har den billigste eg har funnet. Og tok ikke lengre en 6 arbeidsdager fra Canada til Bergen. Betalte 3600,- levert til døra.

Det med nedlasting av firmware eller oppdatering av PS3 har alt å si med internetlinjen din. Og hvor god kobling det er fra switchen til PS3. Har testet litt av vert og fant ut att jo kortere kabel jo kjappere går nedlastingen til ps3.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    Om du har en PAL dvdspiller så kan man bare bestille 80GB versjonen fra Canada. Det er butikken http://videogamesplus.com/ som har den billigste eg har funnet. Og tok ikke lengre en 6 arbeidsdager fra Canada til Bergen. Betalte 3600,- levert til døra.

Det med nedlasting av firmware eller oppdatering av PS3 har alt å si med internetlinjen din. Og hvor god kobling det er fra switchen til PS3. Har testet litt av vert og fant ut att jo kortere kabel jo kjappere går nedlastingen til ps3.
    Hvis man kjøper PS3 fra siden du nevner.
    Eneste ulempe er at man må bestille sone 1 filmer og spill, right?
    Eller er det no annet hardware-*** som ikke stemmer med europa også?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe hardware som ikke er sone 2-kompatibel er uaktuelt for meg. Jeg har barn, og barnefilmer skal ha mulighet til norsk tale i enda noen år her hos oss...

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Noe må jo Sony finne på for å kunne konkurrere mot Wii og Xbox360 som begge går for for langt under 3.000,- for tiden. Storparten av kjøperne av PS3 kommer ikke til å merke manglene 40Gb versjonen har i forhold til 60Giggeren.
    Mulig det, men Sony risikerer å støte vekk en del potensielle kjøpere på denne måten. Det er jo nettopp de som ikke har noe spillkonsoll fra før som har kjøpt PS3 først, samt de som skal ha en BD-spiller.
    De som har PS2 allerede har sannsynligvis ventet litt for at det skulle bli billigere. Og hva skjer? Jo de FJERNER støtten for PS2-spill, altså en DÅRLIGERE løsning. De går fra 2 til 1 håndkontroll, noe som umiddelbart betyr en merutgift på rundt 600 kroner hvis to skal spille samtidig.

Jeg tror nok at selv om PS3 er blitt billigere, så er den ikke blitt så mye billigere. Det er rett og slett fjernet for mye, og spesielt å gå fra 2 til 1 håndkontroll i standardpakken er en elendig strategi, det blir jo veldig tydelig
    at det følger med mindre, og at prisen er for en "strippet" versjon der man må betale ekstra for full spillopplevelse.

Side 30 av 53 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •