Panasonic TH-42PV60EH til 12,990 hos netshop

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-42PV60EH til 12,990 hos netshop

Netshop.no - pc data foto minne digital - Panasonic TH-42PV60EH 42" Plasma HDTV

det er 1000 lappen under det jeg har sett den til på siba de siste ukene.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er nå satt opp til 13995,- ... Glad jeg rakk å bestille i går mens den kostet 12990,- Får håpe de ikke kansellerer bestillingen min pga. feilprising eller noe...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var som **** da.. tenkte å vente med å bestille til over jul jeg

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har en frisk fraktpris i hvert fall, 1500 kr opp hit (Nordland).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    De har en frisk fraktpris i hvert fall, 1500 kr opp hit (Nordland).
    Jepp fraktprisene til Netshop er drøye.. Siba.no operer jo med 399kr frakt uansett hvor i landet en er. Med 1500kr i fraktpris er det for deg rimeligere å kjøpe fra siba (13990,-) uansett

Frakten kostet 750kr opp hit (trondheim) så da ble summen inkl frakt 13740 levert på døren vs Siba som hadde kostet 14394,- inkl frakt levert på døren...

Skjønner ikke hvorfor Netshop har så høye fraktpriser? De bruker vel Tollpost/Norcargo som resten av webshoppene (som opererer med fastpris på pallefrakt stort sett). Mulig Netshop mangler gode fraktavtaler på pallefrakt...?

Ordren min står iallefall i systemet med 12990,- prisen fortsatt. Men om de virkelig ikke får TV'en på lager før midten av Januar så er det mulig jeg kansellerer bestillingen min å handler på Siba.no istedenfor, siden de mest sannsynlig kan levere kjappere.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netshop.no har nå sletta ordren min som jeg la inn på PV60 helt uten advarsel eller noenting, så det var vel mest sannsynlig feilprising...

Uansett synes jeg det er tåpelig å bare slette en ordre helt uten videre (uten å sende epost eller noenting) på den måten. Prisen var 12990,-, og dette er ikke en ÅPENBAR feilprising synes jeg!

Jaja, Siba selger PV60 til 13990,- i butikk nå så drar på Siba Lade (trondheim) å henter en PV60 i morgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mottok du ordrebekreftelse på epost når du la inn ordren? I så fall synest jeg du har en god sak med denne som bevis.

-mrTJ

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke hvorfor Netshop har så høye fraktpriser? De bruker vel Tollpost/Norcargo som resten av webshoppene (som opererer med fastpris på pallefrakt stort sett). Mulig Netshop mangler gode fraktavtaler på pallefrakt...?
    Folkens, det er mange nettbutikker som priser produktene sine lavt for å fange oppmerksomhet. Men i neste omgang tar de det igjen ved å legge på ekstra høye fraktrater og tilsvarende høy pris på tilbehør (veggfeste, bordstativ o.l.). Ingen nettbutikker driver veledighet, så ikke la dere lure!

Ex: Her i Kristiansand blir PV-60 solgt for 13990 inkl. bordstativ Expert Bonus. Det er jo en bra pris, og her tilkommer ingen ekstra utgifter. Så ikke undervurder de store kjedene og ikke minst; Nå kommer januarsalget!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er helt enig i at dette ikke er åpenbar feilprising så her hadde jeg klagd.

Sitat Opprinnelig postet av neonix
    Netshop.no har nå sletta ordren min som jeg la inn på PV60 helt uten advarsel eller noenting, så det var vel mest sannsynlig feilprising...

Uansett synes jeg det er tåpelig å bare slette en ordre helt uten videre (uten å sende epost eller noenting) på den måten. Prisen var 12990,-, og dette er ikke en ÅPENBAR feilprising synes jeg!

Jaja, Siba selger PV60 til 13990,- i butikk nå så drar på Siba Lade (trondheim) å henter en PV60 i morgen.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darker
    er helt enig i at dette ikke er åpenbar feilprising så her hadde jeg klagd.
    Står det ikke på siden dems at det er forbehold om trykkleif da? Tror dem har sitt på det tørre. Men å bare slette orderen er skikkelig ufint, uten å gi noe tilbakemelding.

Newcomer Misano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Folkens, det er mange nettbutikker som priser produktene sine lavt for å fange oppmerksomhet. Men i neste omgang tar de det igjen ved å legge på ekstra høye fraktrater og tilsvarende høy pris på tilbehør (veggfeste, bordstativ o.l.). Ingen nettbutikker driver veledighet, så ikke la dere lure!

Ex: Her i Kristiansand blir PV-60 solgt for 13990 inkl. bordstativ Expert Bonus. Det er jo en bra pris, og her tilkommer ingen ekstra utgifter. Så ikke undervurder de store kjedene og ikke minst; Nå kommer januarsalget!
    Vet du om expert priser er like over hele landet eller er det lokale variasjoner?
    Her i Tromsø ligger PV 60 til 17995.- både på Expert og Elkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Misano
    Vet du om expert priser er like over hele landet eller er det lokale variasjoner?
    Her i Tromsø ligger PV 60 til 17995.- både på Expert og Elkjøp.
    Kjøpte min PV60EH på veite Elektro rett før jul, fikk den for 16k med en component kabel. De har vist prisgaranti på det meste så bare gå å spørr.

Newcomer Misano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pitchyou
    Kjøpte min PV60EH på veite Elektro rett før jul, fikk den for 16k med en component kabel. De har vist prisgaranti på det meste så bare gå å spørr.
    Mener du at Veita Elektro har prisgaranti eller er det Elkjøp's sin du tenker på? Var innom Expert Langnes i dag faktiskt og der hadde de startet januarsalget. Pv60 var satt ned latterlige 1000.- til 16995.-
    Blir nok bestillt fra Siba hvis ingen kommer ned mot 14k nå i januar.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Misano
    Mener du at Veita Elektro har prisgaranti eller er det Elkjøp's sin du tenker på? Var innom Expert Langnes i dag faktiskt og der hadde de startet januarsalget. Pv60 var satt ned latterlige 1000.- til 16995.-
    Blir nok bestillt fra Siba hvis ingen kommer ned mot 14k nå i januar.
    Jepp veita skal være billigst i hele byen, såvidt jeg skjønte. Bare å si Hvor den er billigere så setter de ned prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert Bonus er billigere en "vanlige" Expert-butikker. Det er kanskje det som er forklaringen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •