Kjøpe Xbox 360 HD Spiller fra utlandet? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 117 av 117
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lrbh
    Hei.

Foreløpig er det ingen regionkoding på HD-DVD.
    Kjøper du en av Toshiba spillerne fra USA vil du alltid ha den sonefri (ifølge Toshiba selv). Husk at du også må kjøpe strøm konverter da de bruker 110v i USA.

Kjøper du 360 HD-DVD addonen så er det Xboxen din som bestemmer sonen på vanlig DVD. HD-DVD er sonefritt også her, men ingen vet hvordan det vil bli i fremtiden. De HD-DVD'ene du kjøper nå vil uansett alltid være sonefrie.
    Det blir plug and play uansett hvor du kjøper addonen, dersom du har lagt inn nyeste dashboard update.
    Denne driven har 110v-230v slik at det eneste du trenger ekstra er en vanlig 'figure 8' kabel (slik som mange VHS- og DVD-spillere etc bruker). Bilde av kabelen her

Jeg bestillte min addon fra eBay fra en kjøper som kaller seg Shammygames (over 4000 positive tilbakemeldinger). Det ble ca 1450,- kr inkl frakt fra USA. Ikke så mange dagene siden jeg bestillte den så den har ikke ankommet enda.

Har ikke norske kabler 250V? Står det på de jeg fant hjemme som ser ut som på bildet. Funker 250'n?

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Edoggen
    Har ikke norske kabler 250V? Står det på de jeg fant hjemme som ser ut som på bildet. Funker 250'n?
    Ja, står 250v p.g.a det er max spenning adapteren/kabelen tåler.

Newcomer Djmurre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var spilleren hd-dvd spilleren til Xbox360 i hus

Fikk den fra Videogamespluss i Canada, sendt tirsdag kveld og ankommet hos Dhl, torsdags formidag.
    Pakken var merket Toygames og $20, så ingen toll.

Pakken inneholder framdeles King kong.:twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nå er det ikke lenge til "the shit is official"?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også bestilt en HD addon fra videogamesplus. Gjorde det på torsdags kveld. Har ikke sjekket så nøye, men hvor er trackingnr til forsendelsen?

Newcomer Djmurre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk et vedlegg på mail fra Videogamesplus der var et såkaldt Waybill nr, dette bruker du til å spore forsendelsen på www.Dhl.no

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har sikkert fått et Tracking Number i en Wordfil, som det er lett å behandle som virus / spam. Jeg var på nippet til å slette samme filen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare slenge meg med som fornøyd kjøper av hd-dvd addon bestilt fra videogamesplus.

Bestilt fredag kl 16 og levert meg idag mandag kl 11:40.
    At pakka unngikk mva er jo en hyggelig (dog ulovlig) bonus.

Hadde egentlig tenkt vente til den kom i norske butikker, men fristelsen ble for stor. Noe jeg ikke angrer på

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min kom frem på tirsdag. Den brukte like lang tid fra Oslo til Trondheim, som fra Canada til Oslo :???: Uansett var dette raskt og bra levert fra Videogamesplus.ca. Genialt med strømforsyninger med fleksible inngangsspenninger. Har flere slike topolte ledninger liggende, så da var det bare å plugge i. Når det gjelder kvaliteten på HD-DVD via xbox 360 er jeg litt i tvil. Synes bildet hakker en del i panoreringer og store bevegelser i bildet. Kjører 720p ut fra 360 til pj. Har lest et sted at deinterlacingen på 360 ikke er mye å skryte av, så dette stemmer nok da. Detaljene i bildet ellers er et klart løft i forhold til SD DVD. Har bare testet med den medfølgende King Kong filmen. Må vel teste litt mer før den endelige konklusjonen faller. Alt i alt synes jeg det er et ok kjøp. Likte at det fulgte med film + fjernkontroll som også kan brukes mot mediasenter pc. Forstår at boksen også kan brukes om drev til pc.

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EON
    Når det gjelder kvaliteten på HD-DVD via xbox 360 er jeg litt i tvil. Synes bildet hakker en del i panoreringer og store bevegelser i bildet. Kjører 720p ut fra 360 til pj. Har lest et sted at deinterlacingen på 360 ikke er mye å skryte av, så dette stemmer nok da.
    HD-DVD er vel progressivt bilde i utgangspunktet, det foregår vel ingen deinterlacing på dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker utmerket sammen med PC.

Dere bør ikke rope så høyt om at dere unngikk merverdiavgift i tollen. Tollvesenet eller folk som jobber der leser sikkert forum de også.

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte addonen fra Videogamesplus.ca i går men fikk følgende mail i dag:

Hello Valued Customer,
    Thank you for for taking the time to select us as a place where you would like to buy Games from. We apprecaite your business and look forward to serving you however we need you to send us some sort of id just to verify your identity as your shipping and billing address do not match your payment details from our processing company.

Please email or fax us the following to prove your id :
    - Credit Card Statement Showing Billing Address and Credit

Card Number used
    - Mailing Address from a bill and front and back scans of the

card used in Question.
    - Drivers license and/or passport showing proof of ID.

For security issues you can black out some of the numbers of the credit card.
    We appreciate your co-operation and look forward to doing business with you our fax number is 1-416-636-1478 or our email to send scans is
    customerservice@videogamesplus.ca.

If you are unable to provide this ID we will be forced to cancel the order. Please respond by Feb 12th otherwise the order will be cancelled and refunded.

Thanks
    Sidney
    Customer Service Representative
    Welcome to Video Games Plus Online
    Errr. Jeg ser ikke poenget. Jeg har aldri måtte fremlegge noe bevis for at kortet tilhører meg når jeg har handlet over nett fra utlandet tidligere. De ber også om "Creditcard statement showing billing adress and credit". Ingen av mine kort inneholder adressen min, og jeg aner ikke hva slags papir creditcard statement skal være.

Noen tips? Jeg bestilte dette med Mastercardet mitt, men tror dere jeg vil få samme beskjed hvis jeg bestiller med VISA kortet istedet ?
    Jeg har hverken lyst, eller mulighet, til å scanne og sende på epost eller faxe de noe som helst.

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er sånne stikkprøver som slike firma tar av og til. Spesiellt når det er høyere summer og bestillinger fra utlandet. Ikke uvanlig praksis for å si det slik.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar fra videogamesplus nå:

Hello Fredrik,

I have cancelled and refunded the order as requested.

The reason for the ID request is that our processing company could not verify that the card is registered to the address provided. This happens a lot with mastercard. If you have a Visa card ( that is not electron and you process with verified by visa) then the order will go through just fine.

thanks,

Sidney
    VIDEOGAMESPLUS.CA
    Så jeg bare legger inn bestillingen på nytt med visakortet så går det nok greit

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til de som måtte stusse på det, siden det ikke står oppført på produktet:

Hello Fredrik,

I can confirm that the HD-DVD Drives still come with the remote and king kong HD-DVD.

Thanks,

Sidney
    VIDEOGAMESPLUS.CA
    Har noen peiling på om det samme gjelder hvis man kjøper hd-dvd addonen i norge ? Følger det med en hd-dvd og fjernkontrll der også?

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stearic

Har noen peiling på om det samme gjelder hvis man kjøper hd-dvd addonen i norge ? Følger det med en hd-dvd og fjernkontrll der også?
    Det er jeg usikker på, men du kan jo sende en mail til komplett eller noen av de andre nettbutikkene og spørre der også.

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stearic

Fjernkontrollen følger med uansett, men angående King Kong så vet jeg ikke. Tviler egentlig på at den følger med. Vi er vel ikke så vant til bundling her i Norge enda.

Cyberdog

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •