LG 42PM1MA - hvor kan den kjøpes?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry LG 42PM1MA - hvor kan den kjøpes?

Heisann!

Har nå bestilt en LG 42PM1MA og gleder meg som en unge til å få den i hus!

Har bestilt via Advance.no.. de har estimert leveringstid satt som 29.06. Jeg så en mail for å forhøre meg om de hadde en mer nøyaktig dato. Jeg fikk da vite ny dato som var 30.07!

Det står fortsatt 29.06 på siden deres, er ikke dette misvisende reklame på et vis?

Må jeg virkelig vente 5 uker til før jeg får ny tv? huff.. :-?
    Noen som vet om noen som har denne tvn på lager evt. får den inn i løpet av få uker? eller som har andre råd?

vennlig hilsen,
    Jørgen

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søke, søke, søke...hm...skal vi se: http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/730 PLING

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile hehe

Takk for svar,

Tiger: jeg burde sikkert ha nevnt det, men jeg har vært i kontakt med komplett, databutikken og pc-express, og ingen av de har den på lager eller forventer å få den før slutten av juli har søkt som en helt :P

Msport: Takk for det, jeg har fått med meg at NetShop har 2 på lager, problemet er at den er rundt 1500 dyrere der enn i alle andre nettbutikker sure penger å bruke på noe som kanskje finnes på lager i en annen butikk jeg ikke vet om - der ute en plass :P

Noen som har flere tips?

vennlig hilsen,
    Jørgen

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pdx
    Msport: Takk for det, jeg har fått med meg at NetShop har 2 på lager, problemet er at den er rundt 1500 dyrere der enn i alle andre nettbutikker sure penger å bruke på noe som kanskje finnes på lager i en annen butikk jeg ikke vet om - der ute en plass :P
    Pris hos advance.no er i dag 11855,-, hos netshop.no ligger den på 12250,-. Det skulle bli en forskjell på 395,-. Komplett.no tar 11995,-.

Frode

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Frode:
    Billigste pris hos pc-express for to dager siden var 10913, denne er nå satt opp til ca 11500, og billigste i oversikten til hardware.no er 11055. http://prisguide.hardware.no/product...ew=productinfo

Prisen du fant på advance.no er for en annen modell, jeg er på leting etter LG 42PM1MA Den du fant er uten tuner.

Prisforskjellen fra billigste nettbutikk til første butikk som har den på lager (netshop) blir da ca 1200.. fortsatt sure penger, selv om jeg blingsa på matten i sted :wink:

Flere innspill mottas med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, komplett sier 35 stk (dog ubekreftet) 29.06 da. En liten sjekk i Sverige forteller om lignende manko på lager. LG har gedigne leveringsproblemer på en del modeller for tiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jepp, det stemmer det du sier der..

Jeg har sendt mail til så mange, og trodde jeg hadde sendt til komplett også, men det hadde jeg visst ikke. Da vil morgendagen (29.06) vise om komplett får de inn I så fall, blir det nok kjøp derfra..vil ikke vente lenger. Regner heller ikke med at pågangen på disse skjermene gir seg med det første. Jaja, takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

jaja.. nå sier komplett at de ikke får inn før 08.07 - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319853&s=sc. Når den dagen kommer utsetter de sikkert ETA med en uke til...virker som det er policy hos de fleste nettbutikkene.

noen som har flere råd?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nope, bortsett fra å begynne å sjekke danske / tyske nettbutikker som sender til Norge. Har ingen eksempler på dette dessverre. Jeg tror ikke det kommer ny batch med PM1MA til Norge før i slutten av juli / begynnelsen av august. Svenskene får nok før Norge pga høyere etterspørsel, så blir det vel videredistribuert fra Sverige til Norge evt overskudd av enheter. Dustin@Home i Sverige sier selv at de ikke får før ca 30.juli.... og de har solgt en del enheter tidligere.

edit: http://www.mamoz.no/mamozv3/default....isguide&bhcp=1 De sier bekreftet 30.06.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

hei du!
    ja det er lett å bli forvirret av alle netbutikkene..jeg reserverte en på komplett for lenge siden, men de bare utsatte leveringsdatoen så jeg kanselerte.
    Mulig jeg hadde griseflaks, men jeg klarte å få min (etter mye pes frem og tilbake) pm1ma levert på døren fra pc-express for ca 2 uker siden. er super fornøyd både med tv'en og pc-express!! prøv å ring de og hør om de også kan hjelpe deg.
    Jeg kan bare si at dette er et meget godt kjøp med tanke på pris vs bilde/utseende/design..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •