hvilken plasma til under 20k?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilken plasma til under 20k?

Hei, har sett litt rundt en periode og endt opp med at det blir plasmaskjerm på meg en av de nærmeste dagene. Det betyr at valgmulighetene er begrenset noe, men det har ikke nødvendigvis gjort valget enkelt. Valget mitt fremtil i dag har basert seg på følgende skjermer:

LG 42PC1RR 42 (19995,- hificenteret)
    PANASONIC TH42PV62E (15995,- hos elkjop)

etter å ha vært innom elkjøp i dag så jeg at de har begynt å selge Loewe, og har en skjerm, Modus L42 til 19995,-
    Er det noen her som har noen erfaringer med denne? Loewe bruker jo å være et ganske ok merke, men synes dette høres veldig rimelig ut i forhold til hva produktene deres bruker å koste..

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg riktignok ikke testet Loewe hjemme, så dette blir bare synsing, men jeg har ikke sett en Loewe-TV som har bildekvalitet i närheten av hverken Panasonic, LG, Samsung eller Pioneer.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handlet PV60 i går, og jeg mente LG PC1R/RR og PV600 var interessante. PV600 ble litt dyr uten at jeg trengte "tilleggs-stæsjet", og LG har jeg hørt er plaget med trafo-during. Dermed tok jeg en safe en.

Pioneer kommer med noen fine modeller nå, men de blir litt dyre. 427 og 4270 heter de, men begynner på 27000 eller noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    loewe tvn er herlige.
    at de nye pioneer er så dyre er tull. i 42" kommer det to modelle rpå norske markedet.
    pdp4270 og pdp427xa
    pdp4270 begynner på 22k mener jeg det er. 4270 ligger vel ann til en pris på 26-27

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PDP-4270XA er priset til 22k på mpx.no og fotovideo.no, men den er altså ikke kommet ennå. Kan en koble PC til denne da? Kan ikke se noen VGA i spec'en.

http://www.pioneer.no/no/product_det...onomy_id=62-63

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •