Priser i Tsjekkia

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Priser i Tsjekkia

Kanskje litt søkt spm her men lurer på om det er noen her som vet hvordan prisnivået på flatskjerm ligger i Tsjekkia. Evt hvordan det er å importere (til Tsjekkia) fra andre EU-land mtp moms?
    Noen som har erfaring med www.bananamedia.at?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Generelt vil jeg si at det ikke er spesielt billig i Tsjekkia lenger. I hvert fall ikke i Praha. Mat og drikke er derimot svært billig. Man kan kose seg stort en langhelg i Praha for en billig penge. Men, som sagt, andre varer som klær og elektronikk er ikke veldig mye billigere enn i Norge. Jeg tar forbehold om at det kanske er noe annerledes i provinsene.

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, kom nettopp hjem fra Praha. Sjekket litt priser på elektronikk. Fant blant annet en high end butikk i Praha med Thiel, Krell etc. En annen butikk hadde noen gamle Denon AVR-forsterker etc. Panasonic sin nye PV60 kostet ca 23000 NOK, der så tror ikke du finner den noe billigere enn i Norge. IPOD Video kostet 9999 tsjekiske kroner som er ca samme pris som norge (kurs 3,5 som du bare får ved veksling i Praha, beste kurs i norge er 3,1).

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personelig hadde jeg ikke kjøpt fra noen som har noe med en apeloff å gjøre :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skal reise til Praha i morgen, og lurer på om hvor det ligger noen skikkelige HI-FI butikker der nede? skal være der i 4 dager, så har litt tid utenom kunst, å få testet litt anlegg også Pengene har jeg også :P

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hi Fi butikk i Praha

Det ligger en i andre etg. i gata Na Prikope, på venstre side når den går over fra å være gågate til å bli bilvei. Litt vanskelig å vise nøyaktig på kart, men sånn cirka her:

praha - Google Maps

De har blant annet Thiele og mange andre virkelige gromsaker. Ellers fant jeg bare små elektrosjapper som solgte det expert og elkjøp gjør.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •