Samsung - Leveringsproblemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer Jimmith sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung - Leveringsproblemer

Er det noen her som har litt inside-information om hva som gjør at samsung har så store problemer med å levere tver? Ser i dag at Norek har flyttet datoen på flere av modellene helt til 24 mars. Denne datoen har blitt forskjøvet helt siden begynnelsen av Januar.

Har siklet på 40F71 nå i lang tid, og har hatt bestilling inne hele tiden, men de eneste som har lager på disse er euronics og expert og de skal ha 28 kjemper for dem.

Så, noen som vet noe?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke bare Samsung men både Sharp XD1E og Sony W er det skrapa for. Men når det gjelder Samsung tror jeg de snart kommer med nye modeller

www.flatpanels.dk - Din guide til fladskærme

Så det er mulig at de selger resten av varebeholdningen sin andre steder hvor man ikke har 5 års reklamasjonsrett. Det er bare min egen teori, men jeg tror de tjener mer på å sege de på kontinentet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimmith
    Har siklet på 40F71 nå i lang tid, og har hatt bestilling inne hele tiden, men de eneste som har lager på disse er euronics og expert og de skal ha 28 kjemper for dem.

Jeg kjøpte min på Expert 15.02.2007 og betalte under 19 for min. I helga da jeg var innom sa prislappen på hylla 19990,- så tror du ha bomma litt.
    Forøvrig var det vel verdt de evt ekstra kronene å kjøpe i butikk når jeg fikk folk hjem til meg som patchet opp firmware på den.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasså? På expert her i horten sto den i hvertfall til 27990.- sist jeg sjekket (for en drøy uke siden).
    Og du hadde pacthet til 1010 med justscan? Hmmm.. hvis jeg noensinne får tven, er det noen grunn til at jeg ikke skal ringe samsung direkte og spørre om denne patchen?

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å ha hørt at Samsung selger som svint i Tyskland. Dette resulterer i at Norge og andre små land ikke blir prioritert på samme måte. Det med 5 års garatitid er nok neppe noe ankepunkt.

Newcomer WebKnight sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bestbuy.no har nå på lager - 17999,-

Ser at Bestbuy har denne på lager nå til 17 999,- Er dette webshop'en til Expert-kjeden? Hvis så, tror dere det kan være mulig å få denne prisen i butikkene også - Hvis så skal jeg vurdere dette, selv om det er ca. 3000,- mer enn billigste shop'en vil selge den for når neste parti kommer til landet.

Ringte også PC Express som nå hadde skjermen inne, men til 8000,-!! mer enn den har vært priset til i det siste (16 266,-) Dette fordi de hadde fått noen fra Actebis (distributør) som hadde en noe stivere pris enn det de vil få inn rundt den 12. mars (denne datoen har blitt forskjøvet 3-4 ganger, så den er ikke bekreftet for å si det mildt )

Har brukt laaaang tid på å finne meg en skjerm jeg ville ha, så det er jo typisk at den "aldri" kommer...

LINK til denne skjermen i prisguiden

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er det samme for meg. F71 er den første flat tven som jeg virkelig har falt for. Det er veldig plagsomt at nettbutikkene ikke har den.

18par sko på best-buy? Hmmm

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    18k pluss frakt osv.....
    I stedet for å kjøpe for 19 hos Expert som har den på hovedlager i alle fall, og samtidig ha muligheten å gå i butikken og kjefte opp noen visst noe skulle skje..... Ikke særlig vanskelig å velge synes jeg.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er selvfølgelig helt riktig, både når det gjelder Samsung og andre, at de prioriterer de store landene i Europa først. Samsung LCD settes sammen i Ungarn og Slovakia, og de beregner hele tiden hvor det er mest lønnsomt å sende apparatene til. At Norge og Norden kommer bortimot nederst på listen pga. av "urimelige" garantibestemmelser sier seg selv.

For tiden sliter de fleste firmaene med for store lager på endel modeller, mens Full-HD modellene er i manko. Tror ikke det er generelle leveringsproblemer hos Samsung, så vidt jeg vet spytter fabrikkene deres ut noen drøye mengder med skjerm! Den fabrikken de har sammen med Sony i Kina skulle presse ut noe sånt som 1 million skjermer i måneden ellerno.....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalte ca. 16500,- ferdig levert for min f71 fra AMENTIO / Velkommen 5.februar og venter fortsatt, har blitt lovet at den kommer nå til uken for ca 3.gang. Den som venter på noe godt må vente lenge...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge den kommer før PS3 er jeg stort sett fornøyd igrunn

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min fra Amentio igår... Sendt på Fredag og fikk den på Tirsdag. Virker veldig bra, skal henge den opp på veggen idag, testet kabel TV, GET Digital TV og LOTR på DVD via HDMI og det virket absolutt veldig bra er stor fornøyd så langt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •