Er det trygdt å handle hos PriceJapan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer NightScope sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det trygdt å handle hos PriceJapan?

Hadde tenke å kjøpe den nye PJ fra Epson "TW1000" fra PriceJapan. Prisen er jo meget bra i forhold til hva den vil bli i Norge. Med frakt skal PriceJapan ha 309.000 Yen som er i underkant av 16.000 NOK. Er det noen som har noen erfaring å komme med angående PriceJapan.

Mvh
    NightScope

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte lampe til projektoren som jeg hadde før. Kostet minst 3500 kr i Norge, jeg fikk den for 2100 kr inkl frakt og 110 kr ca i moms (de skrev på mye mindre verdi). Jeg betalte via Paypal.

Jeg er 100% fornøyd. Leveringstiden var 4 dager.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NightScope
    Hadde tenke å kjøpe den nye PJ fra Epson "TW1000" fra PriceJapan. Prisen er jo meget bra i forhold til hva den vil bli i Norge. Med frakt skal PriceJapan ha 309.000 Yen som er i underkant av 16.000 NOK. Er det noen som har noen erfaring å komme med angående PriceJapan.

Mvh
    NightScope
    Helt greit å handle med PriceJapan men den prisen du oppgir er feil,den vil komme på kr21500 til deg i Norge som er med mva og frakt.Og hvordan vet du hva prisen på den blir i Norge?Epson har ikke fastsatt pris på den enda her i Norge.
    Mvh bigtor

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Helt greit å handle med PriceJapan men den prisen du oppgir er feil,den vil komme på kr21500 til deg i Norge som er med mva og frakt.Og hvordan vet du hva prisen på den blir i Norge?Epson har ikke fastsatt pris på den enda her i Norge.
    Hvor mye man skal betale i mva er avhengig av hva verdien blir satt på sendingen. Jeg vil tro at prisen på Epson'n vil bli satt til godt over 30k da den koster over 4000 euro i Tyskland. Nok om det, for det jeg spurte om var om det er trygt å handle fra PriceJapan og det er det jo noen som har bekreftet.

Jeg har også lyst på Sony's PJ VPL-VW-500 som de selger hos Kyramart for litt over 3000 dollar. Lurer på om det er noen som har erfaring fra å handle med Kyramart. Synes prisen var mistenkelig lav da PriceJapan skal ha over 4300 dollar.

Mvh
    NightScope

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mvh
    NightScope
    Hva med garanti o.l, har du tatt det med i regnestykket om uhellet skulle være ute? Det er lett å spare seg til fant om kun fokuserer på innkjøpspris.

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye man skal betale i mva er avhengig av hva verdien blir satt på sendingen. Jeg vil tro at prisen på Epson'n vil bli satt til godt over 30k da den koster over 4000 euro i Tyskland. Nok om det, for det jeg spurte om var om det er trygt å handle fra PriceJapan og det er det jo noen som har bekreftet.

Jeg har også lyst på Sony's PJ VPL-VW-500 som de selger hos Kyramart for litt over 3000 dollar. Lurer på om det er noen som har erfaring fra å handle med Kyramart. Synes prisen var mistenkelig lav da PriceJapan skal ha over 4300 dollar.

Mvh
    NightScope
    Prisen jeg angir er hva den kommer på sendt til deg her i Norge.Jeg tror ikke de vil prise Epson høyere enn Mitsubishi hc5000 og den koster jo kr29990 men vi får se.Går du inn på prisjakt på Sony vw50 så finner du link til forhandler i USA som er ganske billig :-)Jeg vil også si at garanti har du på det du kjøper i utlandet men som regel så er det 1 eller 2 år.Jeg har selv handlet en del i fra utlandet og aldri hatt noen problemer:-)
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, om man sparer 10k på å kjøpe et produkt i utlandet skal man være veldig uheldig om det ikke lønner seg. Og man vil uansett ha garantien i det landet den kom fra så man kan eventuellt sende den tilbake.

Kan ikke tenke meg hvilke feil som kan oppstå på en prosjektor for at prisen på reperasjon skal komme på over 10 lapper. Det er også ikke gitt at den lokale importøren vil nekte deg å reparere produktet på eventuell world wide garanti.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekket selv pris på pære til PT-AE900E projektoren min her,
    og jeg får omtrent 2 pærer til det 1 pære koster her hjemme.
    Ikke så vanskelig å vite hvor jeg kommer til å handle den

-J

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket litt på avsforum og der var det anbefalt å handle i Hong Kong. Der ga Epson International 2-years World Wide Warranty. Prisen på TW1000 inkl frakt er 17.500,- Fra HK er PJ'n svart slik den vil bli levert i Europa.

NightScope

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket litt på avsforum og der var det anbefalt å handle i Hong Kong. Der ga Epson International 2-years World Wide Warranty. Prisen på TW1000 inkl frakt er 17.500,- Fra HK er PJ'n svart slik den vil bli levert i Europa.

NightScope
    Er den prisen med mva?Og har du en link?
    Mvh bigtor

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Er den prisen med mva?Og har du en link?
    Prisen er uten mva.
    Mva er relativt, da den er avhengig av hva selger setter verdien til på innholdet av pakken.
    Søk på Hivi Zone på google.

NightScope

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Mvh
    NightScope
    Ikke handle på Kyramart.com!!!
    Denne er under etterforskning i USA for svindel!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •