Impulskjøp av BenQ 8720 - hva har jeg gjort?! - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 32 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 630
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    De som skal få tilsendt ny projektor fra A Novo i erstatning for defekt, har dere gjort noe poeng av å få seneste firmware? Den første leveransen av denne modellen kom vel med FW fra april i år. Tilsvarer ikke denne v.1.14 i USA og at det er kommet v.1.15 nå (som vel har et annet EU #). Til de som kanskje har blitt litt skremt av mine og andres problemer med denne kan jeg ihvertfall berolige med at BenQ ser ut til å være helt suverent bra på kundeservice. En liten telefon og ny projektor på vei i posten . Er vel litt ventetid for levering.
    tror 1.01 er siste firmware i europa

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg slutte å mase mer om firmware

Newcomer bjornron sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

firmware

Nix, 1.02

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har firmware 1.01 og alt fungerer helt topp. Har ikke sett antydning til noen av de problemene som nevnes her. Finnes det egentlig noen oversikt over hva som er forandret til nyere firmware-versjoner?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For "nte gang"; Problemet her er ikke firmware. Noen svært få "utvalgte" har fått en defekt PJ, og firmware er da nok ikke synderen her. Denne projektoren er jo et eldorado å "skru seg bort på standplass" på, for å ta en direkte sammenligning med skiskyting.

Mange av spørsmålene som har kommet opp i denne tråden hadde en glatt funnet svar på dersom en hadde sett litt i brukermanualen.

Men for all del; håper at dere som har fått en defekt PJ får ordnet opp i det. Anovo virker jo å være svært så ekspeditte denne gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ett spørsmål. Min funker veldig bra, men jeg hører ikke noen spes forskjell på whisper mode på og av. Synes også jeg hører projen gost uansett, men har jo ikke noe å sammenligne med :-P Hører dere klart forskjell på om whisper mode er på eller av?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kamikaze
    Jeg har ett spørsmål...Hører dere klart forskjell på om whisper mode er på eller av?
    Ja.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kamikaze
    Jeg har ett spørsmål. Min funker veldig bra, men jeg hører ikke noen spes forskjell på whisper mode på og av. Synes også jeg hører projen gost uansett, men har jo ikke noe å sammenligne med :-P Hører dere klart forskjell på om whisper mode er på eller av?
    Viftestrøyen vareierer vel litt utifra projektorens omgivelses temperatur, og dersom projektoren f.eks står litt "varmt" høyt oppunder et tak med akkumulering av oppvarmet kjøleluft osv, og enkelte ganger kan vel det være en forklaring på slike fenomen.

Andre har vel nevnt jevnt over en høyere viftestøy dersom man har fått aktivert en "høyfjells" intilling der viftene kjøres mere for å motvirke tynnere kjøleluft, og ville kankje sjekket den instillingen hvis du synes projektoren støyer og det er små forskjeller vifte mode instillingene ellers.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe kjenner til "høyfjellsinnstillingen". Det er ikke den. Nå sitter jeg foreløpig veldig nær projektoren så det kan være at jeg blir overfokusert på lyden, men har prøvd å switche on/off på whispermoden og synes ikke jeg hører noen forskjell. Må hente inn en ekstern lytter tror jeg ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Endelig en hobby som koster litt penger...

Ja da har også jeg bestillt meg en slik projje, og må innrømme at jeg har blitt litt bitt av hjemmekino-basillen. Dette blir min første projektor så jeg er meget spent! Har lest mye på dette forumet noen uker og det virker som en har kommet til rett plass med seriøse folk og mye ekspertise! 8)

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

friluftsliv.....????

Ser ut til at jeg endelig har funnet den perfekte hobbyen for meg, slutt på klatring i fjell, smøring av ski, vasking av treningstøy osv....
    Fra nå av skal jeg være limt fast til godstolen, og holde min nylig bestilte 8720 med selskap der den henger over hodet mitt.
    noen vil ha hund, jeg tror nok BenQ 8720 passer bedre for meg....
    Gleder meg til jeg får den :-D

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fluxsoda
    Mulig jeg har oversett noe - men hvor finner man leveringsliste hos Nettdata? Venter som endel andre her i spenning på neste leveranse.
    Jeg sendte en mail og spurte hvordan det lå ann osv...og fikk svar meget raskt! :-D

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kort tid igjen

Nå er det pakke underveis til meg fra nettdata :-))))
    Gleder meg som en unge til å få den i hus.
    Eneste jeg kvir meg litt til er å forklare i heimen er at det slett ikke er en varmepumpe jeg har bestilt....blir nok avslørt når rammelerretet blir montert.
    Men....slipper nok enklere unna denne gangen en da jeg kjøpte spinnaker til kona på bryllypsdagen ;-)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lenerd
    ...slipper nok enklere unna denne gangen en da jeg kjøpte spinnaker til kona på bryllypsdagen ;-)
    Det minnte meg litt om den gangen jeg kjøpte 10m video kabel til kona på ti års bryllupsdagen, det ble ikke så populært det heller, selv om vi har at mye glede av den kabelen senere..... Kvinner er rare og ikke lett å forstå seg på nei....

Ellers er vel en BenQ PE8720 en meget praktisk og grei varmepumpe, spesiellt med tanke på at den i tilegg til å varme opp luften på en meget stille og fin måte, sender ut et bilde i referangse klasse på et riktig plassert rammelerret.
    At den slipper å ha en ute enhet som blandt annet krever strekking av to rør til varmetransport mediet og en el.kabel, er jo også et stort pluss. ;-)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min på lørdagen som var, og førsteinntrykket er alldeles strålende, men det ble med ett par timer. Nå er projen pakket ned og vil ikke bli tatt opp før leilligheta står klar. Gleder meg til å blåse opp bildet til 100tommer eller mer og få fin kalibrert den litt! Så absolutt verdt penga!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestilte ny pj hos benq den 19.10,ennå ikke på lager,dette er den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd

Newcomer jormot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    bestilte ny pj hos benq den 19.10,ennå ikke på lager,dette er den dårligste kundebehandlingen jeg har opplevd
    2 uker er da ingenting! Lefdal hadde min månedsgamle PC inne til rep i 7 uker.
    Kanskje du kan oppgradere kinosalen mens du venter, så går tiden fortere.
    Se hva jeg gjorde mens jeg ventet:
    http://avforum.no/forum/minhjemmekin...ts-forsok.html

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må jeg si du har vært ganske heldig med det du har opplevd av kundebehandlinger tidligere. Synes vel det er ganske forståelig at det tar litt tid for BenQ med levering av en slik populær projektor fortiden, de har jo ganske mange kunder å forholde seg til om dagen, og det er vel grenser for hvor høy kapasitet de har hatt mulighet til å ha på forhånd når alle plutselig skal ha denne modellen.

Det kan jo også tenkes at ikke projektoren din som du venter på, ikke trenger å være innom og registreres på noe lager, men sendes fortløpende, og man kan jo håpe på at den frustrerende ventetiden du nå opplever eddie, snart er overstått og raskt glemmt når du på nytt nyter kino bildet denne projektoren kan gi.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Det er vel strengt tatt ikke dårlig kundebehandling om en vare ikke er tilgjengelig?

Høy etterspørel gir fort tomt lager. Husk at det ikke er melk du har bestilt, men en prosjektor. Noen som vet hvor mange prosjektorer det selges i Norge på et år? Vil uansett tippe at det selges flest melkekartonger.

Jeg har forøvrig ventet flere måneder på min Ps3, og det ser ut som jeg har en god stund igjen, og jeg klager ikke(så mye).

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i samme båt som deg Eddie. Men vi har jo en vi kan bruke i mellomtiden selv om bildet ikke er perfekt. Jeg ringte A Novo i dag men de hadde ikke ennå fått noen melding fra Holland om leveranse enda. Men skjer det ikke noe i løpet av neste uke er det noe rart. Da kommer det jo masse leveringer til Norge...

Side 28 av 32 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •