Sharp DLP XV-Z3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp DLP XV-Z3000

Jeg planlegger ny hjemmekino og vurderer en Sharp XV-Z3000, men finner ikke mange forhandlere i Norge. Så langt har jeg funnet disse prisene:

AVshop skal ha 18.000 og PriceJapan 14000 (inkl. norsk moms) og Bestbuy i USA selger dem for 1500 dollar (lagertømming eller noe, siden anbefalt pris er langt høyere) som grovt omregnet blir 9500 kroner, altså omtrent halv pris i forhold til førstnevnte (har en kamerat som eventuelt kan ta med til meg).

Men ideelt sett kjøper jeg i Norge (pga garanti og bekvemmelighet) - men finner så langt ingen andre forhandlere enn Avshop. Er det noen som vet om noen forhandlere, enten i Norge eller ellers i Europa som har en noenlunde ok pris?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ideelt sett kjøper jeg i Norge (pga garanti og bekvemmelighet) - men finner så langt ingen andre forhandlere enn Avshop. Er det noen som vet om noen forhandlere, enten i Norge eller ellers i Europa som har en noenlunde ok pris?
    Sharp har enn så lenge et begrenset forhandlernett i Norge på projektorer, men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert. En kan etter det jeg vet også kjøpe denne projektoren fra de forskjellige Sharp senterne rundtom, samt direkte fra Sharp. Prisen er nok lik den AVshop har.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    (..) En kan etter det jeg vet også kjøpe denne projektoren fra de forskjellige Sharp senterne rundtom, samt direkte fra Sharp. Prisen er nok lik den AVshop har.
    Takk for hurtig svar. Var ikke klar over at det fantes sharp-senter, men etter ditt tips og et søk på gulesider så fant jeg dem overalt:-D

Et siste spørsmål, er denne modellen på vei ut, eller ned i pris, siden ymse forhandlere i USA legger den så lavt i pris? Jeg er klar over at eventuelle svar blir spekulasjoner, men mange her inne kjenner åpenbart bransjen godt.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et siste spørsmål, er denne modellen på vei ut, eller ned i pris, siden ymse forhandlere i USA legger den så lavt i pris? Jeg er klar over at eventuelle svar blir spekulasjoner, men mange her inne kjenner åpenbart bransjen godt.
    Jeg har ikke hørt eller lest noe om en 720P arvtager, så den er nok ikke på vei ut. Grunnen til at den går ned i USA er kanskje at de er redde for å sitte igjen med store lager "når alle" skal ha 1080P projektorer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •