Billig (svensk)digitalboks(DVB-T) hvor finner jeg det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig (svensk)digitalboks(DVB-T) hvor finner jeg det?

Så på forbruker-ettellerannet på nrk nå i dag og de hadde skaffet en boks for å titte på prøvesendingene fra det digitale bakkenettet.

De hadde kjøpt en boks i sverige for 700 kroner og den virket helt ok. Hvor kan jeg få tak i en sånn boks her i norge? Må jeg dra til sverige for å få tak i den. Komplett.se har slik boks, men da tilkommer jo tull og avgift.

Jeg vil ha en sånn, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
    Må være billig, og helt basic.

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John
    Så på forbruker-ettellerannet på nrk nå i dag og de hadde skaffet en boks for å titte på prøvesendingene fra det digitale bakkenettet.

De hadde kjøpt en boks i sverige for 700 kroner og den virket helt ok. Hvor kan jeg få tak i en sånn boks her i norge? Må jeg dra til sverige for å få tak i den. Komplett.se har slik boks, men da tilkommer jo tull og avgift.

Jeg vil ha en sånn, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
    Må være billig, og helt basic.
    Skal du ha en slik boks må du til sverige, eller en svenskbasert nettbutikk (feks databutikken.com/no). Men en slik svenskbasert boks vil du kunne ta inn prøvesendinger på utvalgte steder i Norge, eller svenske sendinger om du bor nære svenskegrensa. En billigere løsning vil være en pc-basert dvb-t mottager. Men husk at verken "sverige-boksen" eller dvb-t kortet vil bli kompatibelt med de ordinære digitale sendingene når de kommer fra neste år. De norske sendingene vil bruke et nyere system enn svenskene og de prøvesendingene som sendes nå. Da vil du uansett måtte kjøpe en norsk boks, evt et nytt dvb-t pc-kort som støtter den nye standarden

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var vidunderet bestilt.
    Databutikken.com skal ha 1050 kroner ink.frakt for den billigste boksen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •