Fujitsu-Siemens 40" LCD TV Myrica VQ40-1 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76
    Newcomer brainpolka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    min kom uten døde piksler, såvidt jeg vet.
    alt i alt er jeg kjempefornøyd med denne tv'n.
    betalte 10.995 kr for denne og det er kanskje ett av de beste kjøpene jeg noen gang har gjort.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat fått den siste delen en trengte, YPbPr Power Box , så endelig er alt satt opp riktig.

så langt.

Men YPbPr Power Box anbefales hvis en trenger flere komponent innganger, vet det finnes slike med fjernkontroll\auto fra 1000kr og oppover. Men for 125kr inkl frakt skal en klare å flippe en bryter når en setter på en dvd eller starter xbox.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hey

Er nybegynner på dette området men har bestilt en Myrica 40 i dag. Er det noe barnesykdomer eller lignende jeg bør tenke på?? Er det noe negativt med denne tv`n. Har en kompis som jobber på Fujutsi-simens og han sier at tv`n kostet 16 000.- i sommer. MPX selger den til 10 999.- nå som en kampanje for og få merket inn på markedet med LCD tV`r Dette må vel vær en billig og bra tv? Har lest Tysk test der den fikk 7,4 av 10 i score. Men er det noe som en bør tenke på? Tv`n Skal brukes til alt. PC.Film.Spill og selfølgelig Tv titting.

Håper på svar.

MVH
    Truls

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valget var enkelt for meg, lcd siden plasma var utelukket.

Tenkte først på en 6000kr 32" lcd, men fant ut at det ble for lite med pc på 3-4 meter.

Neste var den billigste 40", var vant til B&O billedrør, men var forberedt på en lcd tv med "leketøys" hardplast.

Men myrica designen må være en av de beste en har sett, kan ikke gå feil med en bred aluminiums ramme uten synlige høyttalere.

En nødvendighet er scart til phono kabel, for å bruke data med tuner i PIP. Eneste mulighet for lyd fra kanalen.

En av grunnene til prisen, er at det er en versjon 2 med 2 hdmi,vga men med 1 tuner.

Det kommer en versjon 3, men den ser slik ut. plassert høyttalerne i fronten, og ødelagt billedramme designen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hei igjen

Bestilte tvn i torsdag kveld 25/10 tollpost ringte meg i dag 27/10 kl 15,30 og sa at de hadde et par pakker til meg:-D ( Takker MPX for så rask sending) og sa de kunne levere de til mandag. Men jeg bor ikke så lang unna så jeg dro og hentet pakka med tv og pioneer dvd spiller med selv. HDMI har nå koblet det opp med både dvd spilleren og pc DVI og må bare sitere andre her om at DVD bildet på 1080I bere er helt topp ( Dette bare topa heile dridden) og pc bildet i oppløsning 1360 X 768 er jo også bare helt top. Så vil nok også si at denne tv til 10 999.- er vel noe av det beste du kan få til denne prisen. Vil nok tro at bilde kvaliteten kniver nok hardt med en tv på rundt 20k ja.

Nå skal jeg også si at jeg ennå ikke har testet tv signalet fra mitt analoge kabelselskap men denne tv blir jo mest brukt til pc.film(DVD) og spill (X-B360) så skal nok veldig mye til for at jeg rangeret tvn lavere med dårlig tv tuner.

CNET har gitt tv`n test resultat på 7,3/10 så bare si til alle som lurer. LØP OG KJØP før lagret er tomt.!!

PS ingen døde pixler her.

Designet er også mye penere en på blider.

MVH
    Truls ( 34 år og familefar til 2)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg beklager hvis jeg gjør noe galt med å starte opp denne tråden igjen, men her var det mer erfaringer angående denne tven enn i andre tråder.

Jeg lurer veldig sterkt på å kjøpe denne tven his Siba til 10.790,-, og etter å ha lest denne tråden hadde jeg vel forsåvidt bestemt meg for å gjøre dette, men lurer på noen ting som kanskje dere som har denne tven kan svare på.

Hvordan er erfaringene med denne tven etter en liten tids bruk? Angrer dere kjøpet?

Jeg leste i denne tråden at noen brukere har problemer med at bildet ligger litt etter lyden, noen som har erfart dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har brukt den i 3 mnd nå,og er fortsatt fornøyd.

betalte 10.900 i siba varehus.
    Ville helst kjøpe den lokalt og ikke over nett, siden noen en kjenner hadde mye styr med å sende inn en plasma tv grunnet feil.

Enklere å sette den i baksetet å kjøre til butikken hvis det oppstår problemer.

Er kommet en versjon 2, som har 2 HDMI kontakter og 1200:1.

Har sett denne live, men kan ikke se forskjell mellom dem.

versjon 1 har to tv tunere, som er veldig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Tv F-S

Hei
    Jeg har hatt denne tv`n i snart 2 mnd vel sån ca da. og må vel også si meg godt fornøyd med den. bruker den mest til htpc og DVD men også noe TV titting. Har flere venner som også har sett på den og faktisk kjøpt samme tv selv. Jeg må vel oså si at jeg ikke har testet ut lyden i de orginale høytalerne. koblet den rett til 5.1 forsterkeren. Vil vel også tro at lyden på denTV`n med de orginale høtalerne ikker er noe særlig og skryte av. Tv`n er full av tilkoglingsmulighter som f. eks coaxial ut. Versjon nr 1 har kun 1 HDMI og en DVI noe som passer meg perfekt til pc druk via DVI. versjon 2 har 2 stk HDMI og VGA.
    2 tunere er jo også greit da. Tunerne gir meg et helt greit sebart bilde.på lokalt analogt bakkenett,

HAR IKKE NOE DELEY PÅ LYDEN HER NEI.:-D

Jeg vil i hvertfal si at det er et meget godt kjøp til dem prisklassen. Ikke minst Monitor design!!

MVH
    Truls

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

topp skjerm

Hatt denne i ca 6 mnd allerede. Topp kvalitet. bruker den stort sett kun til DVD (byggmester bob...) og satelitt-tv.

Skarpe gode farger, god nok lyd for mitt formål nå, meget solid sokkel, god fjernkontroll. Litt treg text-tv men det kan skyldes mottaksforhold.

skifter greit mellom forskjellige oppløsninger / zoomalternativer for å finne beste bildestørrelse på sendingen. ikke alt er 16:9...

kan anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

TVen kommer i morgen med Tollpost Globe, og kan vel si jeg gleder meg.

Den var ca en tusenlapp billigere å handle på nettet hos Siba enn i butikken, og det er mulig å returnere den i butikken hvis man ikke er fornøyd eller ved garantisaker. Spørs om jeg ville kjøpt den hvis denne måtte blitt returnert via post.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    handlet du hos siba?

Du vet at du får internett pris i butikken hvis du spør pent? Eller om du refererer til noen som har den billigere.

Samt sjansen er større for at du får med noen aluminium beholdere med lcd rens, og rabatt på andre varer en kjøper.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det koster mer for meg med ferje og bompenger enn frakten koster, og siden turen tar noen timer kan jeg ikke ta det "når som helst", så da gjør ikke det noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da var fjernsynet i hus, og jeg kan vel si meg fornøyd. Men hvilke innstillinger er å anbefale på bildeinnstillingene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har kjørt noen av de kalibrerings dvdene,

mine innstillinger ble:

kontrast 49
    lysstyrke 49
    skarphet 4

fargetemp kald
    bilde inst normal

Men spørs vel også hvordan lyset i rommet er etc.

Rart ikke flere produsenter har tykk aluminium ramme med skjulte høyt. Den beste designen jeg har sett på lcd i denne prisklassen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte en 40" Myrica VQ-40-2 i dag, gleder meg som en unge! Men en halvtime etter jeg hadde lagt inn bestillingen, ble prisen redusert fra 10 995, til 9 999! Noen som har vært borti slikt før? Den rabatten vil jeg ha, for å si det slik

EDIT: Glimrende kundeservice fra MPX. De tok kontakt klokken 20(!) og endret til riktig pris på ordren.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brukt MYRICA VQ40-1

Sikkert litt utenfor tema men skal selge en brukt myrica vq40-1 ca et år gammel.

Pent brukt

Hva er en fornuftig pris å ta for den

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •