Prisjakt Playstation 3 - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 53 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 1045
    Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Prisen på Elprice virker topp, noen som vet om en blir trekt på kortet ved bestilling eller ved levering slik at en kan trekke salget viss det kommer bedre tilbud før levering i uke 48 ?

Noen som vil spå no om hva som skjer før jul?

play 3 40 gig til kr 2990,-
    play 3 60 gig til kr 3990,- og mange på lager?

En ny variant play 3 40 gig med to spill og ekstra kontroll til 3490,-?

Andre som vil prøve seg eller vet noe nytt?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare å bestille i oppkrav, de tar bare 37 kr ekstra for det. Totalt med alt blir det da 4036,- siden selve frakten er gratis. Jeg gjordet ihvertfall det. Da betaler du ingenting før den skal hentes på postkontoret, og hvis du finner et bedre tilbud innen Uke 48 så regner jeg med det bare er å avbestille. Man har jo uansett angrerett også.

Jeg holder muligheten åpen for å avbestille dersom noen andre kommer med 40GB-versjonen til f.eks. 2990,- (eller evt. enda lavere, men det er vel utopi å tro...) da jeg primært skal bruke den som Blu-Ray-spiller uansett.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Det er jo bare å bestille i oppkrav, de tar bare 37 kr ekstra for det. Totalt med alt blir det da 4036,- siden selve frakten er gratis. Jeg gjordet ihvertfall det. Da betaler du ingenting før den skal hentes på postkontoret, og hvis du finner et bedre tilbud innen Uke 48 så regner jeg med det bare er å avbestille. Man har jo uansett angrerett også.

Jeg holder muligheten åpen for å avbestille dersom noen andre kommer med 40GB-versjonen til f.eks. 2990,- (eller evt. enda lavere, men det er vel utopi å tro...) da jeg primært skal bruke den som Blu-Ray-spiller uansett.
    Ehh Gratis frakt ?

Jeg måtte ut med 200,- eller hente i butikk gratis ? hvordan fikk du gratis frakt ?

Uansett dette er hva fullversjonen skulle ha kostet i utgangspunktet,jeg har ikke engang vurdert å kjøpe PS3 før dette tilbudet kom og det passer fint da PS2 tok kvelden for kort tid siden :-D

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står jo fri frakt på siden deres, og det får du også om du velger "Servicepakke" (altså standard postsending, som du henter på postkontoret). Dersom du velger "Hjem-på-døren" koster det 200,- (og det er satt som default, så du må selv velge Servicepakke om du vil ha gratis frakt). Hvis du deretter velger å betale i oppkrav tilkommer et gebyr på 37 kr, men det er altså alt. Hvis du betaler med kredittkort koster det ingenting i frakt med servicepakke...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aiai! Glimrende å starte dagen med å bestille PS3 fra Elprice. Selv om PS2 neppe kommer til å bli spilt mye på den, er det greit å ha støtten i bakhånd. Må ha noe å spille GT4 på uansett

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var PS3 bestilt , takker for tips

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset) Ble bestilling her også gitt!=)

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis gutta, knalltilbud. Tre uker siden jeg bestilte min og fire dager siden den ble lagt til pakking. Zailor.no er ikke av det kjappeste slaget..
    Nå har jeg allerede kjøpt ekstra kontroller og 2spill (elkjøps minitilbud for en måned siden) så det nytter ikke avbestille og kjøpe fra Elprice. Eneste jeg får trøste meg med er at min 40Gb forhåpentligvis er ørlite grann stillere

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Grattis gutta, knalltilbud. Tre uker siden jeg bestilte min og fire dager siden den ble lagt til pakking. Zailor.no er ikke av det kjappeste slaget..
    Nå har jeg allerede kjøpt ekstra kontroller og 2spill (elkjøps minitilbud for en måned siden) så det nytter ikke avbestille og kjøpe fra Elprice. Eneste jeg får trøste meg med er at min 40Gb forhåpentligvis er ørlite grann stillere
    Du havner vel på omtrent akkurat det samme for din 40Gb som dette tilbudet. Jeg lurer veldig på dette med støyen fra vifta. Skal sjekke det side by side. Det skal være mer effektiv kjøling på 40Gb varianten, sies det, men det avhenger jo av hvilken av 60Gb en har fått også, de varierer jo fra "xbox nivå" (støvsuger) til musestille.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Det står jo fri frakt på siden deres, og det får du også om du velger "Servicepakke" (altså standard postsending, som du henter på postkontoret). Dersom du velger "Hjem-på-døren" koster det 200,- (og det er satt som default, så du må selv velge Servicepakke om du vil ha gratis frakt). Hvis du deretter velger å betale i oppkrav tilkommer et gebyr på 37 kr, men det er altså alt. Hvis du betaler med kredittkort koster det ingenting i frakt med servicepakke...
    Takk Kimi

Ringte inn til kundeservice og fikk forandret frakten til ingenting :lol:
    Jeg spurte samtidig om hvor mange de fikk inn,svaret var mange !! men hun sa samtidig at de hadde fått inn enormt med bestillinger,jeg kan ikke skjønne hvorfor

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De sa i tillegg at de hadde kjørt prisen i bunn og tjente ingenting på dette. Det kan nok stemme, så jeg håper for dems del at de får noe ut av det. Har inntrykk av at kundelojaliteten til netthandlere er tilnærmet null. Det er pris, pris og pris, deretter leveringsdyktighet osv som kommer i etterkant. Samma for oss, vi får det billigste, men hva tjener Elprice på et sånt stunt..

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    De sa i tillegg at de hadde kjørt prisen i bunn og tjente ingenting på dette. Det kan nok stemme, så jeg håper for dems del at de får noe ut av det. Har inntrykk av at kundelojaliteten til netthandlere er tilnærmet null. Det er pris, pris og pris, deretter leveringsdyktighet osv som kommer i etterkant. Samma for oss, vi får det billigste, men hva tjener Elprice på et sånt stunt..
    De skal kanskje inn på spillmarkedet, og dette er vel en fin måte å få oppmerksomhet på. Har hørt rykter om at de får in 2000 stk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uncle sid
    De skal kanskje inn på spillmarkedet, og dette er vel en fin måte å få oppmerksomhet på. Har hørt rykter om at de får in 2000 stk.
    En venn av meg jobber på Elprice. I følge ham får de inn 1000stk, og trodde alle skulle være borte på mandag.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uncle sid
    Nettopp det jeg forsøkte å påpeke. Men problemet er at kundene ikke nødvendigvis kjøper spill og tilleggutstyr hos Elprice. Nettkjøpere er som regel ganske prisbevisste og driter i hvilken butikk de handler i fra produkt til produkt. Kunden kommer mao ikke nødvendigvis tilbake. Men de får uansett redaksjonell omtale og mye blest, det er nok verdt MYE reklamepenger. Er nok verdt det på sikt, noen har vel kalkulator hos Elprice også vil jeg tro.

Nå er i alle fall PS3'n kommet, fikk akkurat melding fra dama om at jeg var en naughty boy og at det var kommet 'pakke til far'. (jeg skulle nemlig kjøpt inn og montert hyller i boden før PS3'n skulle kjøpes, men jeg klarte ikke holde meg..)

Newcomer Håkon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fae???!`\\^¨¨¨ bestemte meg for å bestille på elprice, men
    alt er utsolgt. De har ikke flere pakker. snakk om lureri, eller bra respons?

De skulle prøve å få inn et nytt parti, viss noen registrerer dette post det her!!

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Håkon
    Fae???!`\\^¨¨¨ bestemte meg for å bestille på elprice, men
    alt er utsolgt. De har ikke flere pakker. snakk om lureri, eller bra respons?

De skulle prøve å få inn et nytt parti, viss noen registrerer dette post det her!!

De får vel inn fler i uke 48?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    De får vel inn fler i uke 48?
    Nope,de som ble solgt nå kommer uke 48... regnet vel med at det ikke skulle ta så lang tid før det ble utsolgt 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spennende å se om de kommer i uke 48 da...nordisk film har ikke vært direkte presise med vareleveringene i høst for å si det mildt.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om en butikk som har 60GB utgaven på lager?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Noen som vet om en butikk som har 60GB utgaven på lager?
    Sjekk igjennom her: Hardware.no - Prisguide - Spillkonsoller - Sony PlayStation 3 60 GB

Side 19 av 53 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •