Januarsalg TV til under 7000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

jada

Sitat Opprinnelig postet av paalao
    Jeg kjøpte denne som det er bilde av og til pris på 4995. Syntes den så stygg ut på bildet men ble gledelig overasket når den kom ut av esken...men så var det bildet da...store pixler og dårlig bilde, skuffende får man si...dessuten så varte den kun 10 minutter før den smalt og tok ut strømmen på den kursen!! Etterpå var det ikke mulig å starte den, så jeg reiste og fikk byttet i en bedre modell som er den ie22. Her skulle de ha 1400 i mellom og sa at jeg fikk et avslag på 500 kroner som var alt de kunne gi. Denne varte i to dager før den begynte å streike med striper både horizontalt og vertikalt og med hakkende bilde!!!! Så i dag var jeg tilbake med den "nye" og fikk svar at de kunne selge meg den nyeste modellen men da måtte jeg legge på 1400 kroner til men ville da få et avslag på nesten 1000 i forhold til ny pris...konklusjon- Jeg hevet kjøpet! Når dette er sagt så var ie22 en fin skjerm med meget godt bilde, men hva nytter det når det er så mange mandsgs tv`er. Jeg for min del orket ikke enda en gang å miste tv`n min i noen dager + ergelsen med opp og nedpakking av varen.

Jeg skjønner jo såklart at 5000,- er mange penger, er student selv og tjener til livets opphold på egenhånd, blant annet som selger et par steder, og jeg vet at det i 90% av tilfellene med feil er på de aller billigste varene.
    du var nok veldig uheldig "paalao" men ja det er masse mandags produkter! billigere for produsent å gjøre det slik rettogslett. altså å gjøre det billig billig og ha en del feil pga dårlig kvalitet.

legg litt mer penger i det, det som er for godt til å være sant er som oftest det....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Shit! Den var kjip. Det er vel det som er hovedårsaken til at jeg ikke har sett på disse "no name" TV'ene.

Er d noen som vet om Hitatchi 32LD8A10 er noe bra? Har hørt mange skryte av hitatchi sine modeller.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •