Impulskjøp av BenQ 8720 - hva har jeg gjort?! - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 32 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 630
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Gorm har den sikkert denne testen lagret lokalt på sin PC kjenner jeg han rett. Siden det er så stor interesse for denne projektoren nå, og testen er "gammel", er det helt i orden for bladet at Gorm legger den ut her på AVForum
    Som sagt, så gjort. Noe mer du ønsker sjef? ;-)
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøsses! DET kaller jeg service. Takk.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UFF..... nå leste jeg den testen igjen, og påny knurrer "oppgraderingsmonsteret". Jeg sier til meg selv "Kan du virkelig leve med mindre bilde enn du har i dag???"
    Dilemma.......

Jeg MÅ få testet 8720 i min egen kino for å finne ut om dette går. Har jo i mitt stille sinn tenkt at jeg kan flytte sitteposisjonen nærmere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ikke noen experter her,som kan komme med noen tanker til en nybegynner om hva man bør gjøre?
    please..

Sitat Opprinnelig postet av magfa
    Noen som kan gi meg noen råd her?

Har siklet på projektor enstund nå, men har ventet da vi skal flytte til et større hus å det ikke er plass til noen her vi bor nå.

Hadde tenkt meg en til rundt15k, panna eller no i den duren.
    Men så kommer denne Benq'en å ødelgger alt..

er Jo rimelig dumt å ha den pakka ned i en eske i 3-4 måneder, mister litt av gleden av å kjøpe seg noe nytt om man ikke får prøvd det med en gang, samt at det kan godt være andre tilbud som kommer innen jeg får den opp i taket.

Regner med at grunnen til at den er nedsatt så mye er de kommer med en 1080 sak, men den blir vel dyr? Å trenger man 1080 ?
    så om jeg venter er den langt over budsjettet mitt og kansje er 8720'en ikke å få tak i lenger.
    Så da blir jeg nødt til å kjøpe en halvgod sak for pengene mine... og sitter å erger meg over tilbudet jeg gikk glipp av..

Hva tror dere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme tanker selv Counterpointer. Vurderte jo å hente denne inn fra USA for ca 32000. Det jeg sparer nå må jo brukes til noe så da lukter det SVS sub og større lerret. Må snu trill rundt på stua, men det er det verdt. Tror jeg, ;-)

Newcomer jormot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magfa
    er det ikke noen experter her,som kan komme med noen tanker til en nybegynner om hva man bør gjøre?
    please..
    Jeg er like nybegynner som deg, men hvis jeg var i din situasjon at jeg ikke fikk brukt projektoren på 3 - 4 måneder ville jeg ventet med å kjøpe. Helt unødvendig at projektoren ligger i esken mens garantitiden renner ut i sanden. Du skal se at du ender opp med en bedre projektor, kanskje 1080p, til samme pris?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig Kamikaze. Det er utrolig viktig med størrelse på bilde. Spesielt for de av oss (dvs meg) som nesten ikke kan få stort nok....

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jormot
    Du skal se at du ender opp med en bedre projektor, kanskje 1080p, til samme pris?
    Da snakker du en lang stund frem. Tror ikke det er sansynlig med en god 1080P til under 30K med det første, eller andre eller.............. En brukt Pearl eller HC5000 kommer nok på markedet om 3/4 år eller så men tvilsomt under 20 K. Men alt dette er spekulasjoner

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jormot
    Jeg er like nybegynner som deg, men hvis jeg var i din situasjon at jeg ikke fikk brukt projektoren på 3 - 4 måneder ville jeg ventet med å kjøpe. Helt unødvendig at projektoren ligger i esken mens garantitiden renner ut i sanden. Du skal se at du ender opp med en bedre projektor, kanskje 1080p, til samme pris?

Prisen hos importøren er allerede på vei opp pga populariteten på denne, hvor lenge dette tilbudet varer skal gudene vite, men har ikke sett mange andre land annonsere til slike priser. Som nevnt går den til dobbel pris i usa, her er det også tilbud.

Hva som blir å anbefale er vel veldig vanskelig å si, selv hadde jeg nok kjøpt, satt den på bordet i ny og ne og sett noen filmer frem til jeg hadde fått på plass ny kåk og montert den fast.

3 måneder frem i tid tror jeg nok ikke du vil se noe annet like godt tilbud, det måtte da isåfall være at denne samme prosjektøren er mulig å skaffe til ca samme pris som nå isåfall. Men dette er bare my guess. Har ikke fått antydninger til noe svar fra andre konkurrenter heller. Jobber selv i butikk som selger slikt og får med meg litt av hva som skjer i markedet.

1080p prosjektør ser jeg for det første veldig lite poeng i å skaffe da jeg ikke kan si jeg merker den store forskjellen på 2 meter lerret. Og kvaliteten ellers er såpas høy at den jo sammelignes med Infocus 777, Sonys topp 1080 prosjektør og Marantz svinedyre modell. Prisene på disse blir nok å holde seg oppe lenge også som flere andre sier.

Jeg har bestilt meg en 8720 og kan nesten ikke vente til den er på plass til å holde mine nyinnkjøpteTriangle høytalerne mine med selskap Ble mye utgifter på en gang dette, neste blir vel ett stykk "The Buttkicker" og en eller to hybrid effektforsterkere.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    UFF..... nå leste jeg den testen igjen, og påny knurrer "oppgraderingsmonsteret". Jeg sier til meg selv "Kan du virkelig leve med mindre bilde enn du har i dag???"
    Dilemma.......

Jeg MÅ få testet 8720 i min egen kino for å finne ut om dette går. Har jo i mitt stille sinn tenkt at jeg kan flytte sitteposisjonen nærmere.
    Ingenting er umulig...:-D vi får se hva vi får til når jeg får min!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Ingenting er umulig...:-D vi får se hva vi får til når jeg får min!
    :-D

da får du en i min bok..... :wink:

Newcomer trommelom sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel nevne at jeg også har bestilt én... hos projektor.no... til kr.15.980,-.
    Men det var onsdag!
    Å fy f... som jeg gleder meg!!! :-D

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut som det skal bli vanskelig for Mitsubishi,PD og de andre å få solgt DLP projectorene sine denne høsten. Tror det blir nødvendig med en prissenkning fra den kanten...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trommelom
    Får vel nevne at jeg også har bestilt én... hos projektor.no... til kr.15.980,-.
    Men det var onsdag!
    Å fy f... som jeg gleder meg!!! :-D
    Lucky U! :-D kan informere deg om at den prisen egentlig var feil, men at de som bestilte til den prisen får den. Har en kamerat som også bestilte der... de feilpriset pj'en med en 1000-lapp!

Newcomer trommelom sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I know! Hehe, hadde flaks der, gitt!!!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sikler som rakkern på denne proj'en selv nå. Men ble det ikke skrevet at prisen vil økes nå fremmover. Det kommer jo helt ann på hvor stor denne økningen blir, blir den svær og prisen ender på godt over tredve til førti høvdinger, så vil de andre produsentene fortsatt fremstå som attraktive.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir den svær og prisen ender på godt over tredve til førti høvdinger, så vil de andre produsentene fortsatt fremstå som attraktive.
    Det gjør den garantert ikke. Grunnen til økningen skyldes nok at butikkene vil ha en aning høyere marginer.

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok ikke prisen kommer til å gå opp mot 30 000 når de først har satt den ned så mye som de har gjort. Tror nok 20 000 er en kritisk grense for mange som kjøper seg prosjektor, så den vil nok holde seg under der.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom jeg skulle ha kjøpt prosjektor i dag, hadde jeg gått for en slik på dagen. Men siden jeg ikke har plass til lerret før om 8-10 måneder vil det være en idiotisk investering...... :-?

Mon tro hvordan en slik er sammenlignet med Pearl som nå koster under 40k.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar, om jeg ikke kjøper nå så er det vel noen å få kjøpt brukt til våren da dere sikkert må oppgradere til full HD hehe skal vi si halvpris?

Side 15 av 32 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •