Prisjakt Playstation 3 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 53 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 1045
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Dette stemmer ikke. Har sjekket med Spaceworld i Skien. Det er KUN Motorstorm og Resistance fall of man som er i pakka, ifølge dem. Det var ingen mulighet til å bytte til noe annet i følge butikksjefen. Mulig at de er spesielt vrange , men det virket ikke sånn.
    Det er din lokale Spaceworldbutikk som er vrange. Be butikken sende en mail til den norske importøren, så ordner det seg nok. MIN lokale Spaceworldbutikk gjorde nemlig det, og jeg fikk velge spill (riktignok krevde det at jeg maste litt først...).

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett på mange butikker og nettbutikker her i landet. Da er det kun Motorstorm og Resistance fall of man som man kan få. Ser man på samme pakke nedover europa f.eks Nederland og England, så er det satt opp mange pakker så du kan velgen en pakke med de spillene du ønsker deg. Ikke bare det, det er endel billigere også 599€ = ca 4800NOK!!!

Komplett.nl - Consoles

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Det er din lokale Spaceworldbutikk som er vrange. Be butikken sende en mail til den norske importøren, så ordner det seg nok. MIN lokale Spaceworldbutikk gjorde nemlig det, og jeg fikk velge spill (riktignok krevde det at jeg maste litt først...).
    Nyttig info. Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man velge fritt blandt spillene til PS3 da, jeg bor i Trondheim og lurer på om det er butikken på Torget du mener eller Solsiden?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amadesus
    Kan man velge fritt blandt spillene til PS3 da, jeg bor i Trondheim og lurer på om det er butikken på Torget du mener eller Solsiden?
    Du kan velge mellom Resistance: Fall of Man, Genji, Motorstorm, Formula One og Rigde Racer 7. Sony har uttalt at lokale importører kan velge andre løsninger, noe som forklarer forvirringen her. Kan også hende en får med andre spill senere.

Ser jeg har glemt å oppdatere profilen min. Kjøpte ikke min i Trondheim, desverre...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Ser jeg har glemt å oppdatere profilen min. Kjøpte ikke min i Trondheim, desverre...
    Hvilken butikk i Akershus var det du brukte da ?
    (min profil er oppdatert )

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg har sett på mange butikker og nettbutikker her i landet. Da er det kun Motorstorm og Resistance fall of man som man kan få. Ser man på samme pakke nedover europa f.eks Nederland og England, så er det satt opp mange pakker så du kan velgen en pakke med de spillene du ønsker deg. Ikke bare det, det er endel billigere også 599€ = ca 4800NOK!!!

Komplett.nl - Consoles

Blir jo ca 5-6000 med porto og toll da ! :P

Newcomer sindre82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oivind_dahle
    Har kranglet skikkelig med Lefdal (som er det samme) hvor de ikke klarer å gi meg noen dato. På lefdal er det 87 stykker som er i kø, og både lefdal og elkjøp har fjernet denne pakken og ps3 fra sidene deres på nettet.

Skjer det ikke underverk i morgen tidlig, skal jeg kontakte mine kontakter i media og lage en sak på det. Her er det nemmelig flere ugler i mosen.
    Alle Ps3 ble sendt fra elkjøps lager på mandag så de skal komme i dag eller i morgen
    JIPPI:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

elkjop.no + PS3 starterpack = SVINDEL

Har kranglet skikkelig med Lefdal (som er det samme) hvor de ikke klarer å gi meg noen dato. På lefdal er det 87 stykker som er i kø, og både lefdal og elkjøp har fjernet denne pakken og ps3 fra sidene deres på nettet.

Skjer det ikke underverk i morgen tidlig, skal jeg kontakte mine kontakter i media og lage en sak på det. Her er det nemmelig flere ugler i mosen.
    Oyvind,

send meg gjerne en PM om dette hvis du vil gå litt videre mot media på dette. Jeg har en lang historie om Elkjøp, prising og triksing når det gjelder PS3. I korte trekk:

- de har PS3 (bare konsoll 1/kontroll) på lager på Lillehammer med pris 5895,-, men ikke på display ute i butikk fordi Europris+ rett over gata selger den til 4795,-

- jeg visste ikke dette og kjøpte ps3 til 5895 uten spill og 1 konsoll for 2 uker siden

- samme kveld dukker super-starter-pack opp på elkjop.no med 3 spill + 2 kontroller til 5795,-. Jeg bestiller selvfølgelig denne og leverer tilbake den dyre jeg kjøpte i butikk

- etter 9 dager har jeg fortsatt ikke sett snurten av starter-packen. de har nå ignorert 3 henvendelser fra meg (den første for over 1 uke siden, den siste i går kveld).

Etter min mening ligner det på SVINDEL - selv om jeg vet at elkjop.no er en tilsynelatende seriøs aktør har de i denne saken opptrådt arrogant og svindelaktig (lokketilbud+ordre+betaling+ikke levering+ikke svar på kundeservice = SVINDEL)

Her har de mye å svare for. I går kveld var jeg så forbannet at jeg dro rett på Expert og kjøpte PS3 m/2 kontroller og 2 spill for 5999,-. Litt dyrere og 1 mindre spill enn på elkjøp, men levering over disk. Nå har jeg bare 2 dager igjen av ferien min og de skal brukes til å spille PS3 ikke VENTE på PS3.

*grr*

De fortjener litt pepper for denne kundebehandlingen, lokketilbudene osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ganske drøyt å si at dette ligner på svindel... dårlig oppfølging ja, dårlige rutiner på e-post ja, men du kan jo bare ta en telefon til kundeservice og høre status på ordren din, evt. kansellere den og kjøpe et annet sted?

Det kan ta litt å komme gjennom riktignok, men med litt tålmodighet så går det bra. Venter selv på 2 spill + kontroller fra Lefdal.

Edit: Dårlig formulering.

Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tja - er kanskje ikke svindel

Sitat Opprinnelig postet av LarsBarstad
    Det er ganske drøyt å si at dette ligner på svindel... dårlig oppfølging ja, dårlige rutiner på e-post ja, men du kan jo bare ta en telefon til kundeservice og høre status på ordren din, evt. kansellere den og kjøpe et annet sted?

Det kan ta litt å komme gjennom riktignok, men med litt tålmodighet så går det bra. Venter selv på 2 spill + kontroller fra Lefdal.

Edit: Dårlig formulering.

Lars

Ja, jeg vet det å kalle det svindel er en spissformulering. Men, mange av kjennetegnene er på plass - du kan gjerne kalle det dårlig oppfølging, dårlige rutiner etc, men jeg mener å se et mønster hos Elkjøp der de pumper ut lørdagsavisen uke etter uke. Med massiv markedsføring sniker de seg under huden på folk og gir inntrykk av at de alltid er billigst på alt. Med høyt volum kan de fint tåle å ha litt frynsete kundeservice.

Jeg har forøvrig ringt til kundeservice og der møtte jeg ei som NEKTET å gi meg noe som helst slags status på ordren og/eller leveringstidspunkt.

Om ikke svindlet så føler jeg meg hvertfall lurt. Hvis de hadde gitt meg en ryddig tilbakemelding og beklagelse på at varen blir forsinket hadde jeg også vært mye enklere å ha med å gjøre...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal si fra jeg .)

Forum -> Leveringstull med Playstation 3 hos Lefdal - Diskusjon.no

Jeg har dog mine viktigste journalist venner på ferie til neste uke
    Men da kliner vi i sammen en liten sak i media om jeg da ikke har den på plass da!

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    Blir jo ca 5-6000 med porto og toll da ! :P
    Ja jeg vet, skrev det mest p.g.a Skandinavia ligger endel høyere i pris enn resten av europa. (Misunnelse)
    Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være ca. lik pris her i potetlandet også.

Beklager hvis jeg forstyrret diskusjonen.

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal si fra jeg .)

Forum -> Leveringstull med Playstation 3 hos Lefdal - Diskusjon.no

Jeg har dog mine viktigste journalist venner på ferie til neste uke
    Men da kliner vi i sammen en liten sak i media om jeg da ikke har den på plass da!
    Kjør på gutter, vi lever i et servicesamfunn. Dårlig service korsfestes.

Selv er jeg lei hele "banden" hos Elkjøp.:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dro til Lefdal jeg. ordna seg på 5 minutter.

Fikk ps 3 med alt jeg skulle
    Så for meg er saken ute av verden

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte akkurat Europris og fikk beskjed om at de var utsolgt ;(

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    shg.no selger starter pack for 5076,- ingen toll.
    har fått min derfra

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rmartin
    har fått min derfra
    5055 faktisk uten at det har noe å si (sikkert valutasvingning)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rmartin
    har fått min derfra
    Hvorfor er det egentlig ingen toll? Sendes ikke dette fra Danmark?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen toll på slike produkter. SHG tar seg av papirarbeidet når det gjelder moms. Dvs de trekker fra dansk moms og legger på norsk uten at vi kjøpere trenger å bry oss om det.

Side 11 av 53 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •