Prisjakt Playstation 3 - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 53 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 1045
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har Lefdal også 40 GB til 2995,-

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meh, håpløst å få bestemt seg, nå har jeg Xbox 360 uåpnet stående, og ps3 60 og 40gb i bestilling!

Tror jeg ender opp med å selge xboxen, avbestille 40gben og ende opp med ps3 60gb

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man bestiller fra Elkjøp nettbutikk, må varen sendes inn, eller kan man levere den i en butikk hvis man ombestemmer seg? Vurderer å bestille fra Elkjøp, for så og avvente om Elprice får inn flere 60 GB.

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Hvis man bestiller fra Elkjøp nettbutikk, må varen sendes inn, eller kan man levere den i en butikk hvis man ombestemmer seg? Vurderer å bestille fra Elkjøp, for så og avvente om Elprice får inn flere 60 GB.
    Ja, det har jeg gjort, men de i butikken vet ikke det alltid, så da er denne linken kjekk å vise til:

Elkjøp - Kan jeg returnere varer jeg har bestilt på www.elkjop.no til et hvilket som helst Elkjøp varehus?

De nektet i den butikken jeg kjøpte i før jeg viste dem linken.

DVS ingen ekstra kostnader for deg å returnere produkter kjøpt på nettet hos elkjop.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var PS3 bestilt fra elkjøp! Fytte for et tilbud.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Måtte jo bare ha en jeg også hadde bestemt meg for å kjøpe ps3 når den gikk under 3000,- nå fikk jeg altså en unnskyldning.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg kjøpte en ps3 for 3 uker på Siba for 3 uker siden. Er det noen som vet:

1. Har Siba prisgaranti slik som elkjøp.
    2. Dersom jeg benytter meg av 30 dagers returetten, vil de da belaste meg 600,- pga av ps3 har harddisk.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sakset fra et annet forum, der Elprice har en representant:

Ryktene om 60GB versjonens død er nok betydelig overdrevet, men det er jo klart det begynner å gå tomt. Vi er i forhandlinger om et nytt parti, og det ser ut som om det er mulig å få tak i ca 3000 maskiner til, men det er flere aktører om beinet (ikke Norske) som vil sikre seg maskiner. Det finnes helt klart en del igjen, og flere versjoner/pakker. (med spill og uten spill osv.)

Når det gjelder 60GB så kommer denne veldig nære den 27.11 +/- et par dager. Lagert vårt har også satt opp egen produksjonslinje for pakking og sending av PS3 slik at vi regner med å kunne sende alle i løpet av 2 dager. Dersom det viser seg at vi IKKE får tak i 60 vil vi informere om dette på sidene våre, og jeg vil også oppdatere denne tråden.

40 GB er nå forventet kun få dager senere, og kan til og med komme samtidig som 60GB.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Sakset fra et annet forum, der Elprice har en representatnt:
    Uha... "Dersom det viser seg at vi ikke får inn 60Gb"......

Ble det plutselig usikkert om Elprice kan skaffe 60Gb utgaven av PS3 ??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De butikkene jeg har snakket med har sagt at 60gb versjonen har gått ut av produksjon. Forskjellen er at på 40gb versjonen er det 2 færre usb porter, samt at denne ikke kan spille av ps2 plater.

Argumentene de bruker er at hvis man har ps2 plater har man også en ps2, og hd'en er lett å bytte ut med f.eks en 500gb hd. De hadde ingen kommentarer til færre usb utganger, som de fleste ikke skjønner noe av.

Uansett høres 3k bedre ut en 6k...

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av changedice77
    De butikkene jeg har snakket med har sagt at 60gb versjonen har gått ut av produksjon. Forskjellen er at på 40gb versjonen er det 2 færre usb porter, samt at denne ikke kan spille av ps2 plater.

Argumentene de bruker er at hvis man har ps2 plater har man også en ps2, og hd'en er lett å bytte ut med f.eks en 500gb hd. De hadde ingen kommentarer til færre usb utganger, som de fleste ikke skjønner noe av.

Uansett høres 3k bedre ut en 6k...
    Jeg er hoppende glad for min 60GB! Det at den er bakover kompatibel gjør den 10 ganger så fleksibel. Det finnes ikke så innmari mange spill til Ps3 heller, så det er fremdeles en litt begrenset konsoll.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Uha... "Dersom det viser seg at vi ikke får inn 60Gb"......

Ble det plutselig usikkert om Elprice kan skaffe 60Gb utgaven av PS3 ??
    Forstår det dithen at det er snakk om en runde 2 av 60GB. Har nå bestilt en 40GB som jeg kansellerer hvis jeg får tak i en 60GB, så jeg er nå sikret...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok vi får satse på det :-D

40Gb utgaven er ikke noe for meg (Defekt PS2 og endel spill) og jeg betaler ikke veiledende pris for en PS3..

Jeg er ellers storfornøyd med Xbox 360 Eliten jeg bruker som en media ekstender for WMC

Det skal bli artig og sammenligne 360'n og PS3'n hjemme i egen stue,jeg holder vel fremdeles en knapp på Xboxen men vi får se...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Hei.

Jeg kjøpte en ps3 for 3 uker på Siba for 3 uker siden. Er det noen som vet:

1. Har Siba prisgaranti slik som elkjøp.
    2. Dersom jeg benytter meg av 30 dagers returetten, vil de da belaste meg 600,- pga av ps3 har harddisk.

SIBA

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Snakket med Kundeservice Siba og de sa de har prisgaranti. Dro opp på Siba med godt mot og kvitteringen i hånda, 900 lettjente spenn tenkte jeg. Men neida, i butikken sa de at de ikke hadde dette.

Jeg sa da at jeg kommer tilbake og benytter 30 dagers åpent kjøp, og han sa da at de vil ta 600,. for at den inneholder harddisk. Dette er ikke ihht vilkårene vedr åpent kjøp på siba.no

Sakset fra Siba.no :
    Åpent kjøp gjelder ikke produkter som selges med abonnement eller som inngår i et kombinasjonstilbud. Åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, innstikk-kort, minne eller harddisker, hygieniske-/husholdningsprodukter, programvare, spill, CD eller DVD.

Ved retur av datamaskiner forbeholder vi oss retten til å debitere kunden en avgift for tilbakelevering. Er datamaskinen tatt i bruk og startet, tar vi en avgift på kr. 600,-. I avgiften inngår arbeidskostnader for funksjonstesting av maskinen samt arbeidskostnader med å justere programvaren tilbake til originaloppsett. Forbruksvarer som inngår i visse produkter, som for eksempel patroner og tonere i skrivere, skal alltid betales av kunden. Dette gjelder om den originale forpakningen er brutt.

Gebyret gjelder kun datamaskiner, og ps3 blir ikke solgt som datamaskin. På kvitteringen står det at 600 gebyret gjelder produkter som inneholder harddisk. Men det spiller egentlig ingen rolle, fordi dette blir først opplyst ETTER man har kjøpt varen. Det er vilkårene FØR man kjøper en vare som gjelder, og ikke evnt hva som står på kvitteringen.
    Det er ikke snakk om så mye penger, men når de lokker med slik betingelser skal de følges.
    Møkka butikk, dette begynner nesten å bli en prinsipp sak :evil:

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ingen som kan få tak i en USA PS3 60/80GB til meg. Eg betaler 3000,- Inkludert frakt.

Prøvde meg på en på ebay, men han fyren som eg skulle kjøpe av svarte nesten ikke på noen emails og refunderte pengene og sa han ikke ville gjøre handel :S

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok en titt på hjemmesiden til Siba og tror du ikke att de har en spørreundersøkelse gående hvor du kan vinne ett gavekort på 2000,- :-D

For og si det sånn så ble svar avgitt og sjansen for att jeg mottar ett gave kort er minimal.....

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joffe11
    Snakket med Kundeservice Siba og de sa de har prisgaranti. Dro opp på Siba med godt mot og kvitteringen i hånda, 900 lettjente spenn tenkte jeg. Men neida, i butikken sa de at de ikke hadde dette.

Jeg sa da at jeg kommer tilbake og benytter 30 dagers åpent kjøp, og han sa da at de vil ta 600,. for at den inneholder harddisk. Dette er ikke ihht vilkårene vedr åpent kjøp på siba.no

Sakset fra Siba.no :
    Åpent kjøp gjelder ikke produkter som selges med abonnement eller som inngår i et kombinasjonstilbud. Åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, innstikk-kort, minne eller harddisker, hygieniske-/husholdningsprodukter, programvare, spill, CD eller DVD.

Ved retur av datamaskiner forbeholder vi oss retten til å debitere kunden en avgift for tilbakelevering. Er datamaskinen tatt i bruk og startet, tar vi en avgift på kr. 600,-. I avgiften inngår arbeidskostnader for funksjonstesting av maskinen samt arbeidskostnader med å justere programvaren tilbake til originaloppsett. Forbruksvarer som inngår i visse produkter, som for eksempel patroner og tonere i skrivere, skal alltid betales av kunden. Dette gjelder om den originale forpakningen er brutt.

Gebyret gjelder kun datamaskiner, og ps3 blir ikke solgt som datamaskin. På kvitteringen står det at 600 gebyret gjelder produkter som inneholder harddisk. Men det spiller egentlig ingen rolle, fordi dette blir først opplyst ETTER man har kjøpt varen. Det er vilkårene FØR man kjøper en vare som gjelder, og ikke evnt hva som står på kvitteringen.
    Det er ikke snakk om så mye penger, men når de lokker med slik betingelser skal de følges.
    Møkka butikk, dette begynner nesten å bli en prinsipp sak :evil:
    Tror ikke du kommer noen vei. De har nevnt harddisker, og da går vel alle produkter som har dette innunder det.

Og selv om PS3 ikke selges/reklameres som en datamaskin, så kan den brukes som det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Tror ikke du kommer noen vei. De har nevnt harddisker, og da går vel alle produkter som har dette innunder det.

Og selv om PS3 ikke selges/reklameres som en datamaskin, så kan den brukes som det.
    Det de nevner er at åpent kjøpe IKKE gjelder harddisker i det hele tatt. Ikke produkter som inneholder dette.

PS3 er ikke definert som en datamaskin, hverken på siba.no eller i butikken. Husk at forbrukere stiller sterkt i slike saker, og misvisende informasjon kommer forbrukeren til gode.

Dette er typisk store kjeder som Siba at de har "gunstige" vilkår, men når først de må betale så blir det vanskelig. De regner med at kunder ikke gidder å mase. Jeg gidder ikke det jeg heller vel. Av ren nysgjerrighet skal jeg sjekke med advokatene på jobben og høre hva de mener

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At prisen synker over tid på slike produkter er intet nytt. Jeg synes det er misbruk av åpnet kjøp å levere inn et produkt pga en prisnedsettelse. Sett i den store sammenhengen er dette ikke noe som gagner oss forbrukere. "Suck it up" og vær glad for at det er fallende priser.

Når det gjelder harddisken er jeg enig med Siba. Jeg forventer å få en tom harddisk når jeg kjøper et produkt, og de må sørge for at det er tilfelle hvis du leverer inn maskinen.

Side 21 av 53 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •