Blu-Ray filmer i butikk hvor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-Ray filmer i butikk hvor?

Nå som i hvert fall Elkjøp og Lefdal har Blu-ray spillere ute i butikkene sine (Elkjøp Storo, Skøyen og lørenskog lagerført i følge nettet, Lefdal Strømmen)og i nettbutikkene - har noen sett om de har tatt inn en del filmer også, evt. hvilke? Og om det er andre steder man kan plukke med seg Blu-ray filmer bortsett fra import via internett?

Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søk på Blu-ray på CDON da kommer det opp enkelte filmer, men det er ikke så utbredt i Norge enda, de fleste bestiller vel ifra USA.

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske mange blu-ray filmer på DVDstrax.no ikke mer enn 6 stk i sone 2...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, jeg har liggende HD DVD filmer jeg importert fra England, USA og Danmark. (DVDstrax er foresten trege!) Og disse butikkene har jo også Blu-ray filmer.

Men jeg tenkte at i og med at Elkjøp nå har Blu-ray spillere i sine hyller så har de kanskje noen filmer man kan plukke med seg også hvis man vil dra og kjøpe en spiller.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal til London tilfeldigvis så har HMV og Virgin Megastore ved Regent street (piccadilly) mengder med HD-DVD og Blu-Ray filmer. De hadde faktisk veldig mange.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kjøper en "Blå" spiller i Norge så skal man være litt forsiktig med og importere fra Usa da "Blå" faktisk har soneinndeling

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :roll: ****, ja det stemmer jo. Vurderte å kjøpe Blu-ray nå og vente med hd dvd til senere etter nyttår, men lite poeng da med det lille filmutvalget som er her i norge. Kan like gjerne vente på hd dvd spilleren da. drypper jo hd dvd filmer ned i postkassa fra både usa og england innimellom til den. takk og lov at hd dvd er sonefri så lenge - og at den spilleren jeg har bestilt vil forbli sonefri når soner kommer også. Blu-ray.... sukk.

men kanskje jeg tar meg en tur på elkjøp i morgen alikevel for å se om de har stilt den ut eller noe hvis jeg får tid. Panasonic'n skal visst værre vassere enn den Samsungen som kom først.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •