Playx.no => billig?!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Playx.no => billig?!?

Jeg fikk f.eks
    Kari Bremnes - Over en by 49,-
    Band of brothers - 6 dvder 199,-
    Brotherhood of wolf - 49,-
    The Rock - dir.cut 49,-
    Brødrene Grimm 66,-
    Face/Off 49,-
    Spongebob squarepants 49,-
    Sympathy for mr. vengeance 49

OBS: PlayX har frakt pr film, så min ordre på: 1 cd, 6 dvder og 1 TV-serie kom på totalt 706,-

Fortsatt ganske billig!!

Newcomer Kimskey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, de fleste filmene der er jo rimelig gamle da, men det er sant at playx.no er veldig billig.

Har bestilt derfra mange ganger og alltid like fornøyd

Edit: Wow, kom over et bra tilbud, playX.no Best på underholdning

Newcomer John Preston sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

playx.no

Vet ikke hva jeg skal si om de jeg, bestilte tre filmer fra dem og billige var de, men så begynte det rare....

På bankutskriften min kom det opp dvdmoon.com....

og når pakkene kom stod det dvdstrax på de.... (+kjente de igjen fra tidligere bestillinger på dvdstrax)

og den ene filmen som kom, Friday Night Lights, stod det leiefilm øverst på, men ikke i alle de warningtekstene den første halvtimen av filmen.....

La konspirasjonsteoriene blomstre!!!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La meg si det slik: Hvis man vil ha et godt alternativ til play.com for filmer der man ønsker norske utgaver, så er playx.no et godt alternativ.

Jeg oppfatter dem som noe mindre strømlinjeformede enn f.eks. Platekompaniet eller play.com, men de har tilbud som vanligvis slår sjokkselgeren på Kiwi, Platekompaniet og andre på pris.

Det har hendt (1 gang) at jeg fikk en vare som var åpnet (det var et PS2-spill), men ellers har alt gått som smurt på alle måter. Jeg må innrømme at jeg kjøper en del filmer der etterhvert, spesielt filmer som barna skal se (norsk tale/tekst).

Nevnte likevel sjokkselgeren til Kiwi lenger opp, og ber folk om å holde øynene oppe her (står nær kassa på min lokale Kiwi-butikk). Her har jeg funnet mange perler til 79,- kroner. F.eks. Star Wars ep I, II og III, de fire første Harry Potter-filmene etc. Dette er filmer som riktignok er på tilbud andre steder også, men da ofte til 10-20 kroner mer. Er man prisbevisst, så er dette et godt sted hvis man bare skal ha en film for kvelden (ja, jeg vet man kan leie, men det er ikke der jeg kjøper dagligvarene mine, og så synes jeg det er OK å eie filmen også, noen ganger henter jeg dem fram igjen for å se en scene eller to eller kanskje hele filmen hvis den er god.... )

Dette er vel også en vinner? playX.no Best på underholdning

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •