Prisdiskusjon nye Pioneer modeller (427/507) - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 112
    Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Høres meget bra ut Lygren siden jeg er på utkikk etter en sånn Tv. :-D

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slikt gjør at man nesten blir fristet til å kjøpe en skjerm til

Men prisen BURDE havne på under 30k per pers..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært glimrende!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg får prisinfo etc. om ikke alt for lenge, og da legger vi opp en avstemning med bindende påmelding, så får vi se om vi får med oss et tilstrekkelig antall (som er forutsetningen for prisen). Regner med at vi må opp på 15-20 TVer før det blir noe særlig å spare, men under 30k bør den jo havne som du sier for at det skal være noe poeng...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer denne, men det virker på meg som faktisk Elkjøp har en bra pris på denne. 32995,- er det vel reklamerer med nå og dette inkluderer bord eller veggstativ. Netshop sitt tilbud inkluderer dette og med frakt blir jo prisen omtrent som hos Elkjøp.

Jeg ønsker å henge min på vegg og lurer derfor på om det medfølgende veggfestet er det som egner seg best. Er mulighet for å svinge skjermen med veggfeste tilleggsutstyr eller må jeg ha et helt annet feste for dette? Jeg lurer på om jeg bør velge bordstativ for så å kjøpe veggfeste av en 3. part. Hva anbefaler "ekspertene" her? Og hvor gjør man det beste kjøpet.

Kan kanskje være aktuelt å henge meg på dette kjøpet, men jeg bor på nordvestlandet så da blir det vel en hel del tillegg for å få sendt skjermen hit går jeg ut ifra...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFC har den til 31995. Jeg hadde ikke giddet å kjøpe den via Sverige for å spare 2K.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann!

Hvor står dette tilbudet til elkjøp, kan ikke se at de fører pioneer plasma engang jeg.. ikke på nettsiden eller min lokale butikk i hvertfall
    dette er drømme tv´en, noen som har noen formening om de vil falle ytterligere i pris over nyttår?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp den heller på Hifi-Center kjeden. Nå selges 507 for 31995 og det er inkludert valgfritt bordstativ (sort eller sølv) eller veggfeste. Er ikke dette billigst i Norge akkurat nå? Her slipper du også det ekstra "styret" med garantien om det skulle gå noe galt, slik det kan bli med nettbutikker (frakt osv.). Når flere nettbutikker som netshop, komplett, mpx også tar ekstra for frakt og bordstativ/veggfeste, så må de under 30 000 for å klare å matche prisen til HFC. Så nå begynner det å hjelpe........

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp avdeling Ålesund (Moa) har denne utstilt og skulle ta inn 4 stk hvor en allerede var reservert.

Nå skriver jeg her i fare for at disse blir revet bort før jeg får summet meg selv, men den sjansen får jeg vel ta;-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    valgfritt bordstativ på hi-fi center kjeden? hvor står det? ikke det svingbare PDK-TS25 vel?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp avdeling Ålesund (Moa) har denne utstilt og skulle ta inn 4 stk hvor en allerede var reservert.

Nå skriver jeg her i fare for at disse blir revet bort før jeg får summet meg selv, men den sjansen får jeg vel ta
    Dere må slutte å stå med lua i handa. Kundene har makta, ikke omvendt!
    Dersom din HFC-butikk ikke har skjermen inne i butikken akkurat nå, så kan du vel velge en annen butikk innen kjeden! HFC vil gjerne selge deg et 507, dersom du er interessert og har 32k. Så gå og kjøp!

valgfritt bordstativ på hi-fi center kjeden? hvor står det? ikke det svingbare PDK-TS25 vel?
    Yes. Gå inn på nettsidene til Hifi-Center kjeden å se selv. Det samme sa de når jeg var innom HFC i Kristiansand. Du kan velge fargen på stativet, og da velger i hvertfall jeg sort farge.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig i at tilbudet til HFC nok er det beste tilbudet nå og jeg har allerede sendt forespørsel (e-mail) til avd. Ålesund om de har denne på lager og om man får "prøverett" på denne. Hos Elkjøp har man som kjent 30 dagers full returrett.

Er det noen som kan si noe om prisene til bordstativ og veggfeste? Jeg ønsker å henge skjermen på vegg, men har inntrykk av at kanskje bordstativet er dyrere slik at om det kan være kjekt å ha begge deler så kjøper man med bordstativet inkludert, eller?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis det er de svingbare stativene så er det jo et meget bra tilbud, bare stativene koster jo 2,5k..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvorfor er Pioneer 427xa så dyr? Denne TV`n selges sjelden billigere enn 25000k, dersom en tar med prisen på frakt og bordstativ/veggfeste (og det må en jo)? Avstanden til 507 er ikke lenger allverden og det er også rart at de fleste andre merker selges til dels mye under veilpris (f.eks. Pana PV-60 har 23K veil, selges ofte for 15-16K!), mens Pioneer 427xa har stått på stedet hvil. Det kan kanskje bli hardt å få denne modellen under 20K, selv ved utgangen av januar 2007?

Noen som vet hva dette kan komme av?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant/frusterende opplevelse:
    Sendte prisforespørsel på pio427xa på expert storo (oslo) i går for moro skyld (de har vel aldri vært billigere enn noen). fikk svar 22999, noe jeg synes var veldig bra da jeg helst vil kjøpe i fysisk butikk.
    Reiser opp dit og joda dette var den rette prisen. de hadde kun en 4270xa på utstilling og jeg legger ut om forskjellene mellom denne og 427 og påpeker til fruen at den vi skal ha er penere osv. fordi jeg mistenkte at de hadde misforstått hvilken modell jeg skulle ha.
    Vel, jeg går strålende fornøyd bort og betaler mine 21999kr (prutet litt) og ser på kvitteringen: 4270xa. t.u.n.g.n.e.m selger. jeg kunne ikke vært tydeligere.
    prisforespørselen gjalt 427xa, de hadde tabbet seg ut, og slikt er bindende.
    Da kom manøveren: de hadde ikke den på lager men tv´en kunne bestilles. Problemet var at det fantes ikke bordstativ (som leveres separat bare i 427xa vesjonen ifølge selger) på lager NOE sted og dette kunne nok drøye til etter jul... jeg fikk heve kjøpet.
    expert mener tydeligvis at pioneer ikke skal selge noen 427xa til jul, og regner også med at kundene deres er så dumme at de kjøper en slik unnvikelses manøver. slike handler ikke jeg med, og her sitter jeg uten plasma og pengene får jeg tilbake om 3-4 dager.
    kjedelig

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har satt opp et felleskjøp på 507XA for de som ikke har fått med dere dette, 29.000 levert på nærmeste Lefdal. Skal vi få til dette må 9 til melde seg på innen 1.12! Link til felleskjøp: http://avforum.no/forum/fellesinnkjo...et-antall.html.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaptenen
    Interessant/frusterende opplevelse:
    Sendte prisforespørsel på pio427xa på expert storo (oslo) i går for moro skyld (de har vel aldri vært billigere enn noen). fikk svar 22999, noe jeg synes var veldig bra da jeg helst vil kjøpe i fysisk butikk.
    Reiser opp dit og joda dette var den rette prisen. de hadde kun en 4270xa på utstilling og jeg legger ut om forskjellene mellom denne og 427 og påpeker til fruen at den vi skal ha er penere osv. fordi jeg mistenkte at de hadde misforstått hvilken modell jeg skulle ha.
    Vel, jeg går strålende fornøyd bort og betaler mine 21999kr (prutet litt) og ser på kvitteringen: 4270xa. t.u.n.g.n.e.m selger. jeg kunne ikke vært tydeligere.
    prisforespørselen gjalt 427xa, de hadde tabbet seg ut, og slikt er bindende.
    Da kom manøveren: de hadde ikke den på lager men tv´en kunne bestilles. Problemet var at det fantes ikke bordstativ (som leveres separat bare i 427xa vesjonen ifølge selger) på lager NOE sted og dette kunne nok drøye til etter jul... jeg fikk heve kjøpet.
    expert mener tydeligvis at pioneer ikke skal selge noen 427xa til jul, og regner også med at kundene deres er så dumme at de kjøper en slik unnvikelses manøver. slike handler ikke jeg med, og her sitter jeg uten plasma og pengene får jeg tilbake om 3-4 dager.
    kjedelig
    Ser problemet ditt, men problemet til pioneer er at de ikke kan levere nok skjermer. Bestiller du en pdp4270xa så får du den i des/jan fra pio og tror det ikke står noe bedre til med pdp427xa derfra heller desverre. Dette er jo til å bidra at prisen også holdes oppe. Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket i noen andre butikker og prøvd å prutet litt der også

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Men hvorfor er Pioneer 427xa så dyr? Denne TV`n selges sjelden billigere enn 25000k, dersom en tar med prisen på frakt og bordstativ/veggfeste (og det må en jo)? ?
    22.990 inkl bord på siba.no

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    22.990 inkl bord på siba.no
    Joda, jeg vet det. Men her følger ikke valgfrie bord eller veggfeste (f.eks. i sort), og ved kjøp av en disse originalfestene må en regne med å legge til 2000-2500 ekstra (men det går selvsagt ann å velge uoriginalt). Men frakt kommer i tillegg, og når den da bor utenfor de store byene, så koster også det så mye, at besparelsen på å kjøpe på Siba ikke blir så dramatisk

Vi har satt opp et felleskjøp på 507XA for de som ikke har fått med dere dette, 29.000 levert på nærmeste Lefdal. Skal vi få til dette må 9 til melde seg på innen 1.12! Link til felleskjøp
    Følger det med valgfritt bordstativ/veggfeste her? 350 km til nærmeste Lefdal for meg er kanskje likevel for langt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, her følger det med valgfritt bordstativ/veggfeste (originalt), og du kan også avtale at Lefdal sender TVen ut til deg, da mot betaling selvsagt.

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •