BLURAY som haster

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer mitch sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BLURAY som haster

noen plass som selger bluray og har på lager.. gjerne en butikk med bra leveringstid..

bruker ps3 som spiller (dvs sone1?)

har bestilt fra dvdstrax men dem har fillern ikke sendt varen enda :neutral: (bestilt derfra den 11)

på forhånd takk

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hidefdvd.com er vel kanskje ditt beste alternativ, men du har nok uansett ikke sjans å få den før jul (hvis det var det du tenkte). De kan sende ut med FedEx for en relativt rimelig penge, spesielt dersom du handler opp til 7 enheter så er det en ganske grei deal....

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dvdstrax burde skifte navn ihvertfall, tok 14 dager sist jeg bestilte fra de Mye raskere å bestille fra Play.com

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er Sone A (USA og Japan).
    Vil anbefale AxelMusic (Dansk). bra priser, 10kr i frakt pr film.
    ellers anbefaler jeg DVDWorldUSA.com (USA). Bra priser der også, ca 25kr for express frakt (3-5 dager ca). Play.com er også fin side, gratis frakt og sendes fra UK.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder DVDStrax er det stor forskjell på deres leveringstid om varen er fysisk på lager eller ikke. Dersom du bestiller noen av de første filmene på BR, så har du de garantert i løpet av tre fire dager. Det er ihvertfall min erfaring med HD-DVD platene jeg har fått derfra.

Når det gjelder andre butikker har jeg f.eks. ventet i over 2,5 måned på min "Aeon Flux" fra DVDBoxoffice. Denne har stått i backorder, og ble først sendt nå for et par dager siden da de fikk den inn. Så når det gjelder BR og HD-DVD vil det nok variere kraftig fra butikk til butikk, og film til film i tiden fremover enda en stund tipper jeg.....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Dvdstrax burde skifte navn ihvertfall, tok 14 dager sist jeg bestilte fra de Mye raskere å bestille fra Play.com
    Irriterende at DVDstrax ikke viser lagerstatus på varene sine. Jeg bestilte Aeon Flux og Apollo 13 derfra, fikk de etter 3-4 dager. Riddick tok vel 3-4 uker fordi de ikke hadde den på lager, men det sto jo ingen steder, ei heller ingen beskjed om det etter bestillingen ble bekreftet. Så etter 12-13 dager sendte jeg mail og da fikk jeg forklaringen. Kjedelig.

Ellers kan vel ting kanskje ta litt lengre tid sånn rett før jul jevnt over? Tok 10 dager fra en vare ble sendt fra Amazone UK til det kom fram til meg. Men da hadde den vært innom fortolling/avgifter (noe som etter stemplingen så ut til å ha skjedd etter 8 dager). Filmen kosta 211 kroner og da ble det 51 kroner ut til staten ekstra og 85 kroner til posten for å betale de 51 kronene til staten. Så da kosta filmen 211 + 136 = 347 kroner. Sukk.

Men greit kanskje å holde seg til butikker som viser lagerstatus, det gjør ikke DVDstrax.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Men greit kanskje å holde seg til butikker som viser lagerstatus....
    Ikke alltid det hjelper, heller. Den nevnte Aeon Flux-platen min fra DVDBoxoffice stod ført opp med "in stock" den, men som sagt tok det allikevel 2,5 mnd før den ble sendt fra Canada...... ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •