Gode flat-tv kjøp i romjuls-/januarsalget - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    host, lumatron e vel ikkje akkurat det vassaste på markedet. kjøp heller en samsung

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kubikken
    host, lumatron e vel ikkje akkurat det vassaste på markedet. kjøp heller en samsung
    Men da blir det jo straks en del dyrere.

Om tven slutter å virke får en jo likevel nytt på garantien, eventuelt pengene igjen, om dette skjer om 1-2 år er jeg ganske så sikker på at jeg får et ganske så bra tv for de pengene jeg vil få igjen for dagens tv som slutter å virke.

Newcomer prevail sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hibtone
    Bildemessig har jeg hørt at det ikke er enorm forskjell på m61 og m71. Men m71 har vel den nye 100hz teknologien.

Ellers har jo M71 mer muligheter med 2 HDMI, USB, minnekortleser osv.

Men om det er verdt prisforskjellen tror jeg ikke
    Hmm, sant. Tror jeg kommer til å gå for R72B etter å ha vært et par runder i tenkeboksen, men skulle egentlig hatt r75 (den er helt svart). Noen som vet hvor man får kjøpt denne versjonen? Har i hvertfall ikke funnet den til samme pris som R72 selges på hifiklubben (selv om det kun er fargen som skiller disse to modellene).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prevail
    Noen som vet hvor man får kjøpt denne versjonen? Har i hvertfall ikke funnet den til samme pris som R72 selges på hifiklubben (selv om det kun er fargen som skiller disse to modellene).
    Du får kjøpt den på netonnet for 10000. Tror R72 er produsert i mye større opplag siden denne er billigere. Teknisk sett er jo modellene helt identiske. Men er enig i at R75 er et hakk penere

Selv ble d M61 på meg, til samme pris som R72. Kuppkjøp, men nå er det ikke lenger mulig å bestille hos Siba.

Newcomer prevail sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hibtone
    Du får kjøpt den på netonnet for 10000. Tror R72 er produsert i mye større opplag siden denne er billigere. Teknisk sett er jo modellene helt identiske. Men er enig i at R75 er et hakk penere

Selv ble d M61 på meg, til samme pris som R72. Kuppkjøp, men nå er det ikke lenger mulig å bestille hos Siba.
    Hei! Stemmer at de hadde den på netonnet I dagens expertreklame fant jeg samme tvn til 1 kr mindre , men vet ikke om svart helt nederst er verdt 1k :lol:

Tenkte faktisk å kjøpe M61 på Siba ettersom det ligger ett par meter unna der jeg bor ^^ Fornøyd?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •