Prisdiskusjon Sharp XD1 1080p LCD-TVer - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har lc 46" i hus nå. har ikke startet den enda siden den er så kald (og fuktig?).

kontaktet euronics og sa at sharp trondheim fikk inn et nytt parti nå over helgen, og at prisen var der 25500, og at vi ikke ville ha tv'en vår hvis vi ikke fikk til samme pris, og det fikk vi

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp XD1 LC52XD1E

Fikk i dag min nye Sharp LC52XD1E. Dette har tatt noe lengre tid enn planlagt, men det er pga. noe forsikringsgreier. Når det gjelder min nye TV, så er førsteinntrykket meget bra. For å begynne med begynnelsen. I esken ligger alt det en trenger. Dvs. Tv, fjernkontroll, bein, bruksanvisning, og en komponent kabel. Fikk så montert på beina, og satt tv'en på min nye "monark" tv benk. Når en slå denne på for første gang, går den gjennom grunn innstillingene. Språk, etc. Det er ikke mulig med norsk språk i menyen. Så jeg valgte "svensk". Etter å ha lagt inn alle kanaler fra mitt analoge kabelnett (canal digital) Var det tid for en test. er meget fornøyd med bildet. Etter å ha lest testen dom er lagt ut på "sharp.no", legger jeg så inn anbefalte innstillinger i "laget anvendar". Sammenligner så mot bla. standard. Dette er smak og behag, men jeg liker standard best foreløpig.

Så var det på tide å prøve en DVD film. Har en 5 år gammel Thomson DVD spiller, med scart. Er meget imponert over billedkvaliteten. Jeg synes den er så høy, at Hd-dvd og Bluray ikke blir aktuelt for meg, kan da ikke skjønne at det er nødvendig med bedre kvalitet enn dette. Selvfølgelig, viss en ønsker å se nærmere på kviser og nesehår, så kan det være aktuellt. Kona syntes nesten at kvaliteten ble for høy. Alt ble så detaljert, at filmen mistet litt av det "gamle og rufsete" (satte på Pirates of caribien) Personlig er jeg meget imponert.

Prøvde så min Laptop med DVI, og koblet denne opp i mot Tv'en med en DVI-HDMI kabel. Ble også meget bra bilde. Bilde som vises på laptoppen er det samme som vises på skjermen. Meget bra.

Nå blir det å kjøpe Lydannlegg. Og det blir Logitech z-5500, inntill videre.

Kommer tilbake med mere etter hvert.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •