Bestilling av Plasma-TV over nettet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bestilling av Plasma-TV over nettet

Vurderer å bestille en TH-42 PV60 fra Databutikken.com. I den forbindelse har jeg to spørsmål. Modellen jeg er ute etter er som nevnt over, men modellen databutikken selger heter Panasonic TH-42PV60E 42". Hva betyr denne E-bokstaven? Er det en annen variant av modellen?
    Mitt andre spørsmål: Har hørt at plasma-TV aldri må legges ned vanrett. Stemmer dette? Hvordan er det da under transporten? Går ut fra at posten ikke bryr seg om dette, hvis det i det hele tatt stemmer. Håper noen kan svare meg på dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    E står sikkert for europeisk modell eller no slikt. Er akkurat samme tv ja. Lite tips: den koster 16995 på elkjøp nå.

Plasma skal ikke fraktes liggende pga glassplatene og og "gass" under trykk mellom lagene, som blir veldig utsatt for spenning under transport.

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lenny25
    Vurderer å bestille en TH-42 PV60 fra Databutikken.com. I den forbindelse har jeg to spørsmål. Modellen jeg er ute etter er som nevnt over, men modellen databutikken selger heter Panasonic TH-42PV60E 42". Hva betyr denne E-bokstaven? Er det en annen variant av modellen?
    Mitt andre spørsmål: Har hørt at plasma-TV aldri må legges ned vanrett. Stemmer dette? Hvordan er det da under transporten? Går ut fra at posten ikke bryr seg om dette, hvis det i det hele tatt stemmer. Håper noen kan svare meg på dette.
    Tror ikke posten håndterer så store pakker, slike forsendelser tas hånd om av Tollpost Globe og lignende firmaer.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått en Pioneer plasma i posten uten problemer. Posten frakter alt fra brev til IKEA kjøkken og store kabeltromler.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Annet lite tips. Bestilte fra databutikken.com den 20.mai Får fortsatt beskjed om at de ikke har fått den på lager.

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gurban
    Tror ikke posten håndterer så store pakker, slike forsendelser tas hånd om av Tollpost Globe og lignende firmaer.
    Posten bringer de. Har jobbet på mpx, så det vet jeg. Morsom episode forresten, fikk masse pryl for at jeg hadde fraktet en tv liggende på lageret, da de trodde det var en Plasma tv, så titta jeg på pakka, og det var en LCD. Da ble de grønne i maska...

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Th-42pv62e?

Noen som vet hva som er forskjellen på PV62E og PV60E?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IC%20TH42PV62E

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og spurte en selger på Lefdals om hva forskjellen var. Svaret var: Ingen forskjell bortsett fra at bordstativet som er ment for 62 er litt annerledes. Ingen utseendemessige eller tekniske forskjeller. Var forresten og så på denne TV'en i butikken i dag. Har lest mye negativt om designet på den her inne, men jeg ble positivt overrasket. Synes TV'en ser bra ut, står ikke tilbake for mye annet på markedet. Skjønner ikke helt hva folk syter over. Greit nok, har man penger til Pioneer så er det jo greit. Den ser mer eksklusiv ut, men koster nærmere 10k ekstra. Uaktuelt for meg ihvertfall. Blir nok en sånn TV i løpet av sommeren

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lenny25
    Var og spurte en selger på Lefdals om hva forskjellen var. Svaret var: Ingen forskjell bortsett fra at bordstativet som er ment for 62 er litt annerledes. Ingen utseendemessige eller tekniske forskjeller. Var forresten og så på denne TV'en i butikken i dag. Har lest mye negativt om designet på den her inne, men jeg ble positivt overrasket. Synes TV'en ser bra ut, står ikke tilbake for mye annet på markedet. Skjønner ikke helt hva folk syter over. Greit nok, har man penger til Pioneer så er det jo greit. Den ser mer eksklusiv ut, men koster nærmere 10k ekstra. Uaktuelt for meg ihvertfall. Blir nok en sånn TV i løpet av sommeren
    Takker...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •