Forhåndsbestillt PS3??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forhåndsbestillt PS3??

Har dere forhåndsbestillt PS3? Hvor og til hvilken pris?

Jeg har bestillt hos: Elkjøp - Velkommen til nordens største elektrokjede! Mobiltelefon, bærbar-PC, digitalkamera, LCD-TV, spillmaskiner, videokamera, MP3-spiller, gps, hvitevarer, data
    Bestillte "pakke" 3 som inneholdt:
    -PlayStation 3 med 60GB harddisk
    -Call of Duty 3
    -MotorStorm
    -Mobile Suit Gundam: Target in Sight
    -Blu-ray DVD Talladega Nights.
    -Ekstra kontroller.

Herligheten kosta 7795,-

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle jeg ha forhåndsbestillt så ville det blitt på elkjøp, men på lansering så er det ingen tittler som frister stort, så lite vitsi med de pakkeløsningene for meg.. jeg fikk min ps3 for 3800kr,- fra japan, et lite tips til dere som vil spare noen kroner..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Skulle jeg ha forhåndsbestillt så ville det blitt på elkjøp, men på lansering så er det ingen tittler som frister stort, så lite vitsi med de pakkeløsningene for meg.. jeg fikk min ps3 for 3800kr,- fra japan, et lite tips til dere som vil spare noen kroner..

Hva blir totalen med toll og moms da??

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp tar ikke forhåndsbestillinger noe de aldri gjør. Men de kommer nok til å være billigst

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig pakkene fra Elkjip var litt triste. Gundam er per dags dato det dårligste spillet tilgjengelig på PS3, Talladega Heights er ikke sånn superinteressant, og Call of Duty er ikke spesielt interessant sammenlignet med Resistance: Fall of Man. Hadde pakken til 6k inneholdt Virtua Fighter 5, Resistance eller Motorstorm hadde jeg klart hengt meg på, men, dessverre valgte de ut B-titler.

Likevel, er jo billigste alternativ, og sånn sett kan man vel si man får Call of Duty og Talladega "gratis" med den billigste pakken.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Elkjøp tar ikke forhåndsbestillinger noe de aldri gjør. Men de kommer nok til å være billigst
    Jovisst gjør de det, det er jo hele utgangspunktet for tråden. Sjekk hjemmesidene.

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt gjennom en kompis, som jobber i et TV/elektrofirma. Aner ikke ha prisen vil bli, men håper jeg får en hyggelig pris:-D

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jovisst gjør de det, det er jo hele utgangspunktet for tråden. Sjekk hjemmesidene.
    Ahh ja men det gjelder kun internett. Butikkene opperer som vanlig med "første mann til mølla" prinsippet.

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer. Jeg var innom Elkjip i Sandvika da jeg så tilbudet på nettet, i den tro at det også gjaldt der. Tenkte at da kunne jeg jo få "reservert" en i butikk og være sikker på at jeg fikk hentet den på releasedato. Møtte en veldig hyggelig selger, som fortalte at de ikke fikk selge noe i butikk før 23. mars, og at de ikke visste om samme bundletilbud ville komme i butikk, hvor mange eks. de fikk (bortsett fra at det stod et sted på nett at butikkene ville få fordelt ca 2000 eks) osv.

Så da ble det nettbestilling på meg. Står at man er sikret den til releasedato på sidene deres, men det er vel litt opp til Posten Norge også, så jeg håper hvertfall at jeg har den til påske

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...jeg får ikke betalt med kredittkort der, får opp "vennligst oppgi brukernavn" og noe andre greier når jeg kommer til Netaxept... Noen andre som har bestilt nylig?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke nylig (bestilte 1. mars som nevnt et annet sted), og da gikk det fint. Brukte mc og måtte bekrefte med kode fra sikkerhetskalkisen jeg bruker til nettbanken.

Men det kan jo ha en sammenheng med viruset som har herjet i norske banker den siste tiden. Så bl.a. på dnbnor.no tidligere i dag at det fortsatt var noen problemer for deres del...

Lykke til

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spurte i en annen tråd også, men slenger inn på nytt her ettersom det nå har kommet en offisiell prisjakttråd på ps3...

Da jeg bestilte billigste bundlepakke fra elkjips sider (den med cod3 og talladega nights) + ekstra kontroller så fikk jeg en ordrebekreftelse/kjøpskvittering på mail. Så i tråden på konsoll-forumet at noen hadde fått en bekreftelse i denne om at ps3'en skulle være klar for henting på lokalt postkontor på releasedato 23. mars.

Dette stod ikke i min!! Eneste jeg så som sa noe slikt var teksten på nettsiden hvor det står "Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering."

Så hvis noen har tilsvarende dette i sin kvitteringsmail, så hadde jeg blitt veldig glad om den hadde blitt kopiert ut hit, så jeg kan sende en mail til kundeservice der og spørre om det bare er de som har fått denne teksten som garantert kan hente den på releasedagen eller ikke

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...jeg får ikke betalt med kredittkort der, får opp "vennligst oppgi brukernavn" og noe andre greier når jeg kommer til Netaxept... Noen andre som har bestilt nylig?
    Lefdal har samme tilbudet, og gratis frakt! :-)

prøv der, kanskje deres betalingssystem fungerer.

jeg bestilte derfra for en snau uke siden, pakken til 6k, jeg ville uansett ha kjøpt COD3 og talladega nights, så for meg var det et kjempe kjøp!

sendte mail til lefdal, de "bekreftet" at de sendte konsollen ut 23.mars, ikke at den skulle være i postkassen da.

6000 ble trukket fra konto, men er nå komt tilbake. kanskje de bare "reserverer" en sum?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går jo an å prøve Lefdal ja. Men med tanke på at elkjøp og lefdal har samme eiere og samme hovedlager etc. så er jeg ikke 100% sikker

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shooter
    Spurte i en annen tråd også, men slenger inn på nytt her ettersom det nå har kommet en offisiell prisjakttråd på ps3...

Da jeg bestilte billigste bundlepakke fra elkjips sider (den med cod3 og talladega nights) + ekstra kontroller så fikk jeg en ordrebekreftelse/kjøpskvittering på mail. Så i tråden på konsoll-forumet at noen hadde fått en bekreftelse i denne om at ps3'en skulle være klar for henting på lokalt postkontor på releasedato 23. mars.

Dette stod ikke i min!! Eneste jeg så som sa noe slikt var teksten på nettsiden hvor det står "Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering."

Så hvis noen har tilsvarende dette i sin kvitteringsmail, så hadde jeg blitt veldig glad om den hadde blitt kopiert ut hit, så jeg kan sende en mail til kundeservice der og spørre om det bare er de som har fått denne teksten som garantert kan hente den på releasedagen eller ikke
    Fikk du med ekstra kontroller i den pakken til 6 tusen???

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Den ekstra kontrolleren kostet 595,- og var et krav fra fruen for å kunne spille sammen (og dermed var kjøpet i boks) :-D

Totalt for billigste bundle, ekstra kontroller + frakt (ettersom elkjip tar betalt for dette i motsetning til Lefdal) så kom det på 6668,- Frakten var da utregnet til å bli 78 kr.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shooter
    Nei. Den ekstra kontrolleren kostet 595,- og var et krav fra fruen for å kunne spille sammen (og dermed var kjøpet i boks) :-D

Totalt for billigste bundle, ekstra kontroller + frakt (ettersom elkjip tar betalt for dette i motsetning til Lefdal) så kom det på 6668,- Frakten var da utregnet til å bli 78 kr.
    jeg tenker å vente på rumble kontroller, eventuelt kjøpe på cdon (489,-) CDON.COM
    her kan du også kjøpe spill billigere spill enn elkjøp.

siden spill er sonefri kan du også kjøpe fra: Welcome to Video Games Plus Online
    de har også billige kontrollere. disse ordner med (used / gift og verdi under 20$ for deg, så slipper du toll....

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så også at de var billigere andre steder, men da kommer gjerne egen frakt i tillegg.

Når min gravide samboer godkjente leketøysinnkjøp dersom det ble bestilt ekstra kontroller samtidig, så er ikke jeg så vond å be. Den ekstra hundrelappen skal jeg nok kunne ofre på det :-D

Takk for linken. Mye mer spill der enn jeg har sett på noen andre sider...Hva ligger forresten canadiske dollar på, og vet du hva frakten derfra og hit koster?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Merkelig hvor mange som kjøper denne maksina før dem har testa den da. Viser kanskje at folk har litt mye penger å rutte med for tiden?! .

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hmm.. Merkelig hvor mange som kjøper denne maksina før dem har testa den da. Viser kanskje at folk har litt mye penger å rutte med for tiden?! .
    Har blitt relativt vanlig å basere seg på forum og tester, veldig mange har jo gjort det samme med HD-DVDspillere feks. Jeg kommer til å vente litt med kjøp selv, men skjønner godt at folk vil ha godbitene med en gang det kommer ut :--D

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •