Hvilket lerret? Euroscreen, Grandview, Proscreen eller Drape

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilket lerret? Euroscreen, Grandview, Proscreen eller Drape

Jeg er i tvil hvilket lerret jeg skal kjøpe. Har ihvertfall bestemt meg for å kjøpe motorisert såsant det ikke finnes noen pull-down hvor man kan trekke ned til forvalgt lengde. Har noen noen gode råd?

Kjøpte ett Euroscreen pull-down igår men det var så mye bølger på det at jeg måtte returnere det idag. Selger mente det var reklamasjonssak. Kikket også på de Euroscreen lerretene som hang i butikken og syntes de også så litt bølgete ut så ble litt skeptisk til Euroscreen.

Så ønsker jeg meg muligheten som Grandview har på motorisert at det automatisk går ned til forvalgt høyde. Kan ikke se at Euroscreen har dette?

Er forresten til en Z2 festet i taket. Og lerretet skal være 16:9 2 meter bredt inkludert 5cm svart kant på hver side.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    såsant det ikke finnes noen pull-down hvor man kan trekke ned til forvalgt lengde.
    De fleste pull-down dukene kan jo trekkes ned til ønsket lengde.. Er det det du mener?

Dersom du vil ha et helt "bølgefritt" pull-down lerret er kanskje Grandview Tensioned noe for deg? Du kan jo sjekke Avshop.no

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kan jo trekkes ned til ønsket lengde sånn ca., men når jeg testet igår måtte jeg til å justere prosjektoren litt hver gang jeg trakk det ned fordi jeg ikke greide å trekke det ned eksakt hvor jeg ville ha det.

Ellers frister tensioned men ser syntes boksen så så voldsom ut. Kona må bli happy også :? .

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kan jo trekkes ned til ønsket lengde sånn ca., men når jeg testet igår måtte jeg til å justere prosjektoren litt hver gang jeg trakk det ned fordi jeg ikke greide å trekke det ned eksakt hvor jeg ville ha det.
    Jeg hadde ikke problemer med dette når jeg hadde et Dalite HCMW lerret. En "treffer" gjerne ikke på første forsøk.....

Ellers frister tensioned men ser syntes boksen så så voldsom ut. Kona må bli happy også .
    Tror ikke den er noe særlig større enn på et vanlig pull-down lerret.
    Lygren har testet "tensioned", send ham en PM og spør.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK hvis alternativene var:

Euroscreen Greyline 16:9 motorisert
    Grandview hvit Cinema Tab-Tensioned manuell
    eller
    Euroscreen Greyline 16:9 manuell
    Grandview hvit 16:9 motorisert

2 første samme pris, og 2 siste halv pris av de 2 førstnevnte.

Hvilket ville du/dere valgt?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har "allerede" valgt "Grandview hvit Cinema Tab-Tensioned motorisert", men har ikke mottatt det enda.

Dersom det ikke står på penger, hadde jeg valgt Grandview Tab-Tensioned eller Euroscreen Greyline 16:9 motorisert. Jeg har som sagt valgt førstnevnte fordi det er viktigere for meg med en bølgefri duk enn de fordelene den gråe duken gir.
    Andre vil sikkert si motsatt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også jeg heller mot tab-tensioned fordi bølger irriterer meg grønt. Er fornøyd med bildet på hvit (ikea lerret hehe) duk stort sett. Savner litt mer svart nivå av og til men er bedre det enn å irritere seg i hver film med litt bevegelse i pga. bølger i lerret.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg selger et demobrukt Tab Tension Grandview til 6200! Send meg PM! For øvrig flyttes tråden til pris -og produktjakt, der den passer bedre!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser på Avshop at det kun er 25cm maskering på topp? vil det si at man ikke får lerretet lenger ned enn 25cm + boks bredde fra taket hvis man fester boksen i taket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •