Leveringstid fra Serviceavdelingen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Leveringstid fra Serviceavdelingen

Hei!

Som noen sikkert har fått med seg bestilte jeg en LCD-TV (Sony KDL-40W2000) fra Serviceavdelingen på tirsdag. (D.v.s. forhåndsbetalte tirsdag i 10-tiden og fikk opplyst at den var på lager.)

Noen som har peil på ca. hvor lang tid det tar å få levert TV'n til Trondheim? Skulle visstnok leveres med DHL...

Har spurt Serviceavdelingen et par ganger, men de har ikke svart på det spørsmålet... :twisted: Noen med erfaring(er)?

Ikke at jeg dør av å vente litt, men jo før jo bedre!

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke fått noen ordrebekreftelse fra Serviceavdelingen på at den i det hele tatt er sendt?
    Burde jo være et sporingsnummer der...
    Pakkesporing
    Uansett, hvis det er mail du har sendt, så er det ikke alle butikker som er like flinke til å svare på rappen. Sendte selv en mail til HFK for et par mnd siden, og fikk svar først i forrige uke!!!
    Ta en telefon til de du, de kan jo ikke bare slenge på røret heller

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke fått noen ordrebekreftelse nei... var litt usikker på om de sendte ut det siden jeg bestilte TV'n litt "off topic" bare gjennom vanlig e-post og ikke gjennom netshop'en deres...

De er generelt ganske flinke til å svare på e-post. Svarer sånn stort sett samme dag. HFK derimot... gått noen uker før jeg har fått svar derfra ja.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar på e-post etter et par timer i dag. TV'n sendes i dag visstnok, og skulle få tilsendt pakkenummeret...

Pleier DHL å være kjappe da? Opplegget med DHL egentlig? Levering på døra eller noe annet? Har liksom ikke mottatt pakker fra noen andre enn Posten tidligere...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •