Å bestille fra Fyndbörsen til Norge - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HomerJay
    Fyndbörsen sendte ut varen min 23. august. Så har DHL brukt en evighet, slik at jeg ikke fikk den før for to dager siden. Ganske hårreisende av DHL, som heller ikke imponerte på kundeservice. Bare rot hver gang jeg kontaktet dem...

Men fikk uansett LG 42PC1R til ca 14 000 inkl. alle avgifter, det er omtrent 4000 kroner billigere enn om jeg skulle kjøpt den i Norge!
    Eller ikke?
    Hardware.no - Prisguide

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EspONE
    23.august var det nok det jo...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frustrert!
    Den 20. mars sendte Fyndbörsen meg en Pioneer AX4ASi-S med DHL. Nå, 22 dager senere har pakken ikke engang kommet seg inn i Norge. Den eneste informasjonen de finner i systemet sitt er at pakken ble sendt fra Halmstad i Sverige den 20.03 - og der stopper det.

Har bedt Fyndbörsen å etterlyse pakken, og regner med en god løsning på det hele, men det er så uholdbart at et spedisjonsselskap som DHL ikke klarer å få en pakke fra Sverige til Norge i løpet av tre uker. FedEx, UPS og TNT klarer fint å få pakker halve verden rundt på etpar dager.

Moralen er; handle til kontoen er tom hos Fyndbörsen, men velg å sende med posten fremfor DHL. (Da min Pioneer-plasma ble sendt med samme speditør for et drøyt år tilbake, rotet de like mye. Det endte da med at jeg selv måtte hente skjermen på DHLs lager i Bergen).
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •