Lg 32lb2r

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 35

Tråd: Lg 32lb2r

Newcomer shaolin99 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 32lb2r

Hei.

Det er lite diskusjon rundt LB2R skjermene på forumet med tanke på hvor bra denne skjermen virker. Jeg har selv lagt inn en bestilling hos shg.no på 32LB2R og gleder meg umåtelig til å få skjermen. Til min store overraskelse så jeg at de hadde denne skjermen utstillt hos elkjøp der jeg bor (Åsane/Bergen). Vanvittig flott design, og bilde så ikke så værst ut. Det er jo bortimot umulig å bedømme TVer i butikk, men jeg tror denne TVen er bra (selv om den nok ikke er like bra som LG vil ha det til i sin pressemelding). En ting jeg spesiellt la merke til var veldig gode farger på skjermen i forhold til de andre TVene som var i nærheten.

Noen andre som har noe info rundt LB2R modellene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig spent på LB2R selv, har bestilt 37" fra shg.
    Så du hva prisen var på elkjøp?

Så hificenterkjeden hadde de til salgs, 32" og 37", for henholdsvis 15k og 18k.
    Greit mye dyrere enn hos shg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    venter også på denne!
    Har sett dem både hod hificenter kjeden og hos elnor. Prøvde å prutte ned 37" LB2R hos elnor, sa den kostet 12500 på nettet. De bare lo av meg..

Bildet ser knall bra ut mener jeg!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De ville ha 15K for den på elkjøp (32") så prisen på shg er jo sinnsykt bra i forhold.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med servicen på shg da? De har jo ikke direkte godt rykte på seg såvidt jeg har hørt.. :-S

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke kjøpt noe av dem før, men de svarer nå raskt på telefon..

Fikk nettopp vite at levering ikke vil skje før den 6/4-07.. Det er jo rett og slett patetisk.. Jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge + de kan ikke en gang garantere at jeg får TVen min til den datoen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv vært på kurs med LG og der sa de noe sånt som at de ikke kom til å levere til blant annet SHG pga diverse problemer med dem før i tiden, virker kjent siden de gir deg en dato milevis frem i tid? :evil: Det de visst nok har pleid å gjøre er å kjøpe inn fra andre butikker i Europa. Noe som av og til betyr andre spesifikasjoner. Det siste der husker jeg ikke om var for SHG eller for noen av de andre nettbutikkene som IKKE kommer til å få levering. Lykke til ihvertfall, er imponert over denne skjermen selv og vurderer å kjøpe meg den selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    **** i *******, 6.4 blir for lenge for meg også. Uaktuelt med etter PS3 launch:P Gjaldt dette 32 eller 37?

Også jeg som hadde prutet ned 37 LB1R til 13000 hos hifisenter, ser ut til å være et bra kjøp det da. Men den er sikkert solgt nå..

Shaolin99, har du tenkt på noen andre skjermer ev.? Syns denne virker mye bedre enn andre skjermer i 12-13000 kroners klassen..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zenon
    Har selv vært på kurs med LG og der sa de noe sånt som at de ikke kom til å levere til blant annet SHG pga diverse problemer med dem før i tiden, virker kjent siden de gir deg en dato milevis frem i tid? :evil: Det de visst nok har pleid å gjøre er å kjøpe inn fra andre butikker i Europa. Noe som av og til betyr andre spesifikasjoner. Det siste der husker jeg ikke om var for SHG eller for noen av de andre nettbutikkene som IKKE kommer til å få levering. Lykke til ihvertfall, er imponert over denne skjermen selv og vurderer å kjøpe meg den selv.
    SHG kjøper inn fra grossister Nederland og Tyskland. LG i Norge har ingenting med dem å gjøre utifra hva de sa til meg. Det negative med det er at man sliter hvis man ønsker å reklamere mot tidligere salgsledd samt det vanlige i forhold til hvis nettbutikken skulle forsvinne. Ellers så har de gjerne modeller tidligere tilgjenglig enn andre butikker noe som tyder på at diverse modeller blir prioritert i EU område før de kommer til Norge. Men det kan slå feil, som f.eks da de hadde 42LB2RF til levering i nov/des, mens LG sier den ikke skulle komme til Europa.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonbon
    **** i *******, 6.4 blir for lenge for meg også. Uaktuelt med etter PS3 launch:P Gjaldt dette 32 eller 37?

Også jeg som hadde prutet ned 37 LB1R til 13000 hos hifisenter, ser ut til å være et bra kjøp det da. Men den er sikkert solgt nå..

Shaolin99, har du tenkt på noen andre skjermer ev.? Syns denne virker mye bedre enn andre skjermer i 12-13000 kroners klassen..
    Hmmm... Jeg har egentlig ikke noen alternativer for øyeblikket. Det er som du selv sier ingen bedre kandidater i den prisklassen (shg prisen). Jeg kommer til å holde øynene åpne etter tilbud i de kommende ukene, men jeg har mest lyst på LB2R

Leste testen på forbruker.no og der fikk den bra kritikk. Spesiellt for gode farger og det var noe jeg også la merke til da jeg kikket på den hos elkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med innkjøp hos shg.no, og eta på 37" er fremdeles 0703. De har allerede solgt 20 av 24 som kommer inn denne dagen. Og jeg får forhåpentligvis en av dem!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal kjøpe meg 32 lcd. Bor i Tyskland hvor jeg kan få denne for 779 Eur. Tilsvarer 6300 NOK!! LG Electronics 32LB2R bei billiger.de im Preisvergleich

Men da jeg bodde i Norge hadde jeg LG RZ32LX2. Dette var visst en av de beste på markedet på den tiden (8 måneder siden). Men jeg syns den hadde litt dårlig sortnivå. Noen som vet om det har blitt bedre på 32LG2R?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lokale elkjøpen her har satt opp 32LB2r rett ved siden av 32LB1r på et HD signal. Det jeg merket meg var at LB1r haddet et utrolig mye bedre bilde. LB2r hadde greie farger men skarphet og kontrast var forferdelig. Spurte om jeg kunne få surre litt med den og fikk låne fjernkontrollen. Og etter en 10minutters surring med kontrollen fikk jeg frem et bilde som etter min mening var mer eller mindre fantastisk bra. Den knuste LB1r på samtlige områder, Skarphet, kontrast, og ikke minst bevegelser samt panorering. Sport var en drøm.

Den var forøvrig priset til 12995,- noe som ihvertfall er bedre enn enkelte andre elkjøp butikker.

Men husk på det de som kjøper den at ut av esken er har den elendige innstillinger og den har MYE å hente på kalibrering. Det lille jeg gjorde ga alene en enorm forandring. Tv'en har uten tvil et kjempe potensial.

Til ech. LB1r var en god oppgradering fra LX2 og LB2r er meget bra oppgradering fra LB1r igjen, så svaret er uten tvil ja. Den er vesentlig bedre på sortnivået enn LX2

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Revox, du har fått PM.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ech
    Jeg skal kjøpe meg 32 lcd. Bor i Tyskland hvor jeg kan få denne for 779 Eur. Tilsvarer 6300 NOK!! LG Electronics 32LB2R bei billiger.de im Preisvergleich

Men da jeg bodde i Norge hadde jeg LG RZ32LX2. Dette var visst en av de beste på markedet på den tiden (8 måneder siden). Men jeg syns den hadde litt dårlig sortnivå. Noen som vet om det har blitt bedre på 32LG2R?
    Wow... Det var en sykt bra pris. Jeg tror kanskje jeg skal prøve å importere denne TVen fra Tyskland. Jeg har sendt en mail til digitalo.de.. Jeg tipper at jeg totalt vil komme rett i underkant av 8000 ved import fra dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

37lb2r

Hei!
    Ser også det at det er lang leveringstid på 37lb2r fra shg:? men jeg har bestilt en og allerede fått den sendt. ifølge pakkesporingen ligger den i bergen, jeg bor rett utenfor. dvs at jeg får den i morgen eller ov.m. gleder meg som en unge for denne har jeg ventet lenge på. Bestilte den for ca en mnd siden eller samme dag som de la den ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!

Jeg skal etter sigende få min sendt imorgen! Digg!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte min 32LB2R. Inklusiv frakt ble det 823 EUR, som er lik 6584 NOK. Slå den

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

37lb2r

Fikk min 37lb2r i dag og etter testing i et par timer er jeg VELDIG fornøyd Kan absolutt anbefale denne lcden når en kan få den til den prisen som hos shg!
    Naboen har sony 40x og denne er nok litt kvassere men i tankene at han har betalt 13 tusen mer en meg ville jeg heller da ha hjøpt 2 stk 37lb2r og plassert den andre på feks DASS. For sony x er ikke så bra:twisted: Gled dere som venter på en 37lb2r for den er vært og vente på:-D :-D :-D

Newcomer bele sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt min 47" tommer noen måneder nå, kjempe fornøyd!

for noen dager siden prøvde jeg 1080p HD-DVD på den! UBESKRIVELIG!!!

Eneste jeg har å si om den saken!!! Kjør på gutta ! lb2r-serien er digg!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •