Sen levering hos AV SHOP - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer hcn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter min erfaring er de ganske raske. Jeg fikk mitt lærret dagen etter jeg bestillte det 22 timer tok det faktisk! KANONSERVICE!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt feil på en projektor for noen år siden og da var AVshop eksemplarisk i kundebehandlingen. De siste gangene jeg har bestilt noe derfra har det tatt to-tre uker ved bestillingsvarer og normal tid på lagervare.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er av den utolmodige typen, så da tror jeg ikke at jeg bestiller en sony 5200 es derfra..

Active Eriblist sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Tilbake betaling av penger!

Avshop!
    Kjøp av lerret.

Har en kompis som har kjøpt et lerret på avshop, men det falt ikke i smak så han fikk byttet det, ikke noen problemer så langt.
    Men:evil: ! han fant et nytt lerret som kostet halvparten av det første han ville ha.
    Avshop skulle overføre penger han hadde tilgode, men han har ikke fått disse enda, gått ca 6 Uker nå.

Dette er ikke bra, er en god del NOK-KR det er snakk om her.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd, men det får gå.

Bestilte 3 stk kabler på lørdag, mandag hadde ordren min fått status som ferdig behandlet men ingen sporingsnr. Ringte tirsdag og spurte hvor det ble av sporingsnr. men det kunne ikke AVshop svare på, men forsikret meg om at kabelen ble sendt "i går" (altså mandag).
    Fredag ringer jeg for å etterlyse kablene, og klarer etter 10min å presse et sporingsnr. ut av den skikkelig heslige fyren jeg prater med. Det viser seg at kablene ikke ble sendt før på torsdag.

Fikk forresten pakken med kabler i dag fra AV, der 1 stk. manglet og jeg fikk ikke tak i AVshop på tlf.

EDIT: Fjernet usakelige utsagn.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    La oss forholde denne type kritikk saklig her. Ditt innlegg er moderert, Analex, selv om ting tar noen dager ekstra kan du ikke fare med denne type usakelige utsagn, det være seg mtp AVshop eller hvilken som helst annet forretning.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Farer da ikke med "denne typen usakelige utsagn" pga. at ting tar noen ekstra dager. Problemet oppstår når AVshop serverer meg løgn over tlf.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...en langt mer nyansert formulering ville være å si at de ikke sendte varen når de sa de skulle. "Løgn og svindel" som var begrepet du benyttet i overstående innlegg er på en måte å dra et par dagers ventetid litt langt... For alt du vet trodde han karen du snakket med at ordren var sendt. En skal alltid være forsiktig med å hevde at folk lyver, spesielt å hevde at noen bedriver svindel.

Uansett, budskapet om at leveranseinfo bør stemme er selvsagt fullt ut gjeldende, men begrepene du benytter deg av for å fremme dette budskapet tror jeg med fordel kunne vært noe mer diskrete...

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVshop gjør vel som svært mange andre i denne bransjen; listefører varer de ikke "direkte" har på lager, men som de har avtale med grossist om å shippe direkte til kunde.

At de ikke alltid er like oppdatert på hva grossisten sitter inne med må man ha forståelse for. Det samme leveringsdilemmaet vil jo stort sett skje med de fleste av de andre "leverandørene" dersom grossisten er tom for varen.

(Nye batterier til tastaturet mitt kanskje... her var det mange bokstaver som manglet...) :-)

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også brukt AVShop for siste gang nå. 5-6 uker siden, bestilte jeg kabel, men fikk beskjed om at det var utsolgt, og måtte vente 2 uker. Etter 4 uker (etter beløpet var blitt reservert) så ble beløpet trukket og bokført på kontoen min. Jeg har sendt dem mange e-poster (både direkte og gjennom nettsiden deres), der jeg maser, da nettsiden viser at disse er på lager.

Da jeg så at pengene endelig ble bokført, så gjorde jo AVShop dette aktivt, og dermed regnet jeg med det var på vei. Men jeg har enda ikke fått noe som helst, og de svarer ikke på noen henvendelser.

Fikk et lerret fra dem (som gikk kanskje kjapt) etter jeg hadde bestilt noen dukprøver. Men dukprøvene (som skulle være de samme som lerretet) var jo ikke det. Selve lerretet var veldig ulikt dukprøvene jeg fikk tilsendt fra dem.

Jeg kommer nok til å gå til banken, og kreve pengene tilbakeført fra VISA (dette har jeg også opplyst dem i en e-post) for jeg gidder rett og slett ikke ha noe med dem å gjøre lengre. Et svar på e-post hadde vært godt nok, men de har tydeligvis viktigere ting å gjøre enn å svare på henvendelser fra kunder.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •