Nettbutikk som man kan stole på???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Nettbutikk som man kan stole på???

Heisann folkens. titter litt på priser rundt om kring på nettet. Men jeg lurer på om noen har erfaring fra nettbutikken pixmania.com? Kjøper som regel fra kun komplett.no og mpx.no fordi der hvet jeg atte de stiller opp hvis man får et problem(Personelig erfaringer). Men har hørt skumle ting om litt ukjente nettbutikker, og lurte derfor om noen hadde noe negativ eller posetivt om pixmania.com? frdi jeg ser dem selger Thosiba MT200 til 6800,-

PS: Sjekk min signatur ;-)

Mvh
    kas

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her
    Det er den databaserte nettbutikken i norge med 11. beste karakter fra hardware.no

På hardware.no\prisguide kan du også søke etter andre prosjektorer og finne de beste prisene på produkter samt at du kan lese brukerenes erfaringer både med produktene og firmaene de har handlet av.

Ola

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hey takk skal du ha. meget nyttig link :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte forsterkeren min fra pixmania og det var ikke noe problem med det.det var verre med frakt,ble lovet at det ikke tok mer enn 72 timer,men pakka lå forsinket 1 døgn i paris,(de har hovedkontor her)2 døgn i oslo og brukte så over ett døgn fra oslo og til meg.det er en strekning på 12 mil...
    dhl var transportør.dhl skal aldri frakte noe for meg mer når frakta var så dyr og så latterlig treg i forhold.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pixmania ligger i Frankrike. Dette betyr at de ikke bruker norske modeller og at du sannsynligvis ikke for norsk bruksanvisning. En del ting leveres heller ikke med engelsk... Videre får du sannsynligvis et ******* om noe går i stykker og må repareres. Ettersom dette er parallell-import så vil (i dette tilfellet Toshiba i Norge) ikke dekke garanti/reklamsjonskostnader da dette faller på Pixmania. Disse er nok svært lite behjelpelige skal du se.

Denne nettbutikken går for meg ikke under definisjonen
    "nettbutikk en kan stole på". Da tenker jeg heller på små norske aktører som Nett & Data, HTtech, etc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •