Sony KLV-S40A10E til 13.000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm... 'Lokkebiff' ?

Lurer på om det ikke var trykkleif i utgangspunktet. 32" i samme serie går jo for denne prisen, mens denne 40" går for rundt 20.000,-

Så tenkte Lefdal, 'Oj, her må vi matche!', før de også fant ut hvor latterlig lav den prisen var. Og istedenfor å si 'Oj, vi feilpriset visst litt' sier de begge isteden 'Oj, de ble visst utsolgt'. På den måten ser det ikke ut for forbruker som om de har gjort noen feil, pluss at man fortsatt har i underbevisstheten at Lefdal/Expert kan ha noen knalltilbud av og til.

OK - litt vill gjetning og synsing der - har ingenting å bygge det på, men...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    Det betyr vel en av 3 ting.
    1: De ansatte + venner osv har kjøpt mange tv'er, se fremover på finn.no.
    2: Det var flere i kø og i butikk enn det du så
    3: De hadde aldri 100 tv'er inne noe som jeg synes er sansynlig
    Joa, det kan ha vært fler folk enn jeg rakk å registrere (jeg måtte tross alt på jobb....). Men opsjon nummer 3 skriver jeg gjerne under på

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Joa, det kan ha vært fler folk enn jeg rakk å registrere (jeg måtte tross alt på jobb....). Men opsjon nummer 3 skriver jeg gjerne under på

I tillegg så tviler jeg på at de har solgt 100 tv'er til 0730 når lefdal fremdeles kunne skaffe kl.11. Det var ett åpningstilbud hvor kjede helt sikkert sponser prisene litt. Ettersom expert skulle åpne, valgte vel lefdal og svare med samme mynt. Vil tippe lefdal og expert hadde melllom 5-15 skjermer hver...

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror heller de var utsolgt 8.30 jeg da, siden broren min ringte meg ca 8 og var da på vei til sandvika. Det ble også solgt to TVer til minst én i køen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Lefdal i går kveld og fikk opplyst om at de kun hadde fått 20 TV'er til den prisen. Det stod i annonsen i Budstikka at tilbudet varte ut dagen i går og at levering først ville skje på onsdag. Jeg fikk dermed ikke kjøpt TV'en i butikken.

Jeg ringte til kundesenteret litt senere og de sa at tilbudet kun gjaldt i butikken. Det stod det heller ikke noe om i annonsen. Jeg kunne altså ikke bestille TV'en gjennom kundesenteret og de hadde ikke TV'er i butikken.

Det må vel være brudd på reklamereglene når det ikke står oppgitt i annonsen at det kun gjelder i butikk og at det kun er et visst antall. ?!?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Venter i spenning

Jeg var kjapp ut da jeg så denne TVen annonsert på Lefdal sine hjemmesider til 11995.- Fikk bestilt den og har fått bekreftelse på mail Så da er det bare å se om TVen kommer da? Har forsøkt flere ganger og få leveringstidspunkt fra Ledfal uten særlig hell :-? , får bare beskjed om at systemet er nede, så jeg må ringe tilbake senere…

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meg Cax referer til lenger opp, som altså hadde griseflaks og fikk den siste TV'n de hadde på Expert bonus Sandvika på åpningstilbudet. Hadde aldri fått den om det ikke oppstått noe rot i køen slik at jeg og et par til som stod omtrent bakerst i køen fikk gå til en egen kø. Fikk reservert den aller siste som var ledig og kunne gå til kassekøen etter bare 5 minutter. De som fikk TV'er rett før meg hadde stått ca en time i kø. Sa noen flaks?? Mens jeg stod der satt de ned prisen ytterligere en 1000-lapp fra 12.999,- til 11.999,- fordi de hadde hørt rykter om at Lefdal ville konkurrere. Det var en del humring av at Lefdal ikke hadde dem på lager engang, mens jeg har min stående i stuen nå De som måtte til Lefdal får dem vel etter VM engang ?

- Det ER 40" - KLV S40A10E
    - Det var ikke trykkfeil noe sted.
    - Annonsert pris var 12.999,- - satt ned til 11.999,- før 08:00
    - De hadde faktisk 100 stk og de forsvant alle sammen. Stod et voldsomt berg stablet på lasterampen på baksiden hvor de lempet dem inn i kundenens biler som gale.

- Det var sikkert 3-400 kunder inne i butikken ved 08.00 tiden. Jeg ankom ca 07:45 Det minnet etterhvert om trengselen Karl Johan på 17.mai og pakeringshuset som Bagdads hovedgate...

Da de var tomme for Sony, satt de ned en av LG's modeller (usikker hvilken)fra rundt 17'-18' til 12.999,- som trøst for de som ikke fikk. Noe de ikke hadde forpliktet seg til, men gjorde allikevel umiddelbart da det var tomt. Bra serviceinstilling må jeg si.

Den virker absolutt til å se fotball på, men jeg må definitivt bestille meg en digitaldekoder fant jeg kjapt ut. Var forberedt på det, men heldigvis oppgraderer de kabelnettet i borettslaget denne måneden så det blir nok bedre uansett. Jeg skal ikke skryte på meg noen visuell ekspertise i dette selskapet, men var positivt overrasket over responstiden og oppdateringshastighet på skjermen. Det fryktete hvite sløret etter lærkula så jeg ikke noe til.

"Parisian Pursuit" fra "Ronin" var obligatorisk første DVD som ble testet i går og var en defintiv drøm å se på

Så mandag er heretter en god dag og i dag skal Brasil nytes med en kald Skjærgårdspils

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet tven idag, satt tven opp, var glad og fornøyd helt til jeg så det var en død pixel!!! Nede ved tenksten har jeg en konstant rød prikk. Hva kan jeg gjøre med det? Synd den ikke var kjøpt hos elkjøp for der har man 30 dagers bytterett! :???:
    Har sony null toleranse?
    Sjekket sony sin garanti side, men der var det ikke nevnt:
    http://www.sony.no/view/ShowArticle....site=odw_no_NO

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tendens?

Er dette en pris som er for god til å være sann, eller er prisene i full fart nedover over sommeren?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er iallefall ikke på vei opp

I den senere tid har det blitt vanlig at "vanlige" folk også investerer i store flatskjermer, ikke bare entusiaster og "moteløver", så salget er nok ganske høyt om dagen. Større volum = lavere pris, som kommer på toppen av den valinge vanlige produkt- og prisutviklingen.

Min mormor, som har passert 80 år, begynte i går å snakke om at hun belager seg på kjøpe "storskjerm" hun også..... Det sier litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirikit
    Hentet tven idag, satt tven opp, var glad og fornøyd helt til jeg så det var en død pixel!!! Nede ved tenksten har jeg en konstant rød prikk. Hva kan jeg gjøre med det? Synd den ikke var kjøpt hos elkjøp for der har man 30 dagers bytterett! :???:
    Har sony null toleranse?
    Sjekket sony sin garanti side, men der var det ikke nevnt:
    http://www.sony.no/view/ShowArticle....site=odw_no_NO
    Det står ganske klart i bruksanvisningen at det ikke er noe feil med TVen hvis det er døde pixler. Ganske artig lesing....... men ikke akurat oppmuntrene

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert har fortsatt samme tilbud. Var innom i går og rasket med meg en TV. Den koster altså 12.999,-

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle expertforretninger? Hvor kjøpte du din?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SuperMorten
    Alle expertforretninger? Hvor kjøpte du din?
    Expert Sandvika. Jeg fikk en tilbudsavis i går. Det er flere butikker som har den, men husker ikke hvilke i farten.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry