Erfaring med Lyd&bilde shop?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med Lyd&bilde shop?

Hei.

Er det noen som har erfaringer med Lyd&bilde sin nettbutikk? Jeg bestilte nemlig en HD DVD addon til xbox360 for to dager siden til en veldig billig pris der. Problemet er bare, som jeg oppdagde i går, at de ikke har den på lager. Det står heller ikke antydet når de får inn igjen.

Jeg har prøvd å kontakte dem via meldingssystemet deres, men jeg får ikke noe svar.

Bør jeg bare vente å se, eller kan jeg like godt kansellere og bestille et annet sted?

Jeg vet at blant andre komplett har på lager enda, men det er tross alt 500 dyrere. Jeg kan godt vente en liten stund, men jeg gidder jo ikke vente dersom det ikke skjer noe i det hele tatt.

Hilsen en som er bittelitt utålmodig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lydogbildeshop er samme butikk som PlayX, men med rabatt for abonnenter av Lyd & Bilde. På PlayX side sider kan du se at de venter 6 stk. ventes inn fra leverandør 07.03.2007 av Xbox 360 HD DVD Player.

Har du lest betingelsene?

Leverandør til Lyd&Bilde Nettbutikk er Cinemax AS.

Alle Cinemax AS priser er eksport-priser FOB Frederikshavn, Danmark og inkluderer ikke mva i de respektive land. For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for varer som enkeltvis koster over kr 200,- For varer som koster under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr) tilkommer det ingen mva eller gebyrer og varen vil komme direkte i din postkasse.

Anders

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oops, den fikk jeg ikke med meg nei... Har sendt melding til dem nå og bedt dem kansellere ordren. Det kommer jo til å bli dyrere enn å kjøpe den hjemme i butikken. Takk for "heads up".

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spørsmålet er lovligheten ved dette ettersom priser på varer til forbruker skal oppgies ink mva.

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    spørsmålet er lovligheten ved dette ettersom priser på varer til forbruker skal oppgies ink mva.
    Enig. Det er greit at man skal lese betingelsene, men hvor ofte leser folk det som står med liten skrift noe sted? Jeg tok det som en selvfølge da det var .no domene at prisene var det som stod oppgitt og ikke noe mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvs butikken retter seg mot norske forbrukere skal prisene vises ink moms. Du som forbruker skal ikke få noen overraskelse når du får fakturaen.

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk her da: www.lydogbildeshop.no

Står ingenting om noe moms i det hele tatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette virker svært tvilsomt, og ligger nok i beste fall i en gråsone. Forbrukerombudet har sikkert et og annet og si om dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •