InFocus X1 til 8990,- kun 2. desember - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer DagM sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo takk, tror ikke det kommer til å bli et problem for meg

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: X1

Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Lykke til med regnbuene. Husk å se film med spyposen og paracet liggende klar. :lol:
    Takk for det, men gleder meg mest til å se film i 90" 8) . Blir noe annet enn en bitteliten 32" tv-skjerm. Og kommer regnbuene, er det bare å hente litt regnbuemedisin :lol:

Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lykke til med regnbuene. Husk å se film med spyposen og paracet liggende klar. :lol:
    Vel det derre der er forskjell fra person til person.. :shock:

For nå har jeg hatt min X1 i akkurat en uke, og jeg har sett.. hmm.. ca 7 filmer, og jeg kan ikke si jeg har vært spesielt plaget av det og jeg inntar ikke medsin mens eller før jeg ser film 8)

Har også en kamerat som har sett 3 filmer med meg, og han er heller ikke noen plaget av det. kjører bilde i ca 130x170 nå..
    :roll:

.rolf.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsomt å lese slike InFocus X1 tråder :lol:

Du har "n00bsene" (meg inkludert) som er fryktelig fornøyd med sin X1 og synes den gir et fabelaktig bilde.

På den andre siden da, så har du de som er "|33t" som lar sarkasmen flagre ned over X1 over hvor mye regnbuer det er, hvor dårlig oppløsning, bråker, kun 4:3 format, lukter kaviar... Ja det er liksom ikke måte på hvor kreative folk er for å rettferdiggjøre sitt kjøp til sikkert både 7 og 8 ganger mer enn det du kan plukke opp en X1 for.

Til snaut 9000,- kr må det vel være tidenes beste investering i en hjemmekino _noen gang_ spør du meg (!)

Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er jeg helt enig med deg Linuxguru.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

X1

Alle 3 som var med på en demo av x1 fikk en dårlig opplevelse. CRT eller LCD er det eneste som holder mål idag.

Newcomer tendenfan sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå er jeg ganske så ny i prosjektor-gamet, men har hatt min IBM ILV300 (samme som X1) i ca 3 måneder. Har brukt den til å se på tv, filmer ect i over 300 timer. Har i denne perioden hatt besøk av en rekke venner og kjente (Ca 10-15 stk). Alle har vært meget begeistret for bildet, og ingen har kommentert at de føler ubehag.

Synes det blir for dumt å "rakke ned" på de som er fornøyd med sin X1 (for hovedparten av brukerne er det).

Tendenfan

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle 3 som var med på en demo av x1 fikk en dårlig opplevelse. CRT eller LCD er det eneste som holder mål idag.
    Det er vel ikke korrekt i det hele tatt. De beste digitale projektorene idag er DLP. Ref: Projectiondesign Action One, Infocus Screenplay 7200...etc

Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er noe som heter "man skal ikke forê trollene" 8)

Tror vi skal la de gutta om Razor og alle andre som raker ned på X1 bare få holde på, ikke noe å bry seg om. Viktigste er at du/jeg/vi er fornøyd med X1'en vår
    Og det er i hvertfall jeg hehe... Kjempe fornøyd, både til dvd movie og xbox gaming

Amped 2 og NFS Underground rocker vilt i storformat :P

Så bare la "trolla" skrike ut om sine meninger, enkleste er bare å ignor dem, for det er mang "troll" der ute Kanskje de bare er sjalue fordi de ikke har prosjektør selv ? :shock:

.rolf.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Razor skrev:
    Hvorfor se film med X1 når man ser det bedre på en dårlig 28" tv

Sånne fraser passer ikke på et seriøst forum, og foreslår VGD forumet der du kan fortsette skittkastingen :x !

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He-he, lett å fyre opp stemningen her. Jeg skal innrømme at x1 hadde litt bedre sortnivå enn min ae300, men regnbuene var jo veldig synlige og plagsomme. Han som eide x1'en sa at det var rett før han leverte den i retur når han fikk den, men han har nå "lært" seg å leve med regnbuene. Men ingenting kan slå sortnivået til en crt. Jeg har selv eiet en sony crt projektor med 1:15000 i kontrast. Nå angrer jeg på at jeg solgte den :cry:

Newcomer megavolt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Linuxguru
    Morsomt å lese slike InFocus X1 tråder :lol:

Du har "n00bsene" (meg inkludert) som er fryktelig fornøyd med sin X1 og synes den gir et fabelaktig bilde.

På den andre siden da, så har du de som er "|33t" som lar sarkasmen flagre ned over X1 over hvor mye regnbuer det er, hvor dårlig oppløsning, bråker, kun 4:3 format, lukter kaviar... Ja det er liksom ikke måte på hvor kreative folk er for å rettferdiggjøre sitt kjøp til sikkert både 7 og 8 ganger mer enn det du kan plukke opp en X1 for.

Til snaut 9000,- kr må det vel være tidenes beste investering i en hjemmekino _noen gang_ spør du meg (!)
    Du fikk sagt det :lol:

Selv har jeg Panasonic AE-300, så jeg slipper uansett unna den såkalte regnbue effekten

Newcomer SnowDOG_ sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bah! Eg eg bestilte den X1 prosjektoren og eg har idag testet den med en gammel lysbilde lerret (av grå type og ganske lik greyline) og eg må si at eg er meget imponert. :shock:

Etter å ha lest en del om regnbue effekt og masse greier å gruet eg meg litt for å teste den men akk så nydelig bilde man får. En som eg kjenner har en prosjektor til 20.000 og eg må si at eg syns denne er bedre.

Jaja min far skulle impuls kjøpe infocus 4800 DLP (tror eg den het) som de reklamerte for i spaceworld og de skulle ha 15.000kr for den. Så her sparte vi hele 6.000kr på det.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RE SnowDOG_

Gratulerer med ny projektor, velkommen til forumet og som nok et medlem som er fornøyd med sin X1. Som en annen profilert bruker av forumet (Hi-Fil) har sagt ørten ganger her på forumet: "I prisklassen har X1 ingen reelle konkurrenter...".

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ingenting kan slå sortnivået til en crt. Jeg har selv eiet en sony crt projektor med 1:15000 i kontrast. Nå angrer jeg på at jeg solgte den :cry:
    ja det må jeg si, det var litt av en kontrast.. 8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •