Prisjakt Playstation 3 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 53 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 1045
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    I Elkjøps butikker koster konsollen, med én håndkontroll og ingen spill, 6000 kroner. Så skal du kjøpe i en fysisk butikk bør du stikke innom andre steder enn Elkjøp/Lefdal for å si det slik... De fleste andre fysiske butikker gir deg maskinen + to håndkontroller og to spill for 6000 kroner nå.
    Hehe typisk. Har aldri hat sansen for elkjøp heller...
    Men er det noen som vet om noen butikker i Østfold som selger og har denne pakken?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Hehe typisk. Har aldri hat sansen for elkjøp heller...
    Men er det noen som vet om noen butikker i Østfold som selger og har denne pakken?
    Nå har det vel vært slik at den pakken som har blitt annonsert ikke har kommet enda, men de som selger den har satt sammen alt selv. Noe da tydligvis Elkjøp ikke har gjort. Men den kommer nok der også etterhvert.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Nå har det vel vært slik at den pakken som har blitt annonsert ikke har kommet enda, men de som selger den har satt sammen alt selv. Noe da tydligvis Elkjøp ikke har gjort. Men den kommer nok der også etterhvert.
    "Satt sammen selv" blir litt feil å si. Butikkene som tilbyr denne pakken får pengene de taper på det refundert av den norske importøren (som sikkert får de igjen refundert av Sony). Sony satte nemlig ned prisene samtidig som de holdt pressekonferansen. Det er med andre ord kun grådighet som hindrer butikkene å ikke sette ned prisen.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos Elkjop.no kostet PS3 med 2 håndkontrolller og 3spill 5795,- men tror det er utsolgt nå.

Newcomer Skyhawk sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Da har det seg slik jeg skal krype til korset og kjøpe en gamingkonsoll. Grunnen til at valget faller på PS3 er Blu Ray,men jeg har god tid så kan vente til prisene faller.
    Er det noen som vet om prisene faller ned kanskje tusen krone på konsellen,ser at SHG.no seller den for 5100.

Marius

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyhawk
    Da har det seg slik jeg skal krype til korset og kjøpe en gamingkonsoll. Grunnen til at valget faller på PS3 er Blu Ray,men jeg har god tid så kan vente til prisene faller.
    Er det noen som vet om prisene faller ned kanskje tusen krone på konsellen,ser at SHG.no seller den for 5100.
    Hadde noen VISST at Sony skulle sette ned prisene ytterligere om en uke, to uker eller en månded er det vel få som hadde kjøpt nå. Sony trenerer selvsagt ikke sitt eget salg ved å anonsere et priskutt langt fram i tid.

De kommentarene som har kommet fra Sony tyder heller på at de selger dette pakketilbudet noen måneder nå og setter deretter ned prisen på standardpakken med en håndkontroll og ingen spill. Dvs. at veiledende går ned til muligens 5000 kr.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på nett og prisen i butikk er vel omtrent lik nå? Slik jeg forstår det får en tilbudet med to kontroller og to spill ganske mange steder og prisen ligger vel på ca 5800.
    Prisen i Sverige er omtrent lik men der kan en "tjene" litt på kursen.

Noen steder får en vel kun konsoll med en kontroll for ca 5000,-

Har jeg forstått dette riktig?

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sorry. postet i feil tråd.

- Delete post -

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synst ikke ps3 bør bli billigere en minimum 5000 kr for stardarpakke eg. Mener det er en SUPER maskin med bra Blu-Ray spiller og alt annet. Selv har eg ikke kjøpt den enda, men testa den litt og den er på vei i posten neste uke
    Kjøpte den på deal.no med litt stasj da eg ville ha den på avbetaling :P

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hos Elkjop.no kostet PS3 med 2 håndkontrolller og 3spill 5795,- men tror det er utsolgt nå.
    Jeg bestilte på onsdagen hos Lefdal, da hadde de på lager ifølge web-sidene. I går avbestilte jeg, da de overhodet ikke kunne gi noen leveringsdato. Lokketilbud :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har vært påNetthandelen i det siste?
    Netthandelen.no - Vis auksjon
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer Superkonge sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiderman i Trondheim har fortsatt pakken med 2 spill og en ekstra kontroller til 5390kr. Jeg kjøpte min der

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg bestilte på onsdagen hos Lefdal, da hadde de på lager ifølge web-sidene. I går avbestilte jeg, da de overhodet ikke kunne gi noen leveringsdato. Lokketilbud :-)
    Jeg bestilte fra Elkjøp på tirsdag i forrige uke. De kan ikke gi meg noe leveransedato og svarer ikke på mail informasjon@elkjop.no som ordrebekreftelsen ble sendt fra. Noen andre som har opplevd det samme?

Jeg har tenkt å sende en meget skarp mail til ledelsen i Elkjøp + evt. leserinnlegg diverse steder. For meg er det 3 faktorer når jeg handler:

1. Leveringstid
    2. Pris
    3. Kundeservice

(i den rekkefølgen). Jeg betaler gjerne noen hundrelapper ekstra for å få varen levert RASKT. Nå har jeg ferie og hadde forutsatt max 3 dagers leveringstid fra Elkjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EB Games på Töcksfors hadde konsoll med 2 spill og ekstra kontroller til 5499,- SEK på søndag. Mener det var samme pris i Charlottenberg også (men der heter EB Games nå GameStop).

Ellers kostet den fortsatt 4799,- på Europris Pluss i Fr.Stad i går.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4799 på Europris???? God, hvorfor kan ikke flere tenke som dem... :grin:

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stream
    EB Games på Töcksfors hadde konsoll med 2 spill og ekstra kontroller til 5499,- SEK på søndag. Mener det var samme pris i Charlottenberg også (men der heter EB Games nå GameStop).
    På nettsiden til EB games er tilbudet 5990 SEK ? Har de lavere pris i butikk??

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stream
    Ellers kostet den fortsatt 4799,- på Europris Pluss i Fr.Stad i går.
    Ikke spesielt billig. Med en ekstra håndkontroller (som vel ALLE skal ha), er prisen oppe i 5400. Tar du med to spill (de fleste greier vel å finne to spill de liker av de fem som er listet opp), så er prisen oppe i 6600 kr. Veil. for pakken jeg nevnte er 6000.

Sitat Opprinnelig postet av zimba07
    (i den rekkefølgen). Jeg betaler gjerne noen hundrelapper ekstra for å få varen levert RASKT. Nå har jeg ferie og hadde forutsatt max 3 dagers leveringstid fra Elkjøp.
    Dersom du gjerne betaler noen hundrelapper ekstra forstår jeg virkelig ikke hvorfor du handler på Elkjøp. Spiderman 3 er det vel ingen som er interessert i. Stikker du innom hvilken som helst annen butikk får du konsollen, to håndkontrollere og to valgfrie* spill for 6000.

*Du kan velge mellom Resistance: Fall of Man, Genji, Motorstorm, Formula One og Rigde Racer 7

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    På nettsiden til EB games er tilbudet 5990 SEK ? Har de lavere pris i butikk??
    Det er vel som matvarene, at de er billigst langs grensen, og dyrere jo lenger inn man kommer i Sverige. Nettsidene har vel normal svensk pris, mens de setter den ned langs grensen siden de vet at de selger flere der, takke være oss.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zimba07
    Jeg bestilte fra Elkjøp på tirsdag i forrige uke. De kan ikke gi meg noe leveransedato og svarer ikke på mail informasjon@elkjop.no som ordrebekreftelsen ble sendt fra. Noen andre som har opplevd det samme?

Jeg har tenkt å sende en meget skarp mail til ledelsen i Elkjøp + evt. leserinnlegg diverse steder. For meg er det 3 faktorer når jeg handler:

1. Leveringstid
    2. Pris
    3. Kundeservice

Har kranglet skikkelig med Lefdal (som er det samme) hvor de ikke klarer å gi meg noen dato. På lefdal er det 87 stykker som er i kø, og både lefdal og elkjøp har fjernet denne pakken og ps3 fra sidene deres på nettet.

Skjer det ikke underverk i morgen tidlig, skal jeg kontakte mine kontakter i media og lage en sak på det. Her er det nemmelig flere ugler i mosen.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Stikker du innom hvilken som helst annen butikk får du konsollen, to håndkontrollere og to valgfrie* spill for 6000.

*Du kan velge mellom Resistance: Fall of Man, Genji, Motorstorm, Formula One og Rigde Racer 7
    Dette stemmer ikke. Har sjekket med Spaceworld i Skien. Det er KUN Motorstorm og Resistance fall of man som er i pakka, ifølge dem. Det var ingen mulighet til å bytte til noe annet i følge butikksjefen. Mulig at de er spesielt vrange , men det virket ikke sånn.

Side 10 av 53 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •