"Finnerlønn" hos Lefdal?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Finnerlønn" hos Lefdal?

Kjenner noen til den nye ordningen med "finnerlønn" hos Lefdal og hvordan den virker? Ser ingen info om dette på Lefdals websider.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

finnerlønn

Mener det er den samme som de hadde før : om man kjøper et produkt hos Lefdal, og senere (innen 30 dager?) finner samme produkt billigere hos en konkurrent - så skal man få tilbake 150% av prisdifferansen. Og så er det vel unntak for priser fra internetthandel tror jeg.

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Mener det er den samme som de hadde før : om man kjøper et produkt hos Lefdal, og senere (innen 30 dager?) finner samme produkt billigere hos en konkurrent - så skal man få tilbake 150% av prisdifferansen. Og så er det vel unntak for priser fra internetthandel tror jeg.
    Mulig jeg tar feil, men mener at lefdal har sluttet med 150% prisgaranti for en stund siden. De fikk mye pepper for denne ordningen. Tror også Elkjøp har sluttet med 100% prisgaranti etter diverse bråk rundt denne ordningen. Har ihvertfall ikke sett noe reklamering rundt denne ordningen fra leffis/elkjøp den siste tiden

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de måtte fjerne det siden det er så mye like produkter med forskjellige vare koder osv at det blir villedende.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde også at Lefdal hadde sluttet med 150% av differansen tilbake, men mener bestemt at jeg så en plakat om dette ved ugangen på Lefdal på Forus (Sandnes).
    Overskriften var "Finnerlønn" og jeg skummet bare raskt gjennom teksten, men mener det var tilsvarende ordning som før.
    Eller har de hengt opp en gammel plakat?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det ble bråk med prisgarantien fordi at elkjøp/lefdal ikke kunne vise til (med papirer) at de var garantert billigst. Det var vanskelig å å sjekke opp mot små butikker i utkantsteder osv tror jeg. I praksis er det mange butikker som har sånn ca 100% prisgaranti. Eks: Hvis jeg viser til brosjyre, lapp osv at elprice er billigere enn expert vil antakelig expert gi varen rimligere eller tilsvarende produkt rimligere fordi foretninger som regel er interesert i å kapre flest mulig kunder.

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med prisgarantien var at det var 3% av lefdals varer som ikke fantes hos noen andre butikker, og derfor fikk de ikke fortsette med Prisgarantien (Det var ikke prisgarantien som var problemet, men måten det ble reklamert for den på). Finnerlønnen er det samme oppleget, men litt snillere markedsføring som gjør at de ikke kan bli nektet å bruke den.

Forstått det som at det ikke gjelder internettpriser.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Forstått det som at det ikke gjelder internettpriser.
    Stemmer. Det stod også tydelig på plakaten jeg leste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •