Kjøpe HD spiller til XBOX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe HD spiller til XBOX

Hei!!

Jeg fikk nettopp refundert pengene til min paypalkonto fordi:

Refund Payment due to Pyapal Address unconfirmed.
    Please contact us for more information.
    AlternativeDVD.com

Åssen kan jeg "confirme" adressa mi da? Veldig irriterende nå som jeg tenkte den sikkert var sendt og alt..

Vet mange har kjøpt produkt fra Ebay før, så håper noen kan fortelle meg hva jeg skal gjøre!! Så kjapt som mulig!

Takker for alle svar!!!

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke fått en mail så du må confirme" adressa på da

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må logge inn på PayPal og bruke "confirm account" funksjonen. Da betaler du $5 som blir satt inn igjen ved hjelp av kredittkort. På din kredittkortutskrift står det et referansenr som må tastes inn på din PayPal account. Tar omtrent 3-7 dager dette om du har et kurant kredittkort som oppdateres jevnlig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Skjønner hva dere mener. Dette gjelder verifiseringen av kontoen. Dette har jeg gjort og den er verifisert. Problemet mitt er at adressa mi ikke er "Confirmed" Slik at avsender ikke vil sende til min andresse.

Feilmelding: Refund Payment due to Pyapal Address unconfirmed

Det er på en måte selve adressa mi som ikke er i orden registrert.

Andre må da ha vært borte i dette?? Hva skal jeg gjøre? Gleder meg som en unge til å få tak i!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere to som kjøpte HD spiller til XBOX nå nettopp fra Ebay, hadde dere problem med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ingen problem.. Men tror jeg har comfired min adresse for lenge siden.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja men hvordan??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger så virkelig svar på dette!!

Er det noen som kan hjelpe meg? Rekner med jeg ikke er eneste ebay kjøperen i hele norges land her?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå inn på paypal kontoten din å confirm adressen din?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lett igjennom hele oppsettet rundt kontoen min, men er ingen innstilling eller valg der jeg can confirme noen ting som helst unntatt verifisering av konto, men det er ikke det samme.

Dette kommer frem når jeg i en eller annen meny langt uti prøver og confirme alternativ adresse, noe jeg tror ikke er det samme.

You do not currently qualify for Alternative Address Confirmation.

Alternate Address Confirmation (AAC) is a way for PayPal members to confirm their non-credit card billing addresses. To qualify for AAC, you must:
    Be a PayPal member for longer than 90 days
    Have a Buyer Reputation Number of at least 10
    Be a Verified member of PayPal (add and confirm a bank account)
    Be a domestic user in good standing
    Provide an address that is NOT a P.O. Box
    If you qualify for AAC, we will mail a secret code to the address you are trying to confirm. After you enter the secret code correctly into the PayPal website, you will need to fax several documents to PayPal. Once we confirm these faxed documents, your address will become Confirmed.

Er eneste måten min på ebay for å få kjøpt diverse produkt, å ha en confirmed adress? Må jeg da oppfylle alle disse kravene? Får aldri kjøpt noe jeg da!! Seriøst, kan ikke være så vanskelig? Åssen i h... får dere andre kjøpt saker og ting??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en mail til den personen du skal kjøpe fra hvor du godkjenner din egen adresse...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, men kommunikasjonen fra alternativedvd i USA er så dårlig at jeg kan ikke satse på det. Har sendt 10 e-mailer fra 3 forskjellige e-mailer og kun fått svar på den ene der han spurte hva han kunne hjelpe meg med, jeg svarte igjen men har ikke hørt noe. NULL kommunikasjon! Blir så forbanna! Så ser jeg at en gjeng har kjøpt addon fra en nettbutikk i kanada og får den levert etter 3 dager, for billigere enn hva jeg kjøpte min som jeg mest sannsynlig ikke får i det hele tatt. Blir så frustrert at jeg omtrent dør på meg! Null hjelp å få!

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å bekrefte adressen din må du sende en kopi av kredittkort regningen din som viser logoen til kortselskapet og adressen din. Dette kan sendes på fax. Gjorde dette for noen år siden.

NB! du trenger bare kopi av toppen på regningen

morten

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan sjekke ut min auksjon på QXL for min andre HD DVD søk på HD DVD. Utropspris 1700 uten minstepris!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du mottatt din HD DVD spiller fra shammygames?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xentric

Å? sier du det? Problemet er at det er nesten ingen som sender til Norge. Og bortimot ingen som sender til en ikke"confirmed" adresse på paypal!

Så hva gjør jeg..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Little
    You do not currently qualify for Alternative Address Confirmation.

Alternate Address Confirmation (AAC) is a way for PayPal members to confirm their non-credit card billing addresses. To qualify for AAC, you must:
    Be a PayPal member for longer than 90 days
    Have a Buyer Reputation Number of at least 10
    Be a Verified member of PayPal (add and confirm a bank account)
    Be a domestic user in good standing
    Provide an address that is NOT a P.O. Box
    If you qualify for AAC, we will mail a secret code to the address you are trying to confirm. After you enter the secret code correctly into the PayPal website, you will need to fax several documents to PayPal. Once we confirm these faxed documents, your address will become Confirmed
    Adresset som skal bekreftes hos PayPal må være det samme som kredittkortet/bankkortet står registrert på. Ellers må du gjennom den prossedyren de ramser opp...

Sitat Opprinnelig postet av Little
    Er eneste måten min på ebay for å få kjøpt diverse produkt, å ha en confirmed adress? Må jeg da oppfylle alle disse kravene?
    Greia er at det bare gjør handelen tryggere for selgere og derfor ønsker majoriteten at adressen er bekreftet hos PayPal, at den eksiterer (er ekte). Så enkelt er det.
    Hvis du skal ha pakken tilsendt en annen adresse enn det kortet er registret på kan du gjøre det når du skal betale med PayPal via eBay. Denne behøver ikke være bekreftet, men det er greit å opplyse selgeren om dette på forhånd for å ikke evt. tape penger(...). Men i de fleste tilfellene bryr dem seg ikke om hvor pakka skal hen, for du har jo allerede betalt for varen

Lykke til

-P

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Paypal Help Center
    Q: How do I confirm my shipping address?

A: You can confirm your shipping address in three ways:
    1. Add a credit card to your PayPal account. By adding a credit card to your account, PayPal can attempt to confirm your address with your credit card company. If the credit card company is not able to confirm your address, you may be asked to complete the Expanded Use enrollment process to activate your credit card. Your address can be confirmed after that process is complete. Note: Not all credit card companies are able to confirm addresses.
    2. Apply for PayPal Buyer Credit. If approved, the address on your application will be a confirmed address.
    3. Complete Alternate Address Confirmation. This process takes several days and is only available for U.S. accounts. To learn more, log in to your PayPal account and visit the Alternate Address Confirmation page.
    Under min adresse i PayPal står det (Credit Card), vet ikke om dette betyr at den er confirmed eller ikke, noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det betyr at adressen som står der stemmer med det som kredittkortet/baknkkortet står på ... så, ja. Regner med at det betyr den er "confirmed". Står hvertfall sånn hos meg og min adresse er bekreftet.

Little: Logg deg inn på paypal, klikk på Profile (øverst til høyre) og under "Account Information" klikker du på Street Address. Står det noe der? (confirmed/not confirmed eller Credit Card)

-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •