Hva anbefaler dere av scart router (X-boks, playstation, gamecube, nitendo, video, ++

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva anbefaler dere av scart router (X-boks, playstation, gamecube, nitendo, video, ++

Hei

Mitt ønske er todelt.
    1.) Jeg ønsker å koble X-boks, playstation, gamecube, nitendo, video, dvd, parabol og datamaskinen sammmen i en "boks" som sender signalene videre til en inngang på tv og en inngang på hifianlegg.

2.) Om det i tillegg er mulig innenfor en fornyftig pris å gjøre tv-signalene trådløse slik at en kan hentes på andre tv-er i samme hus hadde det vært topp. Altså jeg ønsker lage et "senter" der en kobler til alt utstyr til en boks.

Hvor handles dette billigst, helst Norge, men resten av verden er også aktuell.

Kanskje skyter jeg for høyt.... men....

Steinar

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    1: Jeg prøvde mange forskjellige bokser, alle var dårlige. Flere hadde rester av hverandres signaler. De fleste ga dårligere bilde, ingen var noe å samle på. Nå har jeg en ganske alminnelig surroundreciever fra Denon, som har innganger nok til at jeg holder hodet over vannet.

Litt kabelbytting blir det jo, særlig når xbox 360 og ps3 blir nødt til å konkurrere om den ene komponent-inngangen. Dessuten har det den svakheten at det ikke konverterer signaler, så jeg må ha både komponent-kabel og s-video fra surround-reciever til tv/projektor.

For det første er det dumt å begrense det til scart: Du vil ha bedre signal enn det snart, hvis du er såpass spillnørd at du har tre konsoller nå... For det andre ser det ikke ut til at mange sånne koblingsbokser er bra. I hvertfall ikke kjøp noe billig dritt!

Jeg ville satsa på å kjøpe en feit surroundreciever med masse bilde-innganger når du først er i gang.

2: Tror neppe du blir lykkelig av å kunne spille ps2 i et annet rom enn der hvor tv-en er, men sånne trådløse antennesignal-bokser finnes helt sikkert på clas ohlson eller no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •