LE40M61 til 19999,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LE40M61 til 19999,-

Jeg er ansatt i Expert og har planer om å investere i en Samsung LE40M61 i løpet av sommeren. Jeg har egentlig lyst til å vente til M71 modellen kommer for å ha sett på den.

Men nå kjører noen Expert butikker i Oslo området kampanje på denne til 19999,- og det er faktisk lavere enn det jeg får den for ellers. Jeg får innkjøpspris og den selges til under dette. Uten at jeg oppgir noen pris så sparer jeg ca 1000 kroner på å kjøpe den nå, uten at jeg vet noe om det faller i pris i løpet av juli.

Så spørsmålet mitt er, vil det være dumt av meg å kjøpe denne TVen nå får 19999,-? Det er 1000 kroner jeg kan bruke på de nye høytallerne (Kef iQ9/3/6c). Eller burde jeg vente å se på M71 når den kommer? Noen som vet noe om forskjellene her?

Selges den eventuelt til 19999,- i andre butikker så det ikke er noe stress med å kjøpe nå?

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg benyttet meg av dette tilbudet i Bergen. Orka ikke vente lenger på M71, tror det kun er minimale forbedringer uansett (eneste jeg gjerne skulle hatt er 2x HDMI).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •