Benq pe8720 Dette må da være billig? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jormot
    Kan det tenkes at den versjonen som selges billig ikke er identisk med den opprinnelige og gode versjonen? Kan det være at den skrus sammen av billigdeler, f.eks objektiv med plastlinser fra Kina?
    Hehe
    De rydder nok bare plass til det nye som kommer inn;-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det tenkes at den versjonen som selges billig ikke er identisk med den opprinnelige og gode versjonen? Kan det være at den skrus sammen av billigdeler, f.eks objektiv med plastlinser fra Kina?
    Det er garantert ikke flere versjoner ute og går. Dette er helt sikkert den samme modellen som før.

Newcomer jormot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bare ett dilemma: Stua er ikke større enn at jeg kan bruke maks 80" lerret med 8720. Hitachi PJTX200W lar meg få de ønskede 100", og den er billigere også. Er klar over at det er LCD, er det så enorm forskjell på LCD og DLP?

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Optoma Hd70 klarer 100" på 0.5m kortere avstand. Hjelper det på?

For bildekvaliteten bør du gå frå ein DLP kontra lcd. HD70 er ganske så rimelig og for tida med under 10k.

Newcomer jormot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, Runar, HD70 passer akkurat (jeg bør kanskje finmåle litt). Ser den er like lyssterk (1000 lumen), men har vesentlig lavere kontrastforhold. Ifølge kalkulatoren aksepterer den mye mindre lys i rommet enn 8720. Trodde det var kun lysstyrken som bestemte det?? Ender jeg opp med å blende vinduene og svartmale taket?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er usikker der. Heilt ny på dette egentlig, HD70 bilr den første projektoren min.

Rekner med det må blendes ja, men satser sjølv på å sleppe å male vegger og tak. Kjem til å prøve å presse 100" ut av den på 3.5-4m, blir spennende.

Skulle veldig gjerne hatt 8720, men trur neppe dama godkjenner den i stuetaket der me bur no, ville og bare fått knappe 90" ut av den pga. avstanden. Flytter i ny leilighet på nyåret der 8720 hadde vært pefekt (2.70 under taket og kan henge den 5-8m fra lerret) men det får heller bli ei oppgradering på vårparten.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der la jeg inn min bestilling. Det kan umulig vare lenge før denne blir utsolgt. Jeg torde ihvertfall ikke vente lenger... Og AVshop opererer med prisgaranti på denne så da er jo saken grei

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er litt rart er at ingen andre selger den billigere enn det som blir gjort i Norge nå. TVauthority.com har fortsatt den samme "lave" prisen som de har hatt i flere uker. Det var her jeg holdt på å bestille før den begynte å gå for halve prisen her på berget : http://www.tvauthority.com/Home-Thea...ENQ-PE8720.asp
    Det er jo bare å takke og bukke, men litt rart er det. Skulle tro det ville være muligheter til å selge større volumer "over there" slik at de kunne presse prisene enda lenger ned enn hos oss. Prisgarrantien hos AVshop er helt suveren. De følger opp bestillingen min pr. email hvor de informerer hver gang de har endret prisen. Mistenker at avansen på denne projen har vært rimelig høy, og at de kanskje har brent inne med litt for mange, og må dumpe dem slik at de er klare for høstslippet.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er norsk distrbutør evnt. som har hatt høg avanse og stort lager. Dei ulike nettbutikkene lagerfører ikkje denne noken av de, og her er konkurransen uansett så stor at avansen automatisk blir regulert til eit minimum. Heldgvis for oss forbrukere.

Newcomer piano sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Importerte denne projektoren fra USA (fra TVAuthority!) for noen måneder tilbake og syntes jeg hadde gjort et knallkjøp.... jaja, hvem kunne gjette at den skulle selges til under en tredjedel av norsk pris her i slutten av september!!

Uansett, projektoren er knallgod og etter min mening noe av det beste du kan få tak i av singelchip 720p projektorer. Motorisert lensshift, zoom, focus og 38-trinns iris... Fikk dessuten min fargekalibrert av Gorm i sommer. Den er uansett meget god rett opp av boksen. Min har siste firmware versjon (1.15) og det kunne vært interesant å vite om det er samme firmware i de som selges billig i norske nettbutikker nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da joinet jeg gjengen - sjekk ut avtorget dersom noen trenger 8 mnd. gammel 7700 med 1380 timer eller 16 mnd. gjenværende lampegaranti.

Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må vel nesten være slik at nettdata.no kjører samme prispolitikk. Hvis ikke hadde det jo bare vært å avbestille og så bestille på nytt, siden den ikke kommer inn før 10. okt

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tenkt å kjøpe min første prosjektor snart, hvordan er denne sammenlignet med Hitachi PJ-TX300?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    Jeg har tenkt å kjøpe min første prosjektor snart, hvordan er denne sammenlignet med Hitachi PJ-TX300?
    Prøv å søke på det du lurer på først. Og les hele tråden du poster i. Dette løser ofte problemet eller gir deg muligheten til å stille bedre spørsmål. :-D

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KydeX
    men for å svare på spørsmålet så knuser BenQ alt av LCD til den prisen...:-D (kanskje ALT av LCD punktum).

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Ny lavpris

Sjekk Netshop.no de selger HD70 for 8 295,- som ukes tilbud. Det er vel ATL..

Jeg har bestilt og kan nesten ikke vente

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •