nye JVC´er??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: nye JVC´er??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question nye JVC´er??

Hei

Er det noen som kjenner JVC LT-42A80ZU eller JVC LT-42A80SU?? (42")!!!
    Ser at DEAL.no får disse inn i mnd.skiftet mars/april....til en pris av 15.790,-

Er dette nye skjermer på det norske markedet? Finner lite info om de på nettet og ingen info på forumet her..
    De har stort sett samme specs. som den velkjente LT-40S70BU som fortsatt får veldig skryt selv om det etter hvert vel er en "gammel" tv..
    De to "nye" (hvis de er det) har en digital noise reduction av bildet noe som 40S70BU ikke har.

Reagert litt på prisen..40S70BU selges jo stort sett for 17-18 lapper enda..
    Selv om Databutikken har den til 12249,- (er ikke det en veldig god pris for denne tv´en??

https://www.databutikken.com/no/default.aspx?Product=JVCLT40S70BU

Noen som kan gi meg litt hjelp ang. mitt kjøp av Tv..
    Hadde egentlig sett meg ut Samsung N71/M71 eller Sony V2500..
    Liker velig godt designet og billedkvaliteten på LT-40S70BU..men har avskrevet den litt pga "alderen" på tven...

Håper på litt hjelp....

På forhånd takk..........:-D

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 95vector
    Hei

Er det noen som kjenner JVC LT-42A80ZU eller JVC LT-42A80SU?? (42")!!!
    Ser at DEAL.no får disse inn i mnd.skiftet mars/april....til en pris av 15.790,-

Er dette nye skjermer på det norske markedet? Finner lite info om de på nettet og ingen info på forumet her..
    De har stort sett samme specs. som den velkjente LT-40S70BU som fortsatt får veldig skryt selv om det etter hvert vel er en "gammel" tv..
    De to "nye" (hvis de er det) har en digital noise reduction av bildet noe som 40S70BU ikke har.

Reagert litt på prisen..40S70BU selges jo stort sett for 17-18 lapper enda..
    Selv om Databutikken har den til 12249,- (er ikke det en veldig god pris for denne tv´en??

[

Dette er vel nye tv`er ja... De står omtalt under produktnyheter i denne månedens Hjemmekino. Har forstått det slik at A-serien er den billigste og at det også snart kommer en G-serie med noe bedre spesifikasjoner som iflg. veiledende pris er kun er marginalt dyrere (en tusenlapp for 42-tommeren).
    Se også jvc.no der det er mer info om A og G-serien.

Disse er høyaktuelle også for meg og jeg er veldig spent på å få se anmeldeser og brukererfaringer etterhvert!!
    Skjønner forresten ikke hvorfor JVC er så lite omtalt her da de har gjort det veldig bra i tester av den forrige modellserien sin...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

A serien er vår nye budsjett serie, en klasse hvor ikke JVC tradisjonelt har vært kjent for å være på plass. Men når vi først gjør det så er det selvfølgelig ikke uten å lage gode produkter også i budsjett klassen.

A serien vår har følgende skjerm størrelser , 26 32 37 og 42.
    G serien kommer i 32 37 42, dette er som nevnt en høyere spesifisert modell med bedre lydsystem, høyere spesifisert Dynapix motor samt nytt design.

Vi kommer også med 2 serier til men de kan jeg fortelle om senere

Ps prisen på 42" kommer ned i 14990 i markedet tenker jeg:-D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Spennende med de nye Full-HD TVene dine, Michael, du får slenge ut noen bilder og spesifikasjon på AVnytt hvis du har noe tilgjengelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye JVC´er

Takk for gode svar...

Er litt intr. om det ligger klar ev veil.pris på 42G80SU...????
    Liker bedre designet på denne....

Støtter A80 og G80 pix.m. 1:1 over HDMI eller VGA??

Synes at ca 15 lapper for A´en virker rimelig for en TV med slike specs..
    og viss tv´en "enda bedre" enn 40S70BU lover d VELDIG bra.:-D
    Og viss nettbutikkene får noen uker på seg øker hvertall ikke den prisen..

Lurer og litt på hva som gjør at JVC har klart å legge seg på det prisnivået med de nye..
    40S70BU ble vel lansert med en veil.pris på 27000,- for vel et år siden...??

Grunnen til at jeg egentlig hadde sett meg ut M71 var pga. 100Hz tekn.
    Mange er misfornøyd med den, men det jeg har sett bla. på forball synes jg er bra. Men ser av JVC på sine nye opererer med responstid på 5 ms....
    Dette er de vil helt alene om..?
    Da har en vel omtrent "dobbelt så mange bilder" kontra 8 ms.???

På forhånd takk

MVH

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen

Jeg har prøvd å sjekke dette med pixelmapping men fant ikke ut av brukermanualen om dette var mulig, men jeg skal få sjekket det og gitt tilbakemelding så snart som mulig. Skal også legge opp de nye seriene i Avnytt Lygren.

Når det gjelder responstiden så er det ikke helt sånn det regnes , selv om responstiden er på 5 ms så er ikke antallet bilder øket, responstid har bare med å si hvor kjapt fremvisning av elementer i bildet skjer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •