Ser etter ny 50" - trenger tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ser etter ny 50" - trenger tips

Hei! Tenkte å investere i en ny 50" plasma-TV i prisklassen 28-37000, og tenkte jeg måtte spørre her for hjelp/anbefalinger. Lurte også litt på om det går bra å bestille slikt på fyndbörsen, er de greie å ha med å gjør?

Fått et godt inntrykk av Pioneer, og ser at fyndbörsen fører disse... Noen anbefalinger?

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På finn.no ligger det to stk Pioneer 50" plasma nå, bare et tips om du kan kjøpe brukt. Må prute på prisen da, syns den var litt drøy, da man får ny til 38k.

Kunne jeg valgt fritt hadde jeg valgt Pioneer. Fyndbørsen er det mange som har god erfaring med.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg valgte Pioneer PDP-506XDE når den kom i fjor, og jeg hadde ikke vært i tvil dersom jeg skulle valgt i dag. Samme skjerm. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett noen bedre skjermer dags dato. Kun min subjektive mening selvfølgelig.... Store kalibreringsmuligheter har den også. Har full tiltro til at arvtageren Pioneer kommer med i høst kommer til å være enda bedre på flere punkt. Men denne blir nok over ditt budsjett, og kan få lang ventetid.

Kan legge til at butikkdemo på denne skjermen som oftest ikke er representativ med hva den kan dersom den er riktig kalibrert. Har sett flere steder der bildet er ganske håpløst, og den ser rett og slett ut som en helt annen skjerm enn de jeg har sett som er korrekt satt opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven! Hørtes meget bra ut Da kan det hende at det blir en ny Pioneer 50" fra fyndbörsen på meg... gleder meg

Takker for tips!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,har samme skjerm som deg..Har du noen tips til kalibrering??Vet du om noen kalibrering dvd som har norsk meny?Hvordan har du lagt inn brukerinnstillingene dine,for å få best mulig bilde?

Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg valgte Pioneer PDP-506XDE når den kom i fjor, og jeg hadde ikke vært i tvil dersom jeg skulle valgt i dag. Samme skjerm. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett noen bedre skjermer dags dato. Kun min subjektive mening selvfølgelig.... Store kalibreringsmuligheter har den også. Har full tiltro til at arvtageren Pioneer kommer med i høst kommer til å være enda bedre på flere punkt. Men denne blir nok over ditt budsjett, og kan få lang ventetid.

Kan legge til at butikkdemo på denne skjermen som oftest ikke er representativ med hva den kan dersom den er riktig kalibrert. Har sett flere steder der bildet er ganske håpløst, og den ser rett og slett ut som en helt annen skjerm enn de jeg har sett som er korrekt satt opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte 506FDE fra Fyndborsen før jul. Positiv erfaring med den handelen.
    Men jeg tror ikke det er like mye å spare på prisen nå som for et drøyt halvår siden..?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så en 506XDE for 33 000,- på komplett for en uke eller to siden. Så følg med på tilbudene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •