SHARP XD1 i butikk?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SHARP XD1 i butikk?

Hei

Noen som vet om det er noen butikke i oslo/omegn som har fått inn Sharp xd1, slik at man kan se på dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann... Kan desverre ikke svare deg på dette. Har hørt at den ikke skal komme før i mndskiftet november-desember eneste. Vurderer denne selv, i 37"... er det noen som kan tenke seg hva potensiell pris på denne kan være? Mener jeg har fått signaler om at den skal ligge litt under GE1E på pis, noe jeg synes er rart siden den er en eldre modell.. Er specsn evt dårligere og hva vil forskjellene være??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge Joel her på forumet så skal 42 (og 46?) allerede være i salg hos Euronics, men 37 tommeren kommer ikke før om en måneds tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja... Har uansett bestilt 37", den skal komme ved lansering. Den burde bare være bra, eller så blir jeg forbannet. Prisen jeg skulle få den for var 17.100,-.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du bestilt den?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte den i en butikk som for det meste er spesialisert på kontor rekvisita fortrinnsvis til næringsmarkedet. De selger også tv-er, men ikke i spes.stor skala. Ingen kjedebutikk, men en vel repektert og ansett bedrift. Hvorfor lurer du på hvor jeg bestilte den?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi jeg sliter med å finne butikker som ønsker å selge den. Sharp sier at både Elkjøp og Euronics fører de nye XD1 TVene (selv om 37 tommeren ikke er sluppet enda), men begge de sier at de "ikke har hørt noe om når de kommer". Skulle gjerne bestilt en 42 tommer selv - hvis jeg finner en butikk som ønsker å selge den til meg...

Hvorfor er du så unvikende, er det ikke lov her inne å spørre om hvilke butikker man bruker???

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grishenko
    Fordi jeg sliter med å finne butikker som ønsker å selge den. Sharp sier at både Elkjøp og Euronics fører de nye XD1 TVene (selv om 37 tommeren ikke er sluppet enda), men begge de sier at de "ikke har hørt noe om når de kommer". Skulle gjerne bestilt en 42 tommer selv - hvis jeg finner en butikk som ønsker å selge den til meg...

Hvorfor er du så unvikende, er det ikke lov her inne å spørre om hvilke butikker man bruker???

Ingen problemer med å få tak i denne i 46"/52". Euronics har annonsert 46xd1e til 29500 kr i flere uker.
    Ringte derfor en Euronicsbutikk i Drammen forrige uke og fikk tilbud på 46xd1e til 24500 kr. Ut fra spesifikkasjonene er dette en meget god pris.

Vær oppmerksom på at dersom du er ute etter 37"/42", så er ikke de tilgjenglige ennå. I tillegg får du ikke 4ms responstid, men 6ms og heller ikke dynamisk kontrast 10 000:1 men 7000:1. Har sett at enkelte netshopsteder ikke har fått med seg dette, men slik er det. Fikk tilsendt spesifikkasjonene på alle xd1-modellene fra Sharp. Tipper de stemmer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke unvikende, beklager om det ble oppfattet slik. Prøv Finnmark kontorservice... Si gjerne ifra om du har noe hell. Mener de hadde 42" også på bestilling. Har ikke fått oppgitt noen eksakt levering, men virker som det er få som vet noe om akkurat den saken...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for infoen Alfa. Jeg prøvde å ringe to Euronics butikker her i Oslo, og de visste ingenting om XD1 serien...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lefdal Alnabru

Lefdal på Alnabru har nå fått inn 42xd1e i butikken sin... Står utstilt og er veldig fin! Har selv bestilt en 46XD1E... Gleder meg!

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre butikker som har denne nå rett før jul?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Har nå lest en masse bruker tilbakemeldinger og "synsinger" om Sharp 46XD1E og 42 tommeren på Engelske sider, men har ikke funnet noen seriøse tester med sammenlinger med Sony eller Samsung. Noen som har info, linker, tester sammenligninger osv.

Pål

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo informere om at jeg slo retrett og kjøpte heller en Sony W2000... Grunnen til dette valget var at magefølelsen min reagerte på at Sharp ikke har fått mer positiv omtale når de har en TV som på papiret er så bra. Dette kan selvsagt være et resultat av en elendig markedsføringsavdeling, eller det kan være at softwaren som sitter i disse XD1 TVene ikke er så bra. (Noe som også forklarer hvorfor Lowe bruker Sharp display men sin egen software - og selger de mye dyrere...)

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pser
    Hei,

Har nå lest en masse bruker tilbakemeldinger og "synsinger" om Sharp 46XD1E og 42 tommeren på Engelske sider, men har ikke funnet noen seriøse tester med sammenlinger med Sony eller Samsung. Noen som har info, linker, tester sammenligninger osv.

Pål

Fra testen i Hemmabio, som vel snart er i salg hos Narvesen:

Minhembio forum -> 4 nya Sharp 1080 LCD tv'n - XD1E serien=

Men nå er nå dette en prisjakt tråd for XD1, ta heller den tekniske biten her:

http://avforum.no/forum/tv-apparater...ll-hd-lcd.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •