Billigste Panasonic TH-42PV60EH

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste Panasonic TH-42PV60EH

Ser at BestBuy.no selger Panasonic TH-42PV60EH for 13.995,- (+95,- porto).

Noen billigere? Erfaringer med BestBuy?

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert butikkene selger den såvidt jeg vet fortsatt for 14.000 grunnet leveringsproblem under kampanjen i romjula

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    42 PV60 for 13000 inkl. bordstativ i Kristiansand under kampanjeperioden, nå økt til 14 000 inkl. bordstativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, kanskje jeg ikke skulle ha reklamert her, siden 5 tv'er røyk ut fra BestBuy på noen få timer ..så nå må jeg vente ei uke eller to

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mikal69
    Hmm, kanskje jeg ikke skulle ha reklamert her, siden 5 tv'er røyk ut fra BestBuy på noen få timer ..så nå må jeg vente ei uke eller to
    Det var nok alle ordrene som har blitt plassert i juleperioden som ble kjørt ut, dermed ble det tomt på lageret.

Siba.no selger jo Panasonic TH-42PV60EH til 13995,- også, og har gjort det i over en måned. Siba selger også PV60 til 13995,- i butikk fram til den 7 januar (da går prisen opp til 14995,- i butikk).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, 300,- mer i frakt hos Siba, men det får heller være ..gidder ikke vente 2 uker for å spare noen hundrelapper, skulle helst hatt den i går

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, 300,- mer i frakt hos Siba, men det får heller være ..gidder ikke vente 2 uker for å spare noen hundrelapper, skulle helst hatt den i går
    Vel, 399kr i frakt for å få TV'en levert på døren er ikke en dårlig deal. De fleste elektrokjedene tar jo ca. samme pris bare for å levere TV'en hjem til deg fra butikken!

Dessuten er jeg litt skeptisk til den fraktprisen Best-Buy opererer med, altså 95kr i frakt på en 42" Plasma TV. Tror prisen på frakt er større på produkter som ikke kan fraktes med posten (noe PV60 esken ikke kan, den er ca 120cm lang, 85cm høy og 35-40cm bred visstnok). Tror de skriver noe om det under klausulene sine, at fraktprisen 95kr kun er et estimat og at fraktprisen økes på pakker som må sendes med tollpost eller lignende.

Grattis med kjøp av en fantastisk TV

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neonix
    Vel, 399kr i frakt for å få TV'en levert på døren er ikke en dårlig deal. De fleste elektrokjedene tar jo ca. samme pris bare for å levere TV'en hjem til deg fra butikken!
    Neida, absolutt ikke, men BestBuy tar faktisk bare 95,- Kjøpte kjøleskap og komfyr der for et par år siden, fikk frakta begge delene for 95,- totalt (!). Hadde skade på kjøleskap, da fikk jeg tilsendt nytt, også tok tollpost eller hvem det nå var med seg det skada ved levering av det nye igjen. Ergo fikk jeg ikke noen utgifter på det skada skapet, fin ordning

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, absolutt ikke, men BestBuy tar faktisk bare 95,- Kjøpte kjøleskap og komfyr der for et par år siden, fikk frakta begge delene for 95,- totalt (!). Hadde skade på kjøleskap, da fikk jeg tilsendt nytt, også tok tollpost eller hvem det nå var med seg det skada ved levering av det nye igjen. Ergo fikk jeg ikke noen utgifter på det skada skapet, fin ordning
    Ja det må jeg si 95kr for å frakte så mye er jo rimelig bra service kan man si. Kjekt å vite til senere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •