Superkjøp på Expert?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Superkjøp på Expert?

Fikk tilbudsavis fra Exper Bonus i dag. Der avarterer de en Samsung PS50Q7H og en Akai LC-A261WCHD-E1 til 30000 kroner.
    Jeg for min del er mest interessert i Samsungen - noen som vet noe om denne? Forøvrig kan det jo være greit om noen har greie på den andre også - den kan bli en OK presang.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom dette (Samsungen) er den europeiske utgaven av den amerikanske HPS5053 (ligner på utseende og specs), har denne fått mye god (men også vekslende) omtale på avsforum.com.

Disse Samsungene har jo vanvittige spesifikasjoner i forhold til det meste, spesiellt på fargegjengivelse etc. (549 milliarder farger mot 29 milliarder på Panasonic). Om det holder stikk i virkeligheten, vet jeg ikke.

Du må nesten bare ta en tur og se selv. Jeg synes det høres ut som et godt tilbud, med tanke på hva man får. Men jeg har ikke sett den.

Fant faktisk denne på den britiske utgaven av komplett, og der koster den £1999, noe som vel blir omtrent 24000 Kr. Men Norge pleier vel å være litt dyrere.
    (dersom du bytter ut "co.uk" med ".no" i adressen, finner du den faktisk også på Kompletts norske sider, men uten pris og uten kjøpsknapp)

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel ettefølgeren til PS-50P5H, og den kunne sees på elektrofilmessen tidligere i år. Den hadde imponerende bilder, og prisen høres jo MEGET interessant ut vil jeg si. Dersom denne ramler nedover mot 20k etter hvert tror jeg det vil henge mange av den i norske hjem etter hvert - kanskje her også

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •