Impulskjøp av BenQ 8720 - hva har jeg gjort?! - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 32 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 630
    Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja nå har jeg endelig fått min:-) Noen sier den er så stor,vel ikke synes jeg den er så ruvende:-)
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigtor
    Ja nå har jeg endelig fått min:-) Noen sier den er så stor,vel ikke synes jeg den er så ruvende:-)
    Kor tid er din produsert? Min "nye" er produsert i september 2005, og har blandt annet 5% overscan..

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smallhandz.
    Kor tid er din produsert? Min "nye" er produsert i september 2005, og har blandt annet 5% overscan..
    Min er produsert i oktober 2006.
    Mvh bigtor

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen hentelapp i dag heller Kan posten spore pakker på navn, eller er man nødt til å ha sporingsnummer?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ha sporingsnummer, ellers så gidder de ikke lete. Men sporingsnummeret har du vel allerede fått fra butikken du kjøpte den? Hvis ikke så er det litt rart.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVshop opererer ikke med sporingsnummer av en aller annen merkelig årsak. Fikk ikke med en kvittering/faktura engang. Det er ihvertfall min erfaring.

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    AVshop opererer ikke med sporingsnummer av en aller annen merkelig årsak. Fikk ikke med en kvittering/faktura engang. Det er ihvertfall min erfaring.
    Det stemmer det, ingen sporingsnummer her ..

EDIT: Mandag 6.11 og fortsatt ingen hentelapp .. Hvor lang tid tar det egentlig å sende en prosjektor og et lerret fra Oslo til Sandnes da ..

Hadde jeg hatt sporingsnummer hadde jeg ihvertfall visst hvordan det lå an i landet, bokstavelig talt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er selv på den blå delen.
    Når jeg var i contakt med avshop på fredag, fikk jeg vite at nor-cargo som er deres transportør ikke hadde levert siden de ikke hadde kapasitet til å få det ut.
    Avshop som firma burde vurdere sin avtale med nor-cargo når de sliter med "bare" 50 ekstra pakker over noen dager.

Ingen mail i dag,og ingen som tar tlf hos avshop,ei heller noen oppdatering PE8720 siden deres.
    Svakt avshop!

Thriz

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    Det stemmer det, ingen sporingsnummer her ..

EDIT: Mandag 6.11 og fortsatt ingen hentelapp .. Hvor lang tid tar det egentlig å sende en prosjektor og et lerret fra Oslo til Sandnes da ..

Hadde jeg hatt sporingsnummer hadde jeg ihvertfall visst hvordan det lå an i landet, bokstavelig talt.
    ligger ikke nettdata i sandnes..kunne jo bare bestilt og henta i butikken du da:P hehe...

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    ligger ikke nettdata i sandnes..kunne jo bare bestilt og henta i butikken du da:P hehe...
    Det kan du si .. Jeg visste ikke om nettdata før etter jeg hadde bestilt og betalt hos avshop.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen hentelapp her i Lillehammer heller..

Gunnar

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ventetiden over

Pakken fra Nettdata kom på posten torsdag, men siden jeg skulle på helgetur ble ikke vidunderet hentet før i kveld, var inne på tanken om å fake et infarkt fredag og bli hjemme og se film men turde ikke pushe grensene mer på en stund....er blitt tøffel ja:-|

Nå er jeg lykkelig, knall bilde og en lekker PJ selv om den er stor som en varmepumpe. Mangler HDMI på spilleren min så det blir nok en netthandel i kveld også, bare må ha :twisted:

Håper uken går fort slik at det blir helg og jeg kan få teste den skikkelig.

Newcomer erikk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte Atlas på onsdagen, og han la inn prosjektoren på direkten slik at jeg fikk sporingsnummeret over telefon der. Hurra for Atlas.

Derimot har jeg trykket reload på sporingen til Posten kontinuerlig siden torsdag, det tok til lørdag før de hadde greidd å få den til Trondheim. Og til lunsjtider mandag før den var i mitt lokale postkontor. Buu til Posten :-)

MEN, det fine er at nå står den på hylla si og sender vakre bilder ut i rommet. "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, bare altfor lenge...".

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lenerd
    .... var inne på tanken om å fake et infarkt fredag og bli hjemme og se film men turde ikke pushe grensene mer på en stund....er blitt tøffel ja:-|
    Du kunne vel risikert å tilbringe helgen på overvåkningen med diverse slanger osv tilkobblet også med den infarkt løsningen, så du gjorde nokk et klokt valg tross alt

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lenerd
    Pakken fra Nettdata kom på posten torsdag, men siden jeg skulle på helgetur ble ikke vidunderet hentet før i kveld, var inne på tanken om å fake et infarkt fredag og bli hjemme og se film men turde ikke pushe grensene mer på en stund....er blitt tøffel ja:-|

Nå er jeg lykkelig, knall bilde og en lekker PJ selv om den er stor som en varmepumpe. Mangler HDMI på spilleren min så det blir nok en netthandel i kveld også, bare må ha :twisted:

Håper uken går fort slik at det blir helg og jeg kan få teste den skikkelig.
    Hentet min på posten på mandag selv jeg...! Konge rå projektor:P Synes den er rett og slett sexy å hvile øya på venter på dve plata nå så jeg får stilt den inn rett... også skal jeg vel mekke meg lerret idag. DIY...hehe...som en midlertidig løsning fram til leiligheten om noen måneder. (ps: du får pølsemeny med brus + en cola zero på kjøpet på narvesen til kun kr 29,-. Så vi holder oss innen pris osv her...hehe)

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk telefon fra Box delivery idag, de kommer og leverer prosjektor og lerret i morgen formiddag ..

Jentungen min ble syk idag og jeg må være hjemme med henne imorgen, snakk om tilfeldighet. Nesten så jeg synes det var greit med syk unge ... :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    Fikk telefon fra Box delivery idag, de kommer og leverer prosjektor og lerret i morgen formiddag ..

Jentungen min ble syk idag og jeg må være hjemme med henne imorgen, snakk om tilfeldighet. Nesten så jeg synes det var greit med syk unge ... :twisted:
    Er det rart Jens & Co. ønsket å gjøre noe med sykelønnsordningen?

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: vi lar den politiske "spiss"debatten ligge her inne...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om vi som sto på den listen til avshop også får 2 års lampegaranti som avshop nå reklamerer med?

Thriz

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thriz
    Er det noen som vet om vi som sto på den listen til avshop også får 2 års lampegaranti som avshop nå reklamerer med?

Thriz
    jeg var en av de første som bestilte den,og da sto det 2års lampegaranti,men noen dager senere så gikk de ner til 1 år så vet ikke selv

Side 30 av 32 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •