Anbefaling av projector

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av projector

Har store planer om å gå til innkjøp av en projector, men det er jo en jungel av alternativer, så jeg hadde håpet på litt hjelp her...

Har tenkt til å bruke rundt 10 000-12 000

Projectoren kommer til å bli brukt mest til film selvfølgelig, men også ps2 og film fra pc..

Det sto vel egentlig mellom Epson EMP-TW600 og Panasonic PT-AE900, og kom da frem til at TW600 var det beste valget, men klarer ikke å finne noe sted hvor de selger den, har den gått ut? Har også sett at Hitachi PJ-TX200 har fått bra omtale, hvordan er den i forhold til Epson og hva anbefaler dere? Eller er det noen andre enn noen av disse jeg heller burde valgt?

Trenger jo da også et lerret og lurer på om dere har noen tips der, hvilket lerret anbefales? Tenkte meg en pris mellom 1000-3000..

Håper noen kan hjelpe meg og takk for alle svar!

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. det virker som om TW-600 har godt bort fra salg på de fleste nettbutikker, av en eller annen grund så begynte dem å ta inn noe jeg tror er den britiske versjonen TW-520 istede som er litt underlegen (komplett.no)

Men her finer du en råd som heter "TX200 Vs. AE900 ;-)
    Håper du finner ut av det du vil der, eller så er det bare å søke på F.eks TX200\Ae900 så finner du alt du vil vite.

PS: TW-600 er til salgs her på AVtorget brukt.

Mvh
    kas

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Heisann. det virker som om TW-600 har godt bort fra salg på de fleste nettbutikker, av en eller annen grund så begynte dem å ta inn noe jeg tror er den britiske versjonen TW-520 istede som er litt underlegen (komplett.no)

Men her finer du en råd som heter "TX200 Vs. AE900 ;-)
    Håper du finner ut av det du vil der, eller så er det bare å søke på F.eks TX200\Ae900 så finner du alt du vil vite.

PS: TW-600 er til salgs her på AVtorget brukt.

Mvh
    kas
    TW520 har marginalt mindre lysutbytte, men er ellers kliss lik TW600. Om man har vurdert TW600 er det ikke noe grunn til å utelukke TW520, ihvertfall når du kan plukke den opp for under 9000.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Pakketilbud

På Av shop får du pakketilbud på Tx200 og lerret. Bestilte dette sjølv for 5 dager siden. Tx200 virker å vere ein god prosjektor i denne prisklassen, det er mitt inntrykk etter å ha saumfart forumet her og studert tester. Men det er vel alltid smak og behag som avgjer pluss pris selvfølgelig. Tenker at eg som ikkje har hatt prosjektor før vil verte fornøgd med nesten kva som helst egentlig, siden eg har dårlige referanser. Lykke til med letingen. :-D

Link: http://www.avshop.no/catalog/index.p...d70719a41213ff

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •