37-42" Flatskjerm til under 10k?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37-42" Flatskjerm til under 10k?

Er det mulig å få tak i helst 42" flatskjerm til under(eller rundt) 10k. som er brukbare? vet jeg ikke kan forvente all verden til den prisen men hva kan jeg klare å få? =)

Hva skal man velge av lcd og plasma?
    Blir stort sett tv og litt filmer

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maxgets
    Er det mulig å få tak i helst 42" flatskjerm til under(eller rundt) 10k. som er brukbare? vet jeg ikke kan forvente all verden til den prisen men hva kan jeg klare å få? =)

Hva skal man velge av lcd og plasma?
    Blir stort sett tv og litt filmer
    Du får Panasonic 42PA60 til noen kroner under 10.000 på elkjøp nå, hvis du bestiller den gjennom internett. Den er ikke HD-ready, men den har HDMI-inngang og er en meget bra TV. Jeg kan ikke tenke meg at du kan få noen bedre TV til den prisen. Jeg vil faktisk gå så langt å si at dette er eneste TV i den størrelsen som er bra til den prisen. Kan anbefale den på det sterkeste, hvis du ikke er avhengig av å se HD-filmer eller spill i høy oppløsning. Til DVD og TV er denne utmerket. En kamerat har forrige modell og er veldig fornøyd.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gav min gamle mor en Panasonic PA50 (forrige modell) og sammen med en digital tuner og bra dvd-spiller. Og det kan jeg si med en gang: Den gir til dels et meget bra bilde, og "knuser" alle LCD-skjermer som jeg har vært borti opp til 15 000. X-box fungerer også fint fordi skjermen takler 720p og 1080i. Den kan altså vise høyoppløste formater, det er bare det at du ikke får utnyttet det fulle potensialet av høykvalitets film/bilde-materiale med denne skjermen. Og i tillegg er er den mye bedre enn de fleste skjermer på vanlig TV, som skjermens oppløsning er bedre tilpasset til. Det eneste minuset at det er "bare" 4000 kroner opp til PV-60, som er en enda bedre TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en 42pa60 fra elkjøp =)

Kjempeforøyd så langt vertfall!
    Mye for pengene syntes jeg!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •