FANTASTISK SERVICE AV dinhjemmekino.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

FANTASTISK SERVICE AV dinhjemmekino.no

Jeg kjøpte meg en Benq8720 i fra Velkommen til DinHjemmekino.no : hjemmekino spesialisten og var strålende fornøyd.Da dette var min første Dlp projektor var jeg spent på hvordan bildet var i forhold til den siste Lcd projektoren jeg hadde,Sony hs60.Jeg koblet opp projektoren og bildet på den var veldig godt men jeg så regnbuer så jeg satt på DVE og kalibrerte den for da å se om det ble bedre og jeg trodde jeg hadde fått det vekk men etter vært som jeg så flere filmer på den ble det mer og mer klart for meg at jeg ikke kunne få vekk dette problemet,ja det var faktisk så gale at på enkelte filmer ble jeg rett og slett kvalm så jeg tok kontakt med Bjarte Midttveit hos Velkommen til DinHjemmekino.no : hjemmekino spesialisten og snakket med han om problemet mitt,jeg kan opplyse om at jeg da hadde hatt benq i 57dager.Han ba meg om å pakke projektoren ned igjen i kartongen så skulle han sende en som skulle hente den og jeg skulle få pengene mine igjen.Jeg vil rette en stor takk til Bjarte Midttveit for kjempegod service og jeg kan virkelig anbefale Velkommen til DinHjemmekino.no : hjemmekino spesialisten til andre som skal kjøpe ny prosjektor:-)
    Mvh bigtor

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var særdeles god service. Prøvde du å justere hastigheten opp fra 4X på projektoren for å minimere RGB-flimmeret?

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Det var særdeles god service. Prøvde du å justere hastigheten opp fra 4X på projektoren for å minimere RGB-flimmeret?
    Ja jeg prøvde ut alt mulig uten at det ble noe forandring på det så nå må det bli enten Lcd eller Sxrd projektor på meg,jeg må bare bestemme meg for hvilken jeg skal gå for.
    Mvh bigtor

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såså, kommer sikkert en trippelchip 1080p DLP på markedet om ikke så lenge

Men uansett, et prakteksempel på gullservice fra himmelen

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er bra - det er akkurat hva vi ønsker som "idioter" med denne hobbyen. Vi handler av og til før vi har tenkt gjennom alle aspekter - og da er det utrolig hyggelig at leverendører som skjønner at vi kanskje ikke var helt "smart" i utgangspunktet.
    Dette inngir tillitt og gir oss andre ønske om å bli kunde der hvor vi føler at vi får skikkelig kundebehandling. Dette er bra!!:-D

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk service, og så er det faktisk fint at eksempler på god service blir dratt frem også. Ofte før en bare høre om det når ting går galt, og da vet en kun hvor en ikke skal handle. Når en hører om slike historier vet en mer hvor en skal handle..

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Denne type tilbakemeldinger skal legges under forhandleren på "lenker"-seksjonen (se link overfor), med tilhörende karakter, så lagres tilbakemeldingen for ettertiden og brukere kan se denne når de klikker seg inn på produkter som denne forhandleren leverer.

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt en kjempebutikk å handle fra. Servicen er ekstremt bra, anbefales på det sterkeste. Bjarte Midtveit setter kundeservice høyt virker det som.

edit: jada, lygren, da er det gjort

Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Denne type tilbakemeldinger skal legges under forhandleren på "lenker"-seksjonen (se link overfor), med tilhörende karakter, så lagres tilbakemeldingen for ettertiden og brukere kan se denne når de klikker seg inn på produkter som denne forhandleren leverer.
    Det har jeg nå utført :-)
    Mvh bigtor

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig de har gullservice, men de følger ikke så godt med på prisnivå....

BenQ PE8720 Projektor WXGA 1280x720 [PE8720] - Kr.56.900,- : hjemmekino spesialisten
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •