samsung PS-50Q7H VS pioneer 507XA - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer Tassadar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Dette er galskap! Har printet ut disse alternativene!

1. Samsung PS-50Q7H 19.999,-
    2. Pioneer PDP-427XA SKAL ha den til 19.999,- ink bordstand!
    3. Panasonic TH-50PV60 19.999,- KREVER også her bordstand inkl. (F...ta designerene til Pana! Forrige modell var jo kjempeflott!!)

Jeg VET at Pioneeren har bedre bilde enn samsungen. Men samsungen er 50" og Pio er 42". Frister vanvittig med 50"!! Samsungen er jo nydelig!

Er det ingen AV Forum Epic Elites som kan kommentere dett? (Ikke det at jeg ikke tror på dere andre, men jeg er jo paranoid mann!)

På lørdag førstkommende MÅ Tv kjøpes.

Jeg er faktisk i ferd med å velge et tv rent utifra alt annet enn bildet! Herregud! Dette begynner å gå inn på meg! Jeg kommer sikkert til å kjøpe Samsungen og så hate meg selv for bildet ELLER kjøpe Pioneeren og hate meg selv for de 10 tommene!

Sytometeret har nådd 100%!!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av disse hadde ihvertfall jeg kjøpt Panasonic'en, det er helt sikkert.
    Mye TV for pengene.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Tassadar
    ÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Dette er galskap! Har printet ut disse alternativene!

1. Samsung PS-50Q7H 19.999,-
    2. Pioneer PDP-427XA SKAL ha den til 19.999,- ink bordstand!
    3. Panasonic TH-50PV60 19.999,- KREVER også her bordstand inkl. (F...ta designerene til Pana! Forrige modell var jo kjempeflott!!)

Jeg VET at Pioneeren har bedre bilde enn samsungen. Men samsungen er 50" og Pio er 42". Frister vanvittig med 50"!! Samsungen er jo nydelig!

Er det ingen AV Forum Epic Elites som kan kommentere dett? (Ikke det at jeg ikke tror på dere andre, men jeg er jo paranoid mann!)

På lørdag førstkommende MÅ Tv kjøpes.

Jeg er faktisk i ferd med å velge et tv rent utifra alt annet enn bildet! Herregud! Dette begynner å gå inn på meg! Jeg kommer sikkert til å kjøpe Samsungen og så hate meg selv for bildet ELLER kjøpe Pioneeren og hate meg selv for de 10 tommene!

Sytometeret har nådd 100%!!
    Skal nok være såpass ærlig med deg Tassadar og si at du kommer nok ikke til og bli mer misfornøyd med denne panasonicen Denne er nok i enkelte tilfeller lettere og forholde seg til anng mørke scener og evt andre detaljer i bilde forøvrig.Jeg hadde en Panasonic 42 PV500E Plasma før samsungen og dette var et tipp topp apparat.Fantastisk på alle nivåer uten for mye ekstra innstillinger Men enig med deg ellers at samsungen utseendemessig er i en annen klasse enn pana,n:neutral:

Newcomer frorem sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Av disse hadde ihvertfall jeg kjøpt Panasonic'en, det er helt sikkert.
    Mye TV for pengene.

Vurderte Samsungen men etter å ha trålet forumtråder både her og i broderlandet, falt valget på Pana sin 50" PV60, som nå er på tur med tollpost til meg

Samsungen ser fin ut design messig, men det blir bilde som blir viktigst her...tror Panaen blir pen i min nyoppussete tv-stue hengt på veggen.
    Men jeg har noen litt for svære Infinity Ref 61 høyttalere i front+ Ref 100i som senter som jeg vil bytte ut med litt mindre saker....lurer på hva man kan få for slike på bruktmarkedet??

Er det noen som byr

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke vudert Samsung PS50Q97 den også ligger på rundt 20tusen.
    Jeg har den MEGET fornøyd, er bedre bilde på min samsung en Pappas 42" pioneer

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •